Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
SEXI_GANGSTA
Posty: 26

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: SEXI_GANGSTA » wt mar 14, 2023 1:26 pm

Pytanie do PayRedeem_Support, czy akceptujecie konta firmowe?

wszystkowidze
Administrator
Posty: 54

Post autor: wszystkowidze » wt mar 14, 2023 1:28 pm

rabarbarowy6969 pisze:
wt mar 14, 2023 1:24 pm
wszystkowidze pisze:
wt mar 14, 2023 1:21 pm
rabarbarowy6969 pisze:
wt mar 14, 2023 1:19 pm
Czy będzie można się zweryfikować u Was na SU A pomocą ZEN to to samo co Revoult.
Chodzi mi o weryfikację konta bankowego.
Z tego co wiemy, to zarówno Revolut jak i ZEN wspierają OpenBanking, którego używamy do szybkiej weryfikacji.
Dzięki za odpowiedź bo tutaj to nowość że Ktoś na bieżąco odpisuje. Powodzenia
Dziękujemy za miłe słowa. Będziemy mieć dla Was więcej nowości w nadchodzących dniach, ale zapewniamy, że wszystkie bardzo pozytywne.

malablondynka22
Posty: 2

Post autor: malablondynka22 » wt mar 14, 2023 1:45 pm

wszystkowidze pisze:
wt mar 14, 2023 1:28 pm
rabarbarowy6969 pisze:
wt mar 14, 2023 1:24 pm
wszystkowidze pisze:
wt mar 14, 2023 1:21 pm


Z tego co wiemy, to zarówno Revolut jak i ZEN wspierają OpenBanking, którego używamy do szybkiej weryfikacji.
Dzięki za odpowiedź bo tutaj to nowość że Ktoś na bieżąco odpisuje. Powodzenia
Dziękujemy za miłe słowa. Będziemy mieć dla Was więcej nowości w nadchodzących dniach, ale zapewniamy, że wszystkie bardzo pozytywne.


Chciałam dalej podpytać o weryfikację Zen - ale jako konta u Państwa do wypłaty. Zen posiada jedynie aplikację mobilną nie standardową stronę czy też powinnno przejść. Chciałam tylko dodać że jest to konto które używam u Państwa od roku.

P.S Bardzo podoba mi się Pana nick :)

Awatar użytkownika
GORYL
Posty: 1205

Post autor: GORYL » wt mar 14, 2023 1:52 pm

A jak ja się cieszę, wreszcie odpocznę od tego forum wypłaty to nie moja działka.
Tu macie admina wszystkowidze i tu macie zadawać pytania on wam wszystko wyjaśnia co jak. Tylko go nie za męczcie 😂
Liczę że wszystkie przejdziecie weryfikacje pozytywnie.pozdrawiam Goryl 🦍

Robienadgodziny
Posty: 45

Post autor: Robienadgodziny » wt mar 14, 2023 2:18 pm

Twoje dokumenty zostały przesłane i oczekują na weryfikację Wkrótce prześlemy e-mailem aktualizację dotyczącą Twojego podwyższenia poziomu.Taki komunikat dostałam od PayReedem ale nigdzie nie widziałam ,żeby gdzieś wpisać swój numer konta na, który chcę żeby były przelewane pieniądze czy to później się pojawi jak już będę miała środki z su?

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt mar 14, 2023 2:20 pm

Witam wszystkich,

Mam na imię Jurek i jestem z PayRedeem. Założyłem konto na forum Showup.tv aby bezpośrednio odpowiadać na Wasze pytania związane z naszym systemem płatności.

Jeżeli macie jakieś problemy z rejestracją, pytania związane z wymogami dotyczącymi dokumentacji, albo coś nie działa Wam na app.payredeem.com to piszcie proszę a ja, albo od razu udzielę odpowiedzi, albo ją dla Was uzyskam i postaram się ogólnie jak najszybciej rozwiązać problem.

Możecie też uzyskać odpowiedzi w języku polskim przez nasz czat. Zaczynamy też wrzucać Polską wersję naszych artykułów na stronie https://help.payredeem.com/pl/support/home.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt mar 14, 2023 2:26 pm

Robienadgodziny pisze:
wt mar 14, 2023 2:18 pm
Twoje dokumenty zostały przesłane i oczekują na weryfikację Wkrótce prześlemy e-mailem aktualizację dotyczącą Twojego podwyższenia poziomu.Taki komunikat dostałam od PayReedem ale nigdzie nie widziałam ,żeby gdzieś wpisać swój numer konta na, który chcę żeby były przelewane pieniądze czy to później się pojawi jak już będę miała środki z su?
To jest wiadomość o podwyższeniu poziomu konta, np. jeżeli został przesłany skan/zdjęcie Twojego dowodu. Numer konta wpisuję się w osobnym miejscu, w "Ustawieniach profilu", w zakładce "Wypłata" Tam można też załączyć wyciąg z banku.

ciasna_czikita
Posty: 49

Post autor: ciasna_czikita » wt mar 14, 2023 2:27 pm

PayRedeem_Support pisze:
wt mar 14, 2023 2:20 pm
Witam wszystkich,

Mam na imię Jurek i jestem z PayRedeem. Założyłem konto na forum Showup.tv aby bezpośrednio odpowiadać na Wasze pytania związane z naszym systemem płatności.

Jeżeli macie jakieś problemy z rejestracją, pytania związane z wymogami dotyczącymi dokumentacji, albo coś nie działa Wam na app.payredeem.com to piszcie proszę a ja, albo od razu udzielę odpowiedzi, albo ją dla Was uzyskam i postaram się ogólnie jak najszybciej rozwiązać problem.

Możecie też uzyskać odpowiedzi w języku polskim przez nasz czat. Zaczynamy też wrzucać Polską wersję naszych artykułów na stronie https://help.payredeem.com/pl/support/home.

Na stronie macie napisane, że aktualnie macie przerwę w wypłatach ok. 10 dni.
Pytanie moje do kiedy zatem jest ta przerwa?

Lubiefrytki
Posty: 7

Post autor: Lubiefrytki » wt mar 14, 2023 2:28 pm

Witam, czy będą karty imienne? Ktoś wyżej pisał, że się z wami kontaktował i nic na ten temat nie wiecie

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt mar 14, 2023 2:29 pm

SEXI_GANGSTA pisze:
wt mar 14, 2023 1:26 pm
Pytanie do PayRedeem_Support, czy akceptujecie konta firmowe?
Na dany moment nie akceptujemy. Tylko indywidualne.

ODPOWIEDZ