Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
Chyba z 5 razy się weryfikowałam. Mam 3 konta w tym samym banku- PKO BP, i logując się na konto- automatycznie ciągle wybierało nie to co trzeba, bez opcji zmiany. Poszło dopiero tym sposobem z przelewem 1gr. Moderator mówił, że właśnie z PKO są jakieś cyrki z tą weryfikacją.
Po wielu próbach jednak się udało :)
Po wielu próbach jednak się udało :)
-
- Administrator
- Posty: 50
Jesteśmy po pierwszej turze Weryfikacji. Kilka rzeczy o których chcielibyśmy wspomnieć:
1. Informacja o "Trwaniu weryfikacji" związana jest z oczekiwaniem na dane z systemu bankowego. Może być to spowodowane tym, że proces nie został zakończony (zazwyczaj na końcu zostaniecie poproszeni o potwierdzenie czynności na aplikacji mobilnej swojego banku). Jeżeli pomimo wszystko komunikat nie znika - można spróbować zweryfikować się ponownie, po prostu od nowa. W przypadku weryfikacji przelewem Elixir zazwyczaj jest to kilka godzin (w godzinach pracy banków). Jako serwis nie mamy wpływu jak długo ten proces trwa, natomiast u zdecydowanej większości jest on natychmiastowy.
2. Bardzo prosimy o zwrócenie uwagi, czy wybrane zostało poprawne konto bankowe. Dotyczy to szczególnie osób posiadających większą liczbę rachunków w danym banku (np. firmowych, VAT'owskich czy walutowych). Kilka ostatnich cyfr numeru rachunku jest później widoczne. Problem dotyczy szczególnie osób posiadająych konta w PKO BP. W takim przypadku zalecamy rozpocząć weryfikację od nowa i wybranie w drugim kroku metody z "Przelewem".
3. Prosimy także o cierpliwość i wyrozumienie. Tylko w przeciągu ostatnich kilku godzin zweryfikowaliśmy kilka setek kont. Moderatorzy cały czas pracują, aby jak najwięcej osób mogło dokończyć swoje wypłaty.
1. Informacja o "Trwaniu weryfikacji" związana jest z oczekiwaniem na dane z systemu bankowego. Może być to spowodowane tym, że proces nie został zakończony (zazwyczaj na końcu zostaniecie poproszeni o potwierdzenie czynności na aplikacji mobilnej swojego banku). Jeżeli pomimo wszystko komunikat nie znika - można spróbować zweryfikować się ponownie, po prostu od nowa. W przypadku weryfikacji przelewem Elixir zazwyczaj jest to kilka godzin (w godzinach pracy banków). Jako serwis nie mamy wpływu jak długo ten proces trwa, natomiast u zdecydowanej większości jest on natychmiastowy.
2. Bardzo prosimy o zwrócenie uwagi, czy wybrane zostało poprawne konto bankowe. Dotyczy to szczególnie osób posiadających większą liczbę rachunków w danym banku (np. firmowych, VAT'owskich czy walutowych). Kilka ostatnich cyfr numeru rachunku jest później widoczne. Problem dotyczy szczególnie osób posiadająych konta w PKO BP. W takim przypadku zalecamy rozpocząć weryfikację od nowa i wybranie w drugim kroku metody z "Przelewem".
3. Prosimy także o cierpliwość i wyrozumienie. Tylko w przeciągu ostatnich kilku godzin zweryfikowaliśmy kilka setek kont. Moderatorzy cały czas pracują, aby jak najwięcej osób mogło dokończyć swoje wypłaty.
-
- Posty: 40
wszystkowidze
Potwierdziłam w apce i przyznałam pełny dostęp do danych, pokazało mi że pomyślnie zakończono i przeniosło mnie z powrotem na SU do panelu a tam od 2 godzin komunikat
Trwa weryfikacja na stronie partnera (odśwież stronę za kilka minut)
Moderator na priv mi napisał, żeby nic nie robić tylko czekać. Nie ponawiać weryfikacji tylko czekać.
Potwierdziłam w apce i przyznałam pełny dostęp do danych, pokazało mi że pomyślnie zakończono i przeniosło mnie z powrotem na SU do panelu a tam od 2 godzin komunikat
Trwa weryfikacja na stronie partnera (odśwież stronę za kilka minut)
Moderator na priv mi napisał, żeby nic nie robić tylko czekać. Nie ponawiać weryfikacji tylko czekać.
Ja mam jeszcze pytanko dotyczące wypłat. Operator będzie zlecał je starym systemem pn, sr, czw?wszystkowidze pisze: ↑śr mar 15, 2023 6:44 pmJesteśmy po pierwszej turze Weryfikacji. Kilka rzeczy o których chcielibyśmy wspomnieć:
1. Informacja o "Trwaniu weryfikacji" związana jest z oczekiwaniem na dane z systemu bankowego. Może być to spowodowane tym, że proces nie został zakończony (zazwyczaj na końcu zostaniecie poproszeni o potwierdzenie czynności na aplikacji mobilnej swojego banku). Jeżeli pomimo wszystko komunikat nie znika - można spróbować zweryfikować się ponownie, po prostu od nowa. W przypadku weryfikacji przelewem Elixir zazwyczaj jest to kilka godzin (w godzinach pracy banków). Jako serwis nie mamy wpływu jak długo ten proces trwa, natomiast u zdecydowanej większości jest on natychmiastowy.
2. Bardzo prosimy o zwrócenie uwagi, czy wybrane zostało poprawne konto bankowe. Dotyczy to szczególnie osób posiadających większą liczbę rachunków w danym banku (np. firmowych, VAT'owskich czy walutowych). Kilka ostatnich cyfr numeru rachunku jest później widoczne. Problem dotyczy szczególnie osób posiadająych konta w PKO BP. W takim przypadku zalecamy rozpocząć weryfikację od nowa i wybranie w drugim kroku metody z "Przelewem".
3. Prosimy także o cierpliwość i wyrozumienie. Tylko w przeciągu ostatnich kilku godzin zweryfikowaliśmy kilka setek kont. Moderatorzy cały czas pracują, aby jak najwięcej osób mogło dokończyć swoje wypłaty.
Oraz czy mamy liczyć przy nadciągającej masie wypłat na ponowne opóźnienienia w zlecaniu przelewów (część wyjdzie w piątek i stopniowo będzie to rozładowywane w nastepny poniedzialek, środę itd) czy w zamiarze wszystko ma odbywać się już sprawnie?
No i rzecz jasna dzięki za dzisiejszą sprawniutką pracę 🌸
-
- Administrator
- Posty: 50
Jeżeli korzystacie z opcji weryfikacji za pomocą logowania to powinna ona przejść w ciągu 15 min._III_III_III_ pisze: ↑śr mar 15, 2023 6:29 pmBył u mnie na priv Moderator i przy komunikacie
Trwa weryfikacja na stronie partnera (odśwież stronę za kilka minut).
NIC nie robić nie ponawiać weryfikacji banku tylko czekać
W sytuacji gdy nie przejdzie rozpocznijcie proces ponownie.
-
- Administrator
- Posty: 50
Czy otrzymam informacje, czy mozna korzystac od razu z payredeem albo zlecac na konto ZEN prosto od Was?wszystkowidze pisze: ↑śr mar 15, 2023 7:01 pmJeżeli korzystacie z opcji weryfikacji za pomocą logowania to powinna ona przejść w ciągu 15 min._III_III_III_ pisze: ↑śr mar 15, 2023 6:29 pmBył u mnie na priv Moderator i przy komunikacie
Trwa weryfikacja na stronie partnera (odśwież stronę za kilka minut).
NIC nie robić nie ponawiać weryfikacji banku tylko czekać
W sytuacji gdy nie przejdzie rozpocznijcie proces ponownie.
-
- Posty: 20
Jednak nie macie ZEN wiec w jaki sposób mam zweryfikować konto ZEN używane u Was od ponad roku do wypłat?wszystkowidze pisze: ↑wt mar 14, 2023 1:21 pmZ tego co wiemy, to zarówno Revolut jak i ZEN wspierają OpenBanking, którego używamy do szybkiej weryfikacji.rabarbarowy6969 pisze: ↑wt mar 14, 2023 1:19 pmCzy będzie można się zweryfikować u Was na SU A pomocą ZEN to to samo co Revoult.
Chodzi mi o weryfikację konta bankowego.