Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
toweliiegirl420
Posty: 259

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: toweliiegirl420 » czw mar 16, 2023 10:01 am

Wszystko widzę, mam anulowany przelew ! Proszę o pomoc

BettyB
Posty: 27

Post autor: BettyB » czw mar 16, 2023 10:05 am

toweliiegirl420 pisze:
czw mar 16, 2023 10:01 am
Wszystko widzę, mam anulowany przelew ! Proszę o pomoc
A robilas przelew na konto z nazwa firmy? Czy na osobiste?

Awatar użytkownika
toweliiegirl420
Posty: 259

Post autor: toweliiegirl420 » czw mar 16, 2023 10:10 am

Osobiste

Blowjobangelix
Posty: 10

Post autor: Blowjobangelix » czw mar 16, 2023 10:15 am

@Moderator
Proszę o pomoc mamnproblem z weryfikacja już od wczoraj cofa mnie do odświeżenia strony i dalej nic.

gwiazda
Posty: 119

Post autor: gwiazda » czw mar 16, 2023 10:31 am

@wszystkowidze

Nie zmieniło się nic, nadal jest ten sam problem.

wszystkowidze
Administrator
Posty: 54

Post autor: wszystkowidze » czw mar 16, 2023 10:37 am

goto_hell_ pisze:
czw mar 16, 2023 4:12 am
LysyZBrazzz pisze:
czw mar 16, 2023 1:41 am
goto_hell_ pisze:
czw mar 16, 2023 1:30 am
do Moda su ;*

Próbowałam kilka razy zrobić weryfikacje su na Revolut - niestety cały czas trwa weryfikacja.
Czy wybierając opcje potwierdzenia poprzez przelanie - dać przelew tradycyjny i zrobić to z konta revoluta?
bo nie ma go w opcji tam.

w jakich godzinach moderatorzy pracują? Chodzi mi o weryfikacje dowodu na transmisji ?
zazwyczaj siedzę w nocy i ciężko mi wyłapać moderatora .

buziaki ;*


U mnie właśnie weryfikacja przez Revoult przeszła w sekundę , a moderatora czekam już dość długo i nie ma. Może w nocy nie ma moderatorów


Panny - u mnie ogarnięte.
modzi pracują również nocami/ weryfikacja bez zbędnych problemów.
Porównując weryfikacje na zagranicznych cam- pikuś więc nie przeżywajcie. jednorazowo to zrobicie/ kwestia przyzwyczajenia ;)

buziaki ;*
Serwis jest stale monitorowany.
Marina111 pisze:
czw mar 16, 2023 8:03 am
A czy można zrobić weryfikację u moderatora czy dopiero po weryfikacji z banku?
Weryfikacja u moderatora to dopiero ostatni krok.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » czw mar 16, 2023 10:38 am

perwersyjna30 pisze:
wt mar 14, 2023 8:02 pm
PayRedeem_Support
Zapomnialam dodac wyciag z drugiego konta bankowego przy dodawaniu skanu.Jak mam teraz to ppoprawic, dodac drugi scan?
Dokument można dodać w "Ustawieniach Profilu" w zakładce "Wypłata" Tam można dodać kilka rachunków bankowych i przesłać info oraz kolejne wyciągi.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » czw mar 16, 2023 10:40 am

_pinacolada_ pisze:
śr mar 15, 2023 3:33 pm
Ile trwa 2 etap weryfikacji przez tego partnera? Kogoś już zweryfikowali poprawnie?
Generalnie prosimy o wyokrzystanie limitu na pierwszym poziomie zanim weryfikujemy na drugi.

wszystkowidze
Administrator
Posty: 54

Post autor: wszystkowidze » czw mar 16, 2023 10:41 am

Uwaga do wszystkich osób, które weryfikują się za pomocą zagranicznych banków takich jak Revolut, Wise itd. Możemy wykorzystać tego typu konto do Waszej weryfikacji, natomiast nie ma technicznej możliwości zlecenia wypłaty na taki rachunek (tak jak wcześniej zlecanie wypłat możliwe jest tylko na polskie konta). To ograniczenie zniknie w momencie wprowadzenia usługi PayRedeem.

Myroslava
Posty: 33

Post autor: Myroslava » czw mar 16, 2023 10:44 am

jest napisane, że operacja została zakończona, pieniądze wysłane, ale nie ma ich jeszcze na koncie bankowym :(

ODPOWIEDZ