Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
Myroslava
Posty: 33

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: Myroslava » czw mar 16, 2023 9:00 pm

Dobry wieczór, dlaczego jest napisane, że moje konto bankowe jest nieważne?Jeżeli potwierdziłem to wczoraj i pieniądze zostały pobrane nawet na to samo konto, a dziś jest już nieważne, z jakiego powodu?

wszystkowidze
Administrator
Posty: 54

Post autor: wszystkowidze » czw mar 16, 2023 9:10 pm

Myroslava pisze:
czw mar 16, 2023 9:00 pm
Dobry wieczór, dlaczego jest napisane, że moje konto bankowe jest nieważne?Jeżeli potwierdziłem to wczoraj i pieniądze zostały pobrane nawet na to samo konto, a dziś jest już nieważne, z jakiego powodu?
W takiej sytuacji wykonaj weryfikację ponownie.

Myroslava
Posty: 33

Post autor: Myroslava » czw mar 16, 2023 9:54 pm

wszystkowidze pisze:
czw mar 16, 2023 9:10 pm
Myroslava pisze:
czw mar 16, 2023 9:00 pm
Dobry wieczór, dlaczego jest napisane, że moje konto bankowe jest nieważne?Jeżeli potwierdziłem to wczoraj i pieniądze zostały pobrane nawet na to samo konto, a dziś jest już nieważne, z jakiego powodu?
W takiej sytuacji wykonaj weryfikację ponownie.
Zaktualizowałem stronę i wszystko wróciło do normy, mogę ponownie wypłacić pieniądze na to konto

Cayenne
Posty: 47

Post autor: Cayenne » czw mar 16, 2023 10:57 pm

Dobra, wszystko już wiem. Zanim można było robić weryfikacje na SU, zdążyłam już zrobić pełen pakiet na payredeem, oczywiście ppzytywnie. Wczoraj natomiast wysłałam wszystko, co było potrzebne do weryfikacji na SU - paszport oraz logowanie do banku (Revolut, gdzie jest polskie konto, z polskim nr bez tego LT) ale dopiero dzis rano zaakceptowali, wyświetlił się więc link do transmisji, na którą mam się udać na ostateczną weryfikację z modem. Potwierdził pozytywnie, poszedł. Za chwilę sprawdzam na podstronie wypłat, czy pojawił się panel, by móc zlecić $ - pojawił się błędny numer konta (kto je w ogole wymyslil, owe bledne konto, i to jeszcze z litewskim IBANEM - LT, skoro przy automatycznej weryfikacji bylo logowanie do banku, gdzie powinno się pojawić polskie konto, które tam istnieje?). Tym bardziej, ze Revolut mial byc reflektowany podczas tego procesu. No dobra, zglosilam wiec modowi, co jest na rzeczy, wiec ponownie priv. Niestety, tym razem zanegowal weryfikację z powodu Revoluta, a na moje pytanie, dlaczego, odpowiedział, że na tę chwilę nie uznajemy Revolut, trzeba czekac na Payredeem 😄 To jest jakiś skecz... Teraz widze, ze ludzie zglaszaja problemy z weryfikacja kont bankowych, np. PKO.
Ostateczne weryfikacje odbywalam z modem podczas mojej dzisiejszej transmisji, po czym musiałam oddać losującym żety, zanim zamknęłam stream. Naprawdę po ponad 2 miesiącach tego pierd*lenia odechciewa się w ogóle tego ich cyrku. Po 10 latach owocnych, bardzo owocnych pokazów (dla obu stron - przypominam) zawieszam swoje transmisje do odwołania, dopóki nie ogarną tego burdelu 🙌 A tymczasem mam do ogarnięcia inne portale $.
Trzymajcie się ludziska, pozdrawiam 💃

P.S. Pytanie do administracji: gdzie te Wasze tak podkreślane wcześniej proste procedury weryfikacji?? 🤨
Ostatnio zmieniony pt mar 17, 2023 12:06 am przez Cayenne, łącznie zmieniany 3 razy.

slodkaczarnakotka
Posty: 4

Post autor: slodkaczarnakotka » czw mar 16, 2023 11:06 pm

Ok, dzięki dowód przeszedł, ale pojawił się problem z weryfikacją konta bankowego. Nie mogę zrobić przelewu 1,01, ponieważ Przelew24 nie obsługuje mojego banku (nie ma go na liście do wyboru). Co mam zrobić w takiej sytuacji? mam tylko jedno konto bankowe. Dzwoniłam nawet na infolinie przelew24 i powiedzieli mi, że nie ma mojego banku i jeśli jest możliwość to mam zrobić przelew tradycyjny lub skorzystać z czyjegoś konta, ale wiadomo, że w tym przypadku się nie da, bo dane będą inne. Jak ja mam teraz wypłacić pieniądze administracjo?

gwiazda
Posty: 119

Post autor: gwiazda » czw mar 16, 2023 11:11 pm

Właśnie trzeba wybrać czerwony kwadracik z blankietem. Pokaże się lista kont, wybierasz jedno dowolne i wypelniasz danymi w swoim banku. Robisz normalny przelew z danymi które się pokażą. Ja zrobiłam do Alior Banku.

Suzi_Su
Posty: 1

Post autor: Suzi_Su » pt mar 17, 2023 12:47 am

Bravo dla administracji i moderatorów weryfikacja moja przebiegła pomyślnie i bardzo sprawnie :) Brawo :) Pozdrawiam.

goto_hell_
Posty: 18

Post autor: goto_hell_ » pt mar 17, 2023 3:41 am

Cayenne pisze:
czw mar 16, 2023 10:57 pm
Dobra, wszystko już wiem. Zanim można było robić weryfikacje na SU, zdążyłam już zrobić pełen pakiet na payredeem, oczywiście ppzytywnie. Wczoraj natomiast wysłałam wszystko, co było potrzebne do weryfikacji na SU - paszport oraz logowanie do banku (Revolut, gdzie jest polskie konto, z polskim nr bez tego LT) ale dopiero dzis rano zaakceptowali, wyświetlił się więc link do transmisji, na którą mam się udać na ostateczną weryfikację z modem. Potwierdził pozytywnie, poszedł. Za chwilę sprawdzam na podstronie wypłat, czy pojawił się panel, by móc zlecić $ - pojawił się błędny numer konta (kto je w ogole wymyslil, owe bledne konto, i to jeszcze z litewskim IBANEM - LT, skoro przy automatycznej weryfikacji bylo logowanie do banku, gdzie powinno się pojawić polskie konto, które tam istnieje?). Tym bardziej, ze Revolut mial byc reflektowany podczas tego procesu. No dobra, zglosilam wiec modowi, co jest na rzeczy, wiec ponownie priv. Niestety, tym razem zanegowal weryfikację z powodu Revoluta, a na moje pytanie, dlaczego, odpowiedział, że na tę chwilę nie uznajemy Revolut, trzeba czekac na Payredeem 😄 To jest jakiś skecz... Teraz widze, ze ludzie zglaszaja problemy z weryfikacja kont bankowych, np. PKO.
Ostateczne weryfikacje odbywalam z modem podczas mojej dzisiejszej transmisji, po czym musiałam oddać losującym żety, zanim zamknęłam stream. Naprawdę po ponad 2 miesiącach tego pierd*lenia odechciewa się w ogóle tego ich cyrku. Po 10 latach owocnych, bardzo owocnych pokazów (dla obu stron - przypominam) zawieszam swoje transmisje do odwołania, dopóki nie ogarną tego burdelu 🙌 A tymczasem mam do ogarnięcia inne portale $.
Trzymajcie się ludziska, pozdrawiam 💃

P.S. Pytanie do administracji: gdzie te Wasze tak podkreślane wcześniej proste procedury weryfikacji?? 🤨

PODEPNE SIĘ ;)
weryfikacja rev- spoko, zlecenie wypłaty- spoko.

PRZYPADKOWE ZERKNIĘCIE NA FORUM:
przelewy oczekujące na realizację - zlecone ;)
ZAMIERZALIŚCIE POWIADOMIĆ EWENTUALNIE sami anulowac zlecenie i zrobić zwrotkę żet?
Czy czekaliście aż ktoś po 7dniach od zlec - zapyta dlaczego nie wysłaliście przelewu i napiszcie: formularz kontakt/popros o zwrot .. i ogarnijcie weryfikacje od nowa ... no.krwa.

rozumiem, że chcieliscie dobrze. Zdarza się, że nie wyjdzie - ZROZUMIAŁE w pełni.
Ale informacja jakakolwiek byłaby BARDZO NA MIEJSCU z waszej strony. żenujące. ;/

Awatar użytkownika
GORYL
Posty: 1207

Post autor: GORYL » pt mar 17, 2023 9:17 am

PoznajMnie21 pisze:
pt mar 17, 2023 9:03 am
GORYL pisze:
pt mar 17, 2023 8:47 am
Zlecane


Realizację robione dziś 8 rano mam inf od osoby co już została zlecona.
Przelew zrealizowany 8,10 godz dziś z środy.
Cześć Niezastąpiony Człowieku orientujesz się czy może jeśli wczoraj zrobiłam weryfikację i zrealkzoqalam przelew to dziś pójdzie? :)
Przelewy idą losowo nie wiem kto dostaje kto nie dostaje.
Kto dziś nie dostanie to ma w poniedziałek.
Mogą zrobić kolejne tury zleceń potem.
Jak będą jakieś osoby dostawać to napisze.

inga197
Posty: 13

Post autor: inga197 » pt mar 17, 2023 9:32 am

Czesc,moze mi ktos pomóc? od wczoraj rana weryfikacja,juz 30 przelewow zrobilam z konta ,,wczoraj aby popoludniu pojawiła inf na czerwono ze w trakcie weryfikacji nie udalo sie pozyskac zadnych danych,i zeby uzyc innej metody,,Napisalam meila to odp czy jest nadal problem
zrobilam raz jeszcze wer i znowu ze w trakcie ,ile mozna czekac?

ODPOWIEDZ