Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

PayPlume

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
_SlodkaBlondynka_
Posty: 5

Re: PayPlume

Post autor: _SlodkaBlondynka_ » sob paź 26, 2024 11:29 pm

czy jest ktoś, kto nie otrzymał e-maila od Pai Plume?

Cash_Lola
Posty: 175

Post autor: Cash_Lola » ndz paź 27, 2024 12:15 am

_SlodkaBlondynka_ pisze:
sob paź 26, 2024 11:29 pm
czy jest ktoś, kto nie otrzymał e-maila od Pai Plume?
Ja miałam tylko komunikat do zatwierdzenia w payredeem, maila jeszcze nie otrzymałam.

NapalonaKlaudusia26
Posty: 19

Post autor: NapalonaKlaudusia26 » pn paź 28, 2024 12:25 pm

Dostałam informację od payplume , ze migracja nastąpi w ciągu 10 dni . W tym właśnie czasie otrzymam od nich wiadomość

_Aleksandra_
Posty: 4

Post autor: _Aleksandra_ » wt paź 29, 2024 5:35 pm

Również nie otrzymałam maila od PayPlume

Figlarna
Posty: 10

Post autor: Figlarna » wt paź 29, 2024 7:39 pm

Dzisiaj pierwszy raz przeszłam weryfikację i teraz muszę się zarejestrować niestety pokazuje PR a miał być nowy operator.Więc nie rozumiem dlaczego schowup nie ma opcji PayPlume:(

Marvel121
Posty: 27

Post autor: Marvel121 » śr paź 30, 2024 1:32 pm

W związku z faktem, że duża część posiadaczy kont w Payredeem nie zatwierdziła jeszcze przeniesienia konta do PayPlume przesuwamy przejście na tą platformę na dzień 30.10.2024

wszystkowidze
Administrator
Posty: 54

Post autor: wszystkowidze » czw paź 31, 2024 12:26 pm

Zmiana PayRedeem na PayPlume z uwagi na prace po stronie operatora płatności odbędzie się w Poniedziałek (04.11.2024). Aktualnie zlecane wypłaty są realizowane bez przeszkód w dotychczasowy sposób.

NapalonaKlaudusia26
Posty: 19

Post autor: NapalonaKlaudusia26 » pt lis 01, 2024 9:45 am

Mam nadzieję, że 4.11 będzie już ostatnim dniem tego zamieszania ..

InteligentaPani
Posty: 8

Post autor: InteligentaPani » ndz lis 03, 2024 5:51 am

wszystkowidze pisze:
czw paź 31, 2024 12:26 pm
Zmiana PayRedeem na PayPlume z uwagi na prace po stronie operatora płatności odbędzie się w Poniedziałek (04.11.2024). Aktualnie zlecane wypłaty są realizowane bez przeszkód w dotychczasowy sposób.
Czy nadal będę mogła wypłacać pieniądze na konto ZEN?

Figlarna
Posty: 10

Post autor: Figlarna » pn lis 04, 2024 11:38 am

Dzień dobry.Parę dni temu dopiero założyłam konto i przeszłam weryfikację.Teraz mam się zarejestrować Payredeem tylko nie wiem co mam zrobić skoro jest zmiana operatora na PayPlume.Schowup ma tylko opcję Payredeem.Co w takiej sytuacji mam zrobić?

ODPOWIEDZ