Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
lisaitsme
Posty: 36

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: lisaitsme » śr kwie 19, 2023 10:39 am

Kewin2115 pisze:
śr kwie 19, 2023 8:48 am
Czy na tą chwilę, na dzień dzisiejszy można normalnie wypłacać żetony na konto??? i czy jak wejdzie PayReedem zostanie też normalna forma wypłat jak dotychczas??
wszystko, co jest dla ciebie normalne. jeśli jesteś w stanie przejść weryfikację i wypłacić pieniądze na payredim, to tak, wszystko jest proste. w każdym przypadku musisz przejść pełną weryfikację z dostarczeniem dokumentów z banku

xifero73
Posty: 6

Post autor: xifero73 » czw kwie 20, 2023 10:37 am

Tymczasem oficjalna odpowiedź pomocy technicznej Payredeem:

Dear Anna,


Thank you for your interest.

​At the moment, current lunching date is not known.

We advise you to contact Showup.tv directly for further information.

In case of any questions or concerns, please feel free to contact us anytime.

Best regards,



Jessie G | Customer Service Representative

O pracy od tego tygodnia w ogóle nie wiedzą. Showup znowu kłamie.

rabarbarowy6969
Posty: 22

Post autor: rabarbarowy6969 » czw kwie 20, 2023 11:30 am

xifero73 pisze:
czw kwie 20, 2023 10:37 am
Tymczasem oficjalna odpowiedź pomocy technicznej Payredeem:

Dear Anna,


Thank you for your interest.

​At the moment, current lunching date is not known.

We advise you to contact Showup.tv directly for further information.

In case of any questions or concerns, please feel free to contact us anytime.

Best regards,



Jessie G | Customer Service Representative

O pracy od tego tygodnia w ogóle nie wiedzą. Showup znowu kłamie.
Dlaczego odsyłają do Showup, czyżby znów Show nie ogarniało?
Na Kogo teraz zrzucą winę? Że od 4 mscy nie potrafią tego załatwić?
Parodia ...

lisaitsme
Posty: 36

Post autor: lisaitsme » czw kwie 20, 2023 11:44 am

xifero73 pisze:
czw kwie 20, 2023 10:37 am
Tymczasem oficjalna odpowiedź pomocy technicznej Payredeem:

Dear Anna,


Thank you for your interest.

​At the moment, current lunching date is not known.

We advise you to contact Showup.tv directly for further information.

In case of any questions or concerns, please feel free to contact us anytime.

Best regards,



Jessie G | Customer Service Representative

O pracy od tego tygodnia w ogóle nie wiedzą. Showup znowu kłamie.
zawsze tak odpowiadają. musisz odnieść się do informacji z forum. nic ci nie powiedzą

Sanderka98
Posty: 25

Post autor: Sanderka98 » czw kwie 20, 2023 12:36 pm

Wydaje mi się że dla samej zasady i przyzwoitości względem kontrahenta payredeen nie udzielił by nikomu takich informacji . Po za tym implementacja systemu jest po stronie showup i payredeen nie specjalnie się tym interesuje a jeśli już to na pewno nie na szczeblu ,, info linii ,,

Sanderka98
Posty: 25

Post autor: Sanderka98 » czw kwie 20, 2023 12:38 pm

Pisali że uruchomią końcem tygodnia . jutro mamy piątek tak więc powinno stać się to jutro . Jeśli nie to przypominam że tydzień ma 7 dni . nikt niestety nigdzie nie napisał że ,,pod koniec tygodnia roboczego ,, równie dobrze może to być niedziela .

Awatar użytkownika
_-_XeroX_-_
Posty: 69

Post autor: _-_XeroX_-_ » czw kwie 20, 2023 12:44 pm

Sanderka98 pisze:
czw kwie 20, 2023 12:38 pm
Pisali że uruchomią końcem tygodnia . jutro mamy piątek tak więc powinno stać się to jutro . Jeśli nie to przypominam że tydzień ma 7 dni . nikt niestety nigdzie nie napisał że ,,pod koniec tygodnia roboczego ,, równie dobrze może to być niedziela .
Showup przecież pracuje no stop cały tydzień w Soboty większość firm pracuje normalnie

Sanderka98
Posty: 25

Post autor: Sanderka98 » czw kwie 20, 2023 12:48 pm

_-_XeroX_-_ pisze:
czw kwie 20, 2023 12:44 pm
Sanderka98 pisze:
czw kwie 20, 2023 12:38 pm
Pisali że uruchomią końcem tygodnia . jutro mamy piątek tak więc powinno stać się to jutro . Jeśli nie to przypominam że tydzień ma 7 dni . nikt niestety nigdzie nie napisał że ,,pod koniec tygodnia roboczego ,, równie dobrze może to być niedziela .
Showup przecież pracuje no stop cały tydzień w Soboty większość firm pracuje normalnie
Pewności nie mamy nigdzie tego nie napisali XD Laski na kamerkach pracują . moderatorzy też ... ale nigdy nie dostałam odpowiedzi na email przez weekend . stąd moje wnioski że mogą nie pracować ... zawsze odpowiadają w poniedziałki jeśli napiszesz np w piątek wieczór sobotę lub niedzielę ... do meritum , moim zdaniem mają czas do niedzieli tak naprawdę

Cash_Lola
Posty: 205

Post autor: Cash_Lola » czw kwie 20, 2023 1:09 pm

Sanderka98 pisze:
czw kwie 20, 2023 12:48 pm
_-_XeroX_-_ pisze:
czw kwie 20, 2023 12:44 pm
Sanderka98 pisze:
czw kwie 20, 2023 12:38 pm
Pisali że uruchomią końcem tygodnia . jutro mamy piątek tak więc powinno stać się to jutro . Jeśli nie to przypominam że tydzień ma 7 dni . nikt niestety nigdzie nie napisał że ,,pod koniec tygodnia roboczego ,, równie dobrze może to być niedziela .
Showup przecież pracuje no stop cały tydzień w Soboty większość firm pracuje normalnie
Pewności nie mamy nigdzie tego nie napisali XD Laski na kamerkach pracują . moderatorzy też ... ale nigdy nie dostałam odpowiedzi na email przez weekend . stąd moje wnioski że mogą nie pracować ... zawsze odpowiadają w poniedziałki jeśli napiszesz np w piątek wieczór sobotę lub niedzielę ... do meritum , moim zdaniem mają czas do niedzieli tak naprawdę
Ja w tej sprawie (uruchomienia payredeem) pisałam w poniedziałek na kontakt i do dziś nie otrzymałam odpowiedzi. Naprawdę denerwuje mnie tu brak rzetelnych informacji i to, że administracja i moderatorzy nie potrafią udzielić rzetelnej informacji. To po prostu brak
Szacunku! Skoro miałby ruszyć do końca tygodnia, to tak ciężko napisać czy ruszy w sobotę, niedzielę, czy piątek? Pytałam także, czy przy wypłatach przez payredeem jeśli będę chciała zmienić konto muszę ponownie przechodzić weryfikacje. Oczywiście odpowiedzi brak. Najlepiej jest milczeć i denerwować ludzi, a sprawa załatwi się sama.

Awatar użytkownika
_-_XeroX_-_
Posty: 69

Post autor: _-_XeroX_-_ » czw kwie 20, 2023 1:44 pm

Cash_Lola pisze:
czw kwie 20, 2023 1:09 pm
Sanderka98 pisze:
czw kwie 20, 2023 12:48 pm
_-_XeroX_-_ pisze:
czw kwie 20, 2023 12:44 pm


Showup przecież pracuje no stop cały tydzień w Soboty większość firm pracuje normalnie
Pewności nie mamy nigdzie tego nie napisali XD Laski na kamerkach pracują . moderatorzy też ... ale nigdy nie dostałam odpowiedzi na email przez weekend . stąd moje wnioski że mogą nie pracować ... zawsze odpowiadają w poniedziałki jeśli napiszesz np w piątek wieczór sobotę lub niedzielę ... do meritum , moim zdaniem mają czas do niedzieli tak naprawdę
Ja w tej sprawie (uruchomienia payredeem) pisałam w poniedziałek na kontakt i do dziś nie otrzymałam odpowiedzi. Naprawdę denerwuje mnie tu brak rzetelnych informacji i to, że administracja i moderatorzy nie potrafią udzielić rzetelnej informacji. To po prostu brak
Szacunku! Skoro miałby ruszyć do końca tygodnia, to tak ciężko napisać czy ruszy w sobotę, niedzielę, czy piątek? Pytałam także, czy przy wypłatach przez payredeem jeśli będę chciała zmienić konto muszę ponownie przechodzić weryfikacje. Oczywiście odpowiedzi brak. Najlepiej jest milczeć i denerwować ludzi, a sprawa załatwi się sama.
Z tego co pisali na konto jeżeli będziesz chciała zmienić nie trzeba już drugi raz tylko wysłać dane konta - bo to tylko do dowodu osobistego czy paszportu albo miejsca zameldowania ta cała procedura weryfikacji.

ODPOWIEDZ