Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
x_Majka_x
Posty: 37

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: x_Majka_x » śr mar 15, 2023 6:41 pm

Chyba z 5 razy się weryfikowałam. Mam 3 konta w tym samym banku- PKO BP, i logując się na konto- automatycznie ciągle wybierało nie to co trzeba, bez opcji zmiany. Poszło dopiero tym sposobem z przelewem 1gr. Moderator mówił, że właśnie z PKO są jakieś cyrki z tą weryfikacją.
Po wielu próbach jednak się udało :)

wszystkowidze
Administrator
Posty: 50

Post autor: wszystkowidze » śr mar 15, 2023 6:44 pm

Jesteśmy po pierwszej turze Weryfikacji. Kilka rzeczy o których chcielibyśmy wspomnieć:

1. Informacja o "Trwaniu weryfikacji" związana jest z oczekiwaniem na dane z systemu bankowego. Może być to spowodowane tym, że proces nie został zakończony (zazwyczaj na końcu zostaniecie poproszeni o potwierdzenie czynności na aplikacji mobilnej swojego banku). Jeżeli pomimo wszystko komunikat nie znika - można spróbować zweryfikować się ponownie, po prostu od nowa. W przypadku weryfikacji przelewem Elixir zazwyczaj jest to kilka godzin (w godzinach pracy banków). Jako serwis nie mamy wpływu jak długo ten proces trwa, natomiast u zdecydowanej większości jest on natychmiastowy.

2. Bardzo prosimy o zwrócenie uwagi, czy wybrane zostało poprawne konto bankowe. Dotyczy to szczególnie osób posiadających większą liczbę rachunków w danym banku (np. firmowych, VAT'owskich czy walutowych). Kilka ostatnich cyfr numeru rachunku jest później widoczne. Problem dotyczy szczególnie osób posiadająych konta w PKO BP. W takim przypadku zalecamy rozpocząć weryfikację od nowa i wybranie w drugim kroku metody z "Przelewem".

3. Prosimy także o cierpliwość i wyrozumienie. Tylko w przeciągu ostatnich kilku godzin zweryfikowaliśmy kilka setek kont. Moderatorzy cały czas pracują, aby jak najwięcej osób mogło dokończyć swoje wypłaty.

_III_III_III_
Posty: 40

Post autor: _III_III_III_ » śr mar 15, 2023 6:50 pm

wszystkowidze

Potwierdziłam w apce i przyznałam pełny dostęp do danych, pokazało mi że pomyślnie zakończono i przeniosło mnie z powrotem na SU do panelu a tam od 2 godzin komunikat

Trwa weryfikacja na stronie partnera (odśwież stronę za kilka minut)

Moderator na priv mi napisał, żeby nic nie robić tylko czekać. Nie ponawiać weryfikacji tylko czekać.

Paprica
Posty: 7

Post autor: Paprica » śr mar 15, 2023 6:52 pm

wszystkowidze pisze:
śr mar 15, 2023 6:44 pm
Jesteśmy po pierwszej turze Weryfikacji. Kilka rzeczy o których chcielibyśmy wspomnieć:

1. Informacja o "Trwaniu weryfikacji" związana jest z oczekiwaniem na dane z systemu bankowego. Może być to spowodowane tym, że proces nie został zakończony (zazwyczaj na końcu zostaniecie poproszeni o potwierdzenie czynności na aplikacji mobilnej swojego banku). Jeżeli pomimo wszystko komunikat nie znika - można spróbować zweryfikować się ponownie, po prostu od nowa. W przypadku weryfikacji przelewem Elixir zazwyczaj jest to kilka godzin (w godzinach pracy banków). Jako serwis nie mamy wpływu jak długo ten proces trwa, natomiast u zdecydowanej większości jest on natychmiastowy.

2. Bardzo prosimy o zwrócenie uwagi, czy wybrane zostało poprawne konto bankowe. Dotyczy to szczególnie osób posiadających większą liczbę rachunków w danym banku (np. firmowych, VAT'owskich czy walutowych). Kilka ostatnich cyfr numeru rachunku jest później widoczne. Problem dotyczy szczególnie osób posiadająych konta w PKO BP. W takim przypadku zalecamy rozpocząć weryfikację od nowa i wybranie w drugim kroku metody z "Przelewem".

3. Prosimy także o cierpliwość i wyrozumienie. Tylko w przeciągu ostatnich kilku godzin zweryfikowaliśmy kilka setek kont. Moderatorzy cały czas pracują, aby jak najwięcej osób mogło dokończyć swoje wypłaty.
Ja mam jeszcze pytanko dotyczące wypłat. Operator będzie zlecał je starym systemem pn, sr, czw?
Oraz czy mamy liczyć przy nadciągającej masie wypłat na ponowne opóźnienienia w zlecaniu przelewów (część wyjdzie w piątek i stopniowo będzie to rozładowywane w nastepny poniedzialek, środę itd) czy w zamiarze wszystko ma odbywać się już sprawnie?
No i rzecz jasna dzięki za dzisiejszą sprawniutką pracę 🌸

wszystkowidze
Administrator
Posty: 50

Post autor: wszystkowidze » śr mar 15, 2023 7:01 pm

_III_III_III_ pisze:
śr mar 15, 2023 6:29 pm
Był u mnie na priv Moderator i przy komunikacie
Trwa weryfikacja na stronie partnera (odśwież stronę za kilka minut).
NIC nie robić nie ponawiać weryfikacji banku tylko czekać
Jeżeli korzystacie z opcji weryfikacji za pomocą logowania to powinna ona przejść w ciągu 15 min.
W sytuacji gdy nie przejdzie rozpocznijcie proces ponownie.

x_Majka_x
Posty: 37

Post autor: x_Majka_x » śr mar 15, 2023 7:03 pm

Dla Moderatorów wielkie brawa za dzisiejszą pracę! Wszystko idzie mega sprawnie, jestem pod ogromnym wrażeniem. Oby SU już cały czas tak funkcjonowało :)

wszystkowidze
Administrator
Posty: 50

Post autor: wszystkowidze » śr mar 15, 2023 7:06 pm

x_Majka_x pisze:
śr mar 15, 2023 7:03 pm
Dla Moderatorów wielkie brawa za dzisiejszą pracę! Wszystko idzie mega sprawnie, jestem pod ogromnym wrażeniem. Oby SU już cały czas tak funkcjonowało :)
Dziękujemy za miłe słowa. Staramy się żeby wszystko poszło sprawnie :)

x_Majka_x
Posty: 37

Post autor: x_Majka_x » śr mar 15, 2023 7:18 pm

Cierpliwości, działają cały czas a tych weryfikacji jest z milion.

BettyB
Posty: 27

Post autor: BettyB » śr mar 15, 2023 7:29 pm

wszystkowidze pisze:
śr mar 15, 2023 7:01 pm
_III_III_III_ pisze:
śr mar 15, 2023 6:29 pm
Był u mnie na priv Moderator i przy komunikacie
Trwa weryfikacja na stronie partnera (odśwież stronę za kilka minut).
NIC nie robić nie ponawiać weryfikacji banku tylko czekać
Jeżeli korzystacie z opcji weryfikacji za pomocą logowania to powinna ona przejść w ciągu 15 min.
W sytuacji gdy nie przejdzie rozpocznijcie proces ponownie.
Czy otrzymam informacje, czy mozna korzystac od razu z payredeem albo zlecac na konto ZEN prosto od Was?

rabarbarowy6969
Posty: 20

Post autor: rabarbarowy6969 » śr mar 15, 2023 7:44 pm

wszystkowidze pisze:
wt mar 14, 2023 1:21 pm
rabarbarowy6969 pisze:
wt mar 14, 2023 1:19 pm
Czy będzie można się zweryfikować u Was na SU A pomocą ZEN to to samo co Revoult.
Chodzi mi o weryfikację konta bankowego.
Z tego co wiemy, to zarówno Revolut jak i ZEN wspierają OpenBanking, którego używamy do szybkiej weryfikacji.
Jednak nie macie ZEN wiec w jaki sposób mam zweryfikować konto ZEN używane u Was od ponad roku do wypłat?

ODPOWIEDZ