Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
-
- Posty: 26
Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
Pytanie do PayRedeem_Support, czy akceptujecie konta firmowe?
-
- Administrator
- Posty: 54
Dziękujemy za miłe słowa. Będziemy mieć dla Was więcej nowości w nadchodzących dniach, ale zapewniamy, że wszystkie bardzo pozytywne.rabarbarowy6969 pisze: ↑wt mar 14, 2023 1:24 pmDzięki za odpowiedź bo tutaj to nowość że Ktoś na bieżąco odpisuje. Powodzeniawszystkowidze pisze: ↑wt mar 14, 2023 1:21 pmZ tego co wiemy, to zarówno Revolut jak i ZEN wspierają OpenBanking, którego używamy do szybkiej weryfikacji.rabarbarowy6969 pisze: ↑wt mar 14, 2023 1:19 pmCzy będzie można się zweryfikować u Was na SU A pomocą ZEN to to samo co Revoult.
Chodzi mi o weryfikację konta bankowego.
-
- Posty: 2
wszystkowidze pisze: ↑wt mar 14, 2023 1:28 pmDziękujemy za miłe słowa. Będziemy mieć dla Was więcej nowości w nadchodzących dniach, ale zapewniamy, że wszystkie bardzo pozytywne.rabarbarowy6969 pisze: ↑wt mar 14, 2023 1:24 pmDzięki za odpowiedź bo tutaj to nowość że Ktoś na bieżąco odpisuje. Powodzeniawszystkowidze pisze: ↑wt mar 14, 2023 1:21 pm
Z tego co wiemy, to zarówno Revolut jak i ZEN wspierają OpenBanking, którego używamy do szybkiej weryfikacji.
Chciałam dalej podpytać o weryfikację Zen - ale jako konta u Państwa do wypłaty. Zen posiada jedynie aplikację mobilną nie standardową stronę czy też powinnno przejść. Chciałam tylko dodać że jest to konto które używam u Państwa od roku.
P.S Bardzo podoba mi się Pana nick :)
-
- Posty: 45
Twoje dokumenty zostały przesłane i oczekują na weryfikację Wkrótce prześlemy e-mailem aktualizację dotyczącą Twojego podwyższenia poziomu.Taki komunikat dostałam od PayReedem ale nigdzie nie widziałam ,żeby gdzieś wpisać swój numer konta na, który chcę żeby były przelewane pieniądze czy to później się pojawi jak już będę miała środki z su?
-
- Partner
- Posty: 244
Witam wszystkich,
Mam na imię Jurek i jestem z PayRedeem. Założyłem konto na forum Showup.tv aby bezpośrednio odpowiadać na Wasze pytania związane z naszym systemem płatności.
Jeżeli macie jakieś problemy z rejestracją, pytania związane z wymogami dotyczącymi dokumentacji, albo coś nie działa Wam na app.payredeem.com to piszcie proszę a ja, albo od razu udzielę odpowiedzi, albo ją dla Was uzyskam i postaram się ogólnie jak najszybciej rozwiązać problem.
Możecie też uzyskać odpowiedzi w języku polskim przez nasz czat. Zaczynamy też wrzucać Polską wersję naszych artykułów na stronie https://help.payredeem.com/pl/support/home.
Mam na imię Jurek i jestem z PayRedeem. Założyłem konto na forum Showup.tv aby bezpośrednio odpowiadać na Wasze pytania związane z naszym systemem płatności.
Jeżeli macie jakieś problemy z rejestracją, pytania związane z wymogami dotyczącymi dokumentacji, albo coś nie działa Wam na app.payredeem.com to piszcie proszę a ja, albo od razu udzielę odpowiedzi, albo ją dla Was uzyskam i postaram się ogólnie jak najszybciej rozwiązać problem.
Możecie też uzyskać odpowiedzi w języku polskim przez nasz czat. Zaczynamy też wrzucać Polską wersję naszych artykułów na stronie https://help.payredeem.com/pl/support/home.
-
- Partner
- Posty: 244
To jest wiadomość o podwyższeniu poziomu konta, np. jeżeli został przesłany skan/zdjęcie Twojego dowodu. Numer konta wpisuję się w osobnym miejscu, w "Ustawieniach profilu", w zakładce "Wypłata" Tam można też załączyć wyciąg z banku.Robienadgodziny pisze: ↑wt mar 14, 2023 2:18 pmTwoje dokumenty zostały przesłane i oczekują na weryfikację Wkrótce prześlemy e-mailem aktualizację dotyczącą Twojego podwyższenia poziomu.Taki komunikat dostałam od PayReedem ale nigdzie nie widziałam ,żeby gdzieś wpisać swój numer konta na, który chcę żeby były przelewane pieniądze czy to później się pojawi jak już będę miała środki z su?
-
- Posty: 49
PayRedeem_Support pisze: ↑wt mar 14, 2023 2:20 pmWitam wszystkich,
Mam na imię Jurek i jestem z PayRedeem. Założyłem konto na forum Showup.tv aby bezpośrednio odpowiadać na Wasze pytania związane z naszym systemem płatności.
Jeżeli macie jakieś problemy z rejestracją, pytania związane z wymogami dotyczącymi dokumentacji, albo coś nie działa Wam na app.payredeem.com to piszcie proszę a ja, albo od razu udzielę odpowiedzi, albo ją dla Was uzyskam i postaram się ogólnie jak najszybciej rozwiązać problem.
Możecie też uzyskać odpowiedzi w języku polskim przez nasz czat. Zaczynamy też wrzucać Polską wersję naszych artykułów na stronie https://help.payredeem.com/pl/support/home.
Na stronie macie napisane, że aktualnie macie przerwę w wypłatach ok. 10 dni.
Pytanie moje do kiedy zatem jest ta przerwa?
-
- Posty: 7
Witam, czy będą karty imienne? Ktoś wyżej pisał, że się z wami kontaktował i nic na ten temat nie wiecie
-
- Partner
- Posty: 244
Na dany moment nie akceptujemy. Tylko indywidualne.SEXI_GANGSTA pisze: ↑wt mar 14, 2023 1:26 pmPytanie do PayRedeem_Support, czy akceptujecie konta firmowe?