Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
nektar_ynka_
Posty: 61

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: nektar_ynka_ » wt mar 14, 2023 7:45 am

Mam konto zagraniczne czy mogę na je podać przy weryfikacji? Do wypłat?

gwiazda
Posty: 119

Post autor: gwiazda » wt mar 14, 2023 7:59 am

nektar_ynka_ pisze:
wt mar 14, 2023 7:45 am
Mam konto zagraniczne czy mogę na je podać przy weryfikacji? Do wypłat?

Gdzie masz konto?

gwiazda
Posty: 119

Post autor: gwiazda » wt mar 14, 2023 8:15 am

Czy można dokonywać wypłat na Revoult? Ktoś już uzyskał odpowiedź?

Lena87
Posty: 149

Post autor: Lena87 » wt mar 14, 2023 8:23 am

Też jestem ciekawa o tego Revoluta wiecie coś na ten temat , Tam też mam polskie konto .
Ja juz konto założyłam ma tym payRedeem ale chyba z reszta poczekam jak juz uruchomią ten panel wypłat bo nie wiem czy teraz trzeba tam zweryfikować to konto ze swoim czy dopiero później.

Dziewucha
Posty: 10

Post autor: Dziewucha » wt mar 14, 2023 8:49 am

przeszedł ktoś pomyślnie weryfikacje do poziomu 1 na payredeem?

Robienadgodziny
Posty: 45

Post autor: Robienadgodziny » wt mar 14, 2023 8:50 am

Jak to dokładnie będzie wyglądać z wyciągiem konta?Muszę podawać za każdym razem gdy robię zlecenie wypłaty?I za jaki okres ten wyciąg?Za miesiąc czy kilka miesięcy wstecz czy jak?Sorry ale nie rozumiem tego.

malawydra
Posty: 24

Post autor: malawydra » wt mar 14, 2023 9:01 am

Robienadgodziny pisze:
wt mar 14, 2023 8:50 am
Jak to dokładnie będzie wyglądać z wyciągiem konta?Muszę podawać za każdym razem gdy robię zlecenie wypłaty?I za jaki okres ten wyciąg?Za miesiąc czy kilka miesięcy wstecz czy jak?Sorry ale nie rozumiem tego.

Jeden wyciąg (rachunek za media ), jeden raz, nie starszy niż 30 dni( z ostatniego miesiąca)

MalaElza
Posty: 1

Post autor: MalaElza » wt mar 14, 2023 9:04 am

Dziewucha pisze:
wt mar 14, 2023 8:49 am
przeszedł ktoś pomyślnie weryfikacje do poziomu 1 na payredeem?
Ja czekam od wczoraj na weryfikację do poziomu 1. Potwierdzenie ma przyjść e-maila.
I mam konto w millenium da się pobrać wszystkie wymagane dokumenty. Na poziomie 0 można wypłacić 705 zł rocznie.

kajetan_aptekarz1
Posty: 30

Post autor: kajetan_aptekarz1 » wt mar 14, 2023 10:17 am

wszystkowidze pisze:
pn mar 13, 2023 6:44 pm
Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Jak zapewne wiecie w serwisie od pewnego czasu została wstrzymana możliwość zlecania wypłat żetonów. Mamy dobre wieści - uporaliśmy się z wszystkimi problemami i te ruszają niebawem (o tym poniżej). Wypłaty zleconych wcześniej przelewów zostały wznowione i systematycznie są realizowane wszystkie przelewy „oczekujące na realizację”. Wypłaty wszystkich zaległych zgłoszeń zostaną zakończone do 14.03.2023. Następnie zostanie aktywowane zlecanie NOWYCH wypłat żetonów.

Aby jednak zapewnić stabilność w wypłatach żetonów musieliśmy zaktualizować procedury aby dostosować się do najnowszych wymagań stawianych przez instytucje finansowe. Chodzi tutaj przede wszystkim o pełną zgodność z zapisami o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy i handlu ludźmi. Te wymagają od nas pewnych zmian w działaniu serwisu i jedną z tych rzeczy jest właśnie weryfikacja tożsamości.

Jak będzie wyglądać weryfikacja tożsamości?

Cały proces jest bardzo prosty i co najważniejsze jednorazowy. Składa się on z trzech kroków:

1. Konieczne będzie wgranie skanu dokumentu tożsamości. Może to być dowód osobisty lub paszport. Ważne by dokument był wyraźny i było dobrze widoczne Wasze zdjęcie.

2. W drugim kroku zostaną zweryfikowane dane z systemu bankowego. Dzięki temu będziemy w stanie potwierdzić, że konto bankowe, na które będą wysyłane wypłaty należy do danego Wykonawcy.

3. Ostatnim krokiem jest upewnienie się, że dokumenty faktycznie należą do Wykonawcy. Tutaj wystarczy uruchomić transmisję publiczną i po prostu poczekać na moderatora, który wyśle zaproszenie na specjalną prywatną sesję. Jeżeli wszystko będzie w porządku, można zlecać swoje wypłaty.

Aby uniknąć niepotrzebnych stresów podajemy listę rzeczy, o których należy pamiętać:
- konto bankowe musi bezwzględnie należeć do Wykonawcy. Nie możemy to być rachunek należący do osób trzecich.
- zdjęcia dowodów/paszportów muszą być wyraźne. Musimy być w stanie także rozpoznać twarz transmitującego. Żadna część dokumentu nie może być też zasłonięta, prześwietlona ani zabrudzona. Zdjęcie można wykonać telefonem albo zeskanować w skanerze.
- ostatni krok wymaga obecności Moderatora. Wystarczy uruchomić transmisję publiczną, a ten się sam pojawi. W zależności od godziny i ilości pracy może to jednak chwilę potrwać.

Jeżeli coś się nie powiedzie, np. wgranie dokumentu czy autoryzacja w banku - spokojnie. Dajcie znać Moderatorowi o zaistniałym problemie, lub piszcie na bok@showup.tv

A co z wypłatami?
W najbliższych tygodniach, od 15.03 możliwe będzie realizowanie wypłaty poprzez zwykły przelew.

Docelowo wypłaty będą realizowane poprzez usługę naszego nowego partnera PayRedeem .

Da to czas by zapoznać się z nowym systemem (do czego zachęcamy).

Co do samego PayRedeem - jest to system, który umożliwia otrzymywanie i wysyłanie środków poprzez tzw. ecardy. Wykonawca otrzyma wirtualną kartę ze środkami, które natychmiast zasilą jego portfel w usłudze PayRedeem . Proces jest bardzo prosty. PayRedeem pozwoli nie tylko na szybkie wypłaty żetonów na konto bankowe, ale także np. portfel kryptowalutowy. Wypłaty mogą być dokonywane także na konta bankowe w innych krajach. W ciągu najbliższych 3 miesięcy pojawi się także opcja uzyskania imiennej karty kredytowej VISA/Mastercard, którą będzie można płacić w np. sklepie, lub wypłacać środki z bankomatu.

PayRedeem ze swojej strony zobowiązał się do uruchomienia specjalnej infolinii w języku Polskim. Polskojęzyczna wersja strony również pojawi się do kilku dni.

O PayRedeem możecie dowiedzieć się więcej z ich strony: https://payredeem.com
Dzień dobry, mam 3 konta bankowe. Czy będzie możliwość wykonywania przelewów na 3 konta po weryfikacji? Czy będzie trzeva odbyć 3 weryfikacje . Wszystkie konta są na mnie .

Domi7899
Posty: 3

Post autor: Domi7899 » wt mar 14, 2023 11:57 am

Czy tylko ja nie wiedzę możliwości zmiany języka na polski na PayReedem?

ODPOWIEDZ