Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
SandraX
Posty: 23

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: SandraX » pt maja 19, 2023 1:07 pm

W moim przypadku odpowiedź ze strony banku (REVOLUT) jest inna, odpowiedzieli że taki przelew nie dotarł do nich nigdy. I że nadawca powinien mieć możliwość śledzenia transferu i np jeśli gdzieś utknął to powinni go anulować i wykonać ponownie.
Support payreedem w odpowiedzi na to napisał że wysłał potwierdzenie i przelew od nich wyszedł więc nic już nie mogą zrobić. Zamknęli chat i kazali mi się kontaktować w tej sprawie na maila bądź telefonicznie bo konsultant już nic nie pomoże.

Mam obecnie kolejny do wypłaty i wczoraj chciałam do Payredeem dodać polski numer konta revolut ale wyskoczył komunikat że jest to niemożliwe.....

Przyznam że na dziś dzien traktuje show up z dystansem i zastanawiam się czy w ogóle tam działać bo po pieniądzach póki co śladu nie ma i nikt nie jest w stanie mi zagwarantować ze je w ogóle zobaczę.
Ostatnio zmieniony pt maja 19, 2023 1:13 pm przez SandraX, łącznie zmieniany 1 raz.

sweettomeetu
Posty: 16

Post autor: sweettomeetu » pt maja 19, 2023 1:11 pm

U mnie wise potwierdził, że przelew do nich dotarł ale został odrzucony bo był w pln. Ale pieniądze już dawno powinny być z powrotem .

SandraX
Posty: 23

Post autor: SandraX » pt maja 19, 2023 1:14 pm

Czy wise dał Ci potwierdzenie zwrotu transferu?
Bo wise i revolut to jakby nie patrzeć są konta walutowe
Ktoś tu pisał że przelew na revolut w PLN został zaksięgowany w euro, czyli sami zrobili przewalutowanie
Czekam od 28 kwietnia dziś jest 19 maj, cały czas myślę że może faktycznie to dojdzie po 5 tygodniach czyli w czerwcu tak jak to wynika z wielu opinii o payredeem.

SandraX
Posty: 23

Post autor: SandraX » pt maja 19, 2023 1:36 pm

Do payredeem support
Dlaczego nie mogę dodać do Payredeem polskiego revolut
Wszystko jest wpisane poprawnie konto iban itd a pokazuje się komunikat że ta metoda wypłat jest niemożliwa?
Nie chodzi o to że konto nie zostaje poprawnie zweryfikowane tylko od razu komunikat że nie istnieje taka forma wypłaty

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » pt maja 19, 2023 1:44 pm

SandraX pisze:
pt maja 19, 2023 1:36 pm
Do payredeem support
Dlaczego nie mogę dodać do Payredeem polskiego revolut
Wszystko jest wpisane poprawnie konto iban itd a pokazuje się komunikat że ta metoda wypłat jest niemożliwa?
Nie chodzi o to że konto nie zostaje poprawnie zweryfikowane tylko od razu komunikat że nie istnieje taka forma wypłaty
W tej sytuacji lepiej napisać na czat, tam pomożemy dodać konto Revolut z polskim IBANem i będziemy mieli wgląd w Twoje dokumenty. To jest jak najbardziej możliwe i tam środki będą dochodzić dużo sprawniej.

Evill
Posty: 4

Post autor: Evill » pt maja 19, 2023 3:03 pm

payredeem support

Niestety mamy problem z weryfikacją danych które nam podałeś/aś i nie mogliśmy zatwierdzić Twojego konta. Możesz sprawdzić status weryfikacji na swoim koncie PayRedeem pod zakładką “Moje dokumenty”

Wypłaty PayRedeem zostaną aktywowane po porównaniu Twojego przesłanego wyciągu bankowego wraz z podanymi przez Ciebie danymi bankowymi.

Jeśli nie przesłałeś/aś jeszcze swojego wyciągu bankowego, prosimy jak najszybciej to zrobić.


Wysłałam wam wyciąg z konta na którym wszystko się zgadza poza adres - konta. Napisałam adres gdzie teraz aktualnie mieszkam na tym całym PayRedeem a konto było założone xxlat temu pod inny .
I co teraz ? Można to jakoś zmienić ?

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » pt maja 19, 2023 3:16 pm

Evill pisze:
pt maja 19, 2023 3:03 pm
payredeem support

Niestety mamy problem z weryfikacją danych które nam podałeś/aś i nie mogliśmy zatwierdzić Twojego konta. Możesz sprawdzić status weryfikacji na swoim koncie PayRedeem pod zakładką “Moje dokumenty”

Wypłaty PayRedeem zostaną aktywowane po porównaniu Twojego przesłanego wyciągu bankowego wraz z podanymi przez Ciebie danymi bankowymi.

Jeśli nie przesłałeś/aś jeszcze swojego wyciągu bankowego, prosimy jak najszybciej to zrobić.


Wysłałam wam wyciąg z konta na którym wszystko się zgadza poza adres - konta. Napisałam adres gdzie teraz aktualnie mieszkam na tym całym PayRedeem a konto było założone xxlat temu pod inny .
I co teraz ? Można to jakoś zmienić ?
Jeżeli adres się nie zgadza na wyciągu z banku to będziemy wymagać jeszcze jakiegoś potwierdzenia adresu Twojego zamieszkania takiego jak rachunek ze media albo internet. Czyli wypełniasz info o koncie na profilu PR, potem załączasz wyciąg który jest aktualny i zgodny z info które wypełniłeś. Dodatkowo załączasz dowód i potwierdzenie zamieszkania aby podnieść poziom konta do pierwszego (Jeżeli adres by był poprawny na wyciągu, potwierdzenie zamieszkania nie byłoby już potrzebne)

Evill
Posty: 4

Post autor: Evill » pt maja 19, 2023 5:13 pm

Wyciąg z banku poprawny. Przy wypłacie pisze - odblokuj wypłaty . Przeszłam na poziom drugi i mi wystarczy ;) Co dalej ?

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » pt maja 19, 2023 6:27 pm

Evill pisze:
pt maja 19, 2023 5:13 pm
Wyciąg z banku poprawny. Przy wypłacie pisze - odblokuj wypłaty . Przeszłam na poziom drugi i mi wystarczy ;) Co dalej ?
A czy oprócz przesłania wyciągu dodałaś też info o koncie na profilu? Jeżeli coś tam nie działa, spróbuj usunąć konto prze ikonkę śmietnika i dodać jeszcze raz. (To samo info co na tym wyciągu który już jest poprawny i zweryfikowany)
Obrazek

Evill
Posty: 4

Post autor: Evill » sob maja 20, 2023 11:23 am

Weryfikacja w toku i żółty zegar obok. Ehh ;)

ODPOWIEDZ