Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
GORYL
Posty: 1207

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: GORYL » pt mar 17, 2023 9:37 am

inga197 pisze:
pt mar 17, 2023 9:32 am
Czesc,moze mi ktos pomóc? od wczoraj rana weryfikacja,juz 30 przelewow zrobilam z konta ,,wczoraj aby popoludniu pojawiła inf na czerwono ze w trakcie weryfikacji nie udalo sie pozyskac zadnych danych,i zeby uzyc innej metody,,Napisalam meila to odp czy jest nadal problem
zrobilam raz jeszcze wer i znowu ze w trakcie ,ile mozna czekac?
Czeka się 2 dni weryfikacja 1gr przelew jest pewniejsza.
Jeśli by nadal nie szło zmień na nowy bank np alior idzie odrazu.
Kwestia problemu jest w tym że stary nasz bank nie chcę nieraz przyjąć.
A nowo założony bank odrazu akceptuje.

monikadomina
Posty: 78

Post autor: monikadomina » pt mar 17, 2023 9:44 am

GORYL pisze:
pt mar 17, 2023 9:37 am
inga197 pisze:
pt mar 17, 2023 9:32 am
Czesc,moze mi ktos pomóc? od wczoraj rana weryfikacja,juz 30 przelewow zrobilam z konta ,,wczoraj aby popoludniu pojawiła inf na czerwono ze w trakcie weryfikacji nie udalo sie pozyskac zadnych danych,i zeby uzyc innej metody,,Napisalam meila to odp czy jest nadal problem
zrobilam raz jeszcze wer i znowu ze w trakcie ,ile mozna czekac?
Czeka się 2 dni weryfikacja 1gr przelew jest pewniejsza.
Jeśli by nadal nie szło zmień na nowy bank np alior idzie odrazu.
Kwestia problemu jest w tym że stary nasz bank nie chcę nieraz przyjąć.
A nowo założony bank odrazu akceptuje.
Potwierdzam,tak zrobiłam.

inga197
Posty: 13

Post autor: inga197 » pt mar 17, 2023 9:47 am

monikadomina pisze:
pt mar 17, 2023 9:44 am
GORYL pisze:
pt mar 17, 2023 9:37 am
inga197 pisze:
pt mar 17, 2023 9:32 am
Czesc,moze mi ktos pomóc? od wczoraj rana weryfikacja,juz 30 przelewow zrobilam z konta ,,wczoraj aby popoludniu pojawiła inf na czerwono ze w trakcie weryfikacji nie udalo sie pozyskac zadnych danych,i zeby uzyc innej metody,,Napisalam meila to odp czy jest nadal problem
zrobilam raz jeszcze wer i znowu ze w trakcie ,ile mozna czekac?
Czeka się 2 dni weryfikacja 1gr przelew jest pewniejsza.
Jeśli by nadal nie szło zmień na nowy bank np alior idzie odrazu.
Kwestia problemu jest w tym że stary nasz bank nie chcę nieraz przyjąć.
A nowo założony bank odrazu akceptuje.
Potwierdzam,tak zrobiłam.
No ja wiem ze można założyć nowe konto ale skoro cały czas na to zlecałam to po co mi nowe konto ,kurczę już jestem zła

Awatar użytkownika
GORYL
Posty: 1207

Post autor: GORYL » pt mar 17, 2023 10:10 am

inga197 pisze:
pt mar 17, 2023 9:32 am
Czesc,moze mi ktos pomóc? od wczoraj rana weryfikacja,juz 30 przelewow zrobilam z konta ,,wczoraj aby popoludniu pojawiła inf na czerwono ze w trakcie weryfikacji nie udalo sie pozyskac zadnych danych,i zeby uzyc innej metody,,Napisalam meila to odp czy jest nadal problem
zrobilam raz jeszcze wer i znowu ze w trakcie ,ile mozna czekac?
Inga problem jest taki że system raz nie z czytuje starego banku waszego.
Po założeniu nowego banku idzie odrazu.
Alior idzie najlepiej jeśli nie miałaś go nie powinaś mieć problemu
Najlepsza metoda najpewniej 1gr przelew.
Liczę że ci się wreszcie uda zrobić tą weryfikację.Pozdrawiam Goryl

PIEPRZYCmiSIEchce
Posty: 8

Post autor: PIEPRZYCmiSIEchce » pt mar 17, 2023 10:16 am

Dziewczyny wszystko w porządku dziś dostałam przelew na konto. Wersyfikacja przebiegła szybko bez problemu szacunek dla Panów moderatorów jak i również na payredeem odpisują na każdą widomość i odpowiadają na każde pytanie.

Awatar użytkownika
GORYL
Posty: 1207

Post autor: GORYL » pt mar 17, 2023 10:19 am

PIEPRZYCmiSIEchce pisze:
pt mar 17, 2023 10:16 am
Dziewczyny wszystko w porządku dziś dostałam przelew na konto. Wersyfikacja przebiegła szybko bez problemu szacunek dla Panów moderatorów jak i również na payredeem odpisują na każdą widomość i odpowiadają na każde pytanie.
I tak ma być macie zapewnioną wszelką pomoc od administracji. 👌

wszystkowidze
Administrator
Posty: 54

Post autor: wszystkowidze » pt mar 17, 2023 11:31 am

goto_hell_ pisze:
pt mar 17, 2023 3:41 am
Cayenne pisze:
czw mar 16, 2023 10:57 pm
Dobra, wszystko już wiem. Zanim można było robić weryfikacje na SU, zdążyłam już zrobić pełen pakiet na payredeem, oczywiście ppzytywnie. Wczoraj natomiast wysłałam wszystko, co było potrzebne do weryfikacji na SU - paszport oraz logowanie do banku (Revolut, gdzie jest polskie konto, z polskim nr bez tego LT) ale dopiero dzis rano zaakceptowali, wyświetlił się więc link do transmisji, na którą mam się udać na ostateczną weryfikację z modem. Potwierdził pozytywnie, poszedł. Za chwilę sprawdzam na podstronie wypłat, czy pojawił się panel, by móc zlecić $ - pojawił się błędny numer konta (kto je w ogole wymyslil, owe bledne konto, i to jeszcze z litewskim IBANEM - LT, skoro przy automatycznej weryfikacji bylo logowanie do banku, gdzie powinno się pojawić polskie konto, które tam istnieje?). Tym bardziej, ze Revolut mial byc reflektowany podczas tego procesu. No dobra, zglosilam wiec modowi, co jest na rzeczy, wiec ponownie priv. Niestety, tym razem zanegowal weryfikację z powodu Revoluta, a na moje pytanie, dlaczego, odpowiedział, że na tę chwilę nie uznajemy Revolut, trzeba czekac na Payredeem 😄 To jest jakiś skecz... Teraz widze, ze ludzie zglaszaja problemy z weryfikacja kont bankowych, np. PKO.
Ostateczne weryfikacje odbywalam z modem podczas mojej dzisiejszej transmisji, po czym musiałam oddać losującym żety, zanim zamknęłam stream. Naprawdę po ponad 2 miesiącach tego pierd*lenia odechciewa się w ogóle tego ich cyrku. Po 10 latach owocnych, bardzo owocnych pokazów (dla obu stron - przypominam) zawieszam swoje transmisje do odwołania, dopóki nie ogarną tego burdelu 🙌 A tymczasem mam do ogarnięcia inne portale $.
Trzymajcie się ludziska, pozdrawiam 💃

P.S. Pytanie do administracji: gdzie te Wasze tak podkreślane wcześniej proste procedury weryfikacji?? 🤨

PODEPNE SIĘ ;)
weryfikacja rev- spoko, zlecenie wypłaty- spoko.

PRZYPADKOWE ZERKNIĘCIE NA FORUM:
przelewy oczekujące na realizację - zlecone ;)
ZAMIERZALIŚCIE POWIADOMIĆ EWENTUALNIE sami anulowac zlecenie i zrobić zwrotkę żet?
Czy czekaliście aż ktoś po 7dniach od zlec - zapyta dlaczego nie wysłaliście przelewu i napiszcie: formularz kontakt/popros o zwrot .. i ogarnijcie weryfikacje od nowa ... no.krwa.

rozumiem, że chcieliscie dobrze. Zdarza się, że nie wyjdzie - ZROZUMIAŁE w pełni.
Ale informacja jakakolwiek byłaby BARDZO NA MIEJSCU z waszej strony. żenujące. ;/
Opcja wypłaty na konto Revolut zostanie wprowadzona w momencie wejścia Payredeem.
Możemy zweryfikować Wam rachunek Revolut, jednak na daną chwilę realizujemy tylko przelewy na polskie konta bankowe.
Na bieżąco wprowadzaliśmy zmiany żeby udoskonalić proces weryfikacji. Mamy nadzieję, że jest to dość klarowne i proste.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » pt mar 17, 2023 12:39 pm

toweliiegirl420 pisze:
czw mar 16, 2023 6:28 pm
Payredeem. Dostałam odpowiedź od was że potrzebuje dokument potwierdzający legalny pobyt w Polsce.
Chodzi o PESEL?
Chodzi o dokument który potwierdzi Twój legalny pobyt w Polsce. (Karta Pobytu)

Edit: Przyjmujemy też stampile w paszporcie
Ostatnio zmieniony pt mar 17, 2023 12:52 pm przez PayRedeem_Support, łącznie zmieniany 1 raz.

Cash_Lola
Posty: 205

Post autor: Cash_Lola » pt mar 17, 2023 12:52 pm

PayRedeem_Support pisze:
pt mar 17, 2023 12:39 pm
toweliiegirl420 pisze:
czw mar 16, 2023 6:28 pm
Payredeem. Dostałam odpowiedź od was że potrzebuje dokument potwierdzający legalny pobyt w Polsce.
Chodzi o PESEL?
Chodzi o dokument który potwierdzi Twój legalny pobyt w Polsce. (Karta Pobytu)
PayRedeem, w celu odblokowania poziomu 1 przesłałam Wam zdjęcia dowodu czytelne i zrzut ekranu z revolut z potwierdzenia przelewu z adresem. Niestety przyszła odmowa, dlaczego? Czy nie może to być potwierdzenie z Revolut Banku?

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » pt mar 17, 2023 12:55 pm

Cash_Lola pisze:
pt mar 17, 2023 12:52 pm
PayRedeem_Support pisze:
pt mar 17, 2023 12:39 pm
toweliiegirl420 pisze:
czw mar 16, 2023 6:28 pm
Payredeem. Dostałam odpowiedź od was że potrzebuje dokument potwierdzający legalny pobyt w Polsce.
Chodzi o PESEL?
Chodzi o dokument który potwierdzi Twój legalny pobyt w Polsce. (Karta Pobytu)
PayRedeem, w celu odblokowania poziomu 1 przesłałam Wam zdjęcia dowodu czytelne i zrzut ekranu z revolut z potwierdzenia przelewu z adresem. Niestety przyszła odmowa, dlaczego? Czy nie może to być potwierdzenie z Revolut Banku?
Z Revolutem jest ok. W Twoim przypadku chodzi o to że przesłałaś nam zrzut ekranu, których nie przyjmujemy. Trzeba wygenerować dokument, ściągnąć i przesłać.

ODPOWIEDZ