Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
WypieprzMnie
Posty: 3

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: WypieprzMnie » pn mar 13, 2023 10:13 pm

Czyli przez to PayReedem też będzie można zlecać dopiero od 10 tys żetonów? Trochę szkoda, że nie zmniejszyliście limitu.
Ostatnio zmieniony pn mar 13, 2023 10:30 pm przez WypieprzMnie, łącznie zmieniany 1 raz.

ciasna_czikita
Posty: 50

Post autor: ciasna_czikita » pn mar 13, 2023 10:17 pm

wszystkowidze pisze:
pn mar 13, 2023 6:45 pm
Zebraliśmy dla Państwa najczęstsze pytania oraz wątpliwości. Przesyłamy odpowiedzi.

1. Czy do weryfikacji będzie potrzebne jakieś zaświadczenie z banku?
Do weryfikacji nie będą potrzebne żadne dokumenty ani zaświadczenia z banku. Po prostu będzie trzeba się do niego zalogować. W ten sposób będziemy mogli potwierdzić imię, nazwisko i numer konta bankowego. Cały proces wygląda identycznie jak zakupy blikiem czy szybkim przelewem na Allegro.



2. Czy trzeba założyć konto na PayRedeem?
Tak, będzie tutaj wymagane założenie konta na PayRedeem i jego weryfikacja.

3. Czy limit 10000 żetonów zostanie zmieniony? Czy będzie możliwość wpisania kwoty do wypłaty?
W kwestii limitu i sposoby wypłaty nic tutaj się nie zmienia.

4. Czy 15.03.2023 trzeba przejść weryfikację, żeby zlecić przelew?

Tak, weryfikacja będzie wymagana do zlecenia przelewu.

5. Jak długo będzie trwała weryfikacja?
W przypadku showup.tv cały proces zajmuje kilka minut w zależności od dostępności Moderatorów i ilości pracy jaką będą akurat mieli. Dla PayRedeem weryfikacja dokumentów to średnio 2 godziny.

6. Czy serwis pobiera prowizję za wypłacenie pieniędzy?
Nie. Wszystkie opłaty bierzemy na siebie. Jeżeli dana osoba wypłaca 10000 żetonów (1000zł), to dostaje 1000zł. Dotyczy to także PayRedeem i późniejszej wypłaty na konto (nie ma tutaj prowizji ani opłat za zcachowanie karty)

7. Czy potrzebny jest wyciąg z banku?
PayRedeem jako instytucja bankowa wymaga wyciągu do odblokowania wypłat. Weryfikacja na showup.tv nie wymaga tej informacji.

8. Co z kontami, które są współdzielone czy podczas weryfikacji mają być dwie osoby?
Weryfikacji podlega główny wykonawca i właściciel konta. Oczywiście konto bankowe, które będzie wybrane podczas weryfikacji musi należy do tej właśnie osoby.

9. Po jakim czasie pieniądze będą na koncie?
W przypadku wypłat w systemie PayRedeem jest to najpóźniej następny dzień roboczy.

10. Czy można rejestrować się już na PayRedeem?
Tak, bez problemu. Zalecamy także wykonanie weryfikacji konta do poziomu 1 (również trzeba podać np. dowód osobisty i adres zamieszkania). Strona PayRedeem jest już dostępna w języku polskim

11. Czy konto na PayRedeem musi należeć do tej samej osoby co konto na showup.tv?
Tak. W innym przypadku zlecenie wypłaty nie będzie możliwe.

12. Czy będzie możliwe wypłacanie żetonów do Rosji/Białorusi?
Niestety z uwagi na sankcje i obecną sytuację geopolityczną nie będzie to możliwe.


Panie Administratorze ja mam tylko jedno pytanie czy zostanie wybór?
W sensie kto chce wypłaca pay redeem a kto chce normalnie tak jak przedtem?Czy za kilka miesięcy będzie taka możliwość czy macie w planach pozbyć się starej metody wypłat i dać tylko pay redeem?

Myroslava
Posty: 33

Post autor: Myroslava » pn mar 13, 2023 10:21 pm

wszystkowidze pisze:
pn mar 13, 2023 6:44 pm
Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Jak zapewne wiecie w serwisie od pewnego czasu została wstrzymana możliwość zlecania wypłat żetonów. Mamy dobre wieści - uporaliśmy się z wszystkimi problemami i te ruszają niebawem (o tym poniżej). Wypłaty zleconych wcześniej przelewów zostały wznowione i systematycznie są realizowane wszystkie przelewy „oczekujące na realizację”. Wypłaty wszystkich zaległych zgłoszeń zostaną zakończone do 14.03.2023. Następnie zostanie aktywowane zlecanie NOWYCH wypłat żetonów.

Aby jednak zapewnić stabilność w wypłatach żetonów musieliśmy zaktualizować procedury aby dostosować się do najnowszych wymagań stawianych przez instytucje finansowe. Chodzi tutaj przede wszystkim o pełną zgodność z zapisami o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy i handlu ludźmi. Te wymagają od nas pewnych zmian w działaniu serwisu i jedną z tych rzeczy jest właśnie weryfikacja tożsamości.

Jak będzie wyglądać weryfikacja tożsamości?

Cały proces jest bardzo prosty i co najważniejsze jednorazowy. Składa się on z trzech kroków:

1. Konieczne będzie wgranie skanu dokumentu tożsamości. Może to być dowód osobisty lub paszport. Ważne by dokument był wyraźny i było dobrze widoczne Wasze zdjęcie.

2. W drugim kroku zostaną zweryfikowane dane z systemu bankowego. Dzięki temu będziemy w stanie potwierdzić, że konto bankowe, na które będą wysyłane wypłaty należy do danego Wykonawcy.

3. Ostatnim krokiem jest upewnienie się, że dokumenty faktycznie należą do Wykonawcy. Tutaj wystarczy uruchomić transmisję publiczną i po prostu poczekać na moderatora, który wyśle zaproszenie na specjalną prywatną sesję. Jeżeli wszystko będzie w porządku, można zlecać swoje wypłaty.

Aby uniknąć niepotrzebnych stresów podajemy listę rzeczy, o których należy pamiętać:
- konto bankowe musi bezwzględnie należeć do Wykonawcy. Nie możemy to być rachunek należący do osób trzecich.
- zdjęcia dowodów/paszportów muszą być wyraźne. Musimy być w stanie także rozpoznać twarz transmitującego. Żadna część dokumentu nie może być też zasłonięta, prześwietlona ani zabrudzona. Zdjęcie można wykonać telefonem albo zeskanować w skanerze.
- ostatni krok wymaga obecności Moderatora. Wystarczy uruchomić transmisję publiczną, a ten się sam pojawi. W zależności od godziny i ilości pracy może to jednak chwilę potrwać.

Jeżeli coś się nie powiedzie, np. wgranie dokumentu czy autoryzacja w banku - spokojnie. Dajcie znać Moderatorowi o zaistniałym problemie, lub piszcie na bok@showup.tv

A co z wypłatami?
W najbliższych tygodniach, od 15.03 możliwe będzie realizowanie wypłaty poprzez zwykły przelew.

Docelowo wypłaty będą realizowane poprzez usługę naszego nowego partnera PayRedeem .

Da to czas by zapoznać się z nowym systemem (do czego zachęcamy).

Co do samego PayRedeem - jest to system, który umożliwia otrzymywanie i wysyłanie środków poprzez tzw. ecardy. Wykonawca otrzyma wirtualną kartę ze środkami, które natychmiast zasilą jego portfel w usłudze PayRedeem . Proces jest bardzo prosty. PayRedeem pozwoli nie tylko na szybkie wypłaty żetonów na konto bankowe, ale także np. portfel kryptowalutowy. Wypłaty mogą być dokonywane także na konta bankowe w innych krajach. W ciągu najbliższych 3 miesięcy pojawi się także opcja uzyskania imiennej karty kredytowej VISA/Mastercard, którą będzie można płacić w np. sklepie, lub wypłacać środki z bankomatu.

PayRedeem ze swojej strony zobowiązał się do uruchomienia specjalnej infolinii w języku Polskim. Polskojęzyczna wersja strony również pojawi się do kilku dni.

O PayRedeem możecie dowiedzieć się więcej z ich strony: https://payredeem.com
dziękuję za informację, Panie Administratorze, proszę powiedzieć czy będzie możliwość wypłaty środków na Ukrainę?

naszadka
Posty: 4

Post autor: naszadka » pn mar 13, 2023 11:08 pm

Kontaktowałam sie z Payredeem w sprawie kart imiennych i wypłaty na portfel kryptowalut. NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOSCI A O KARTACH NIC NIE WIEDZĄ .... hmmmm ? Co na to ADMINISTRACJA?

WypieprzMnie
Posty: 3

Post autor: WypieprzMnie » pn mar 13, 2023 11:26 pm

Administrator zaleca zwiększenie limitu konta. O ile dobrze rozumiem tą łamaną polszczyznę na stronie PayRedeem z poziomu 0 można wypłacić tylko kwotę 702 zł na rok... Aby przejść na kolejny poziom poza dowodem osobistym potrzebny jest również "Dowód adresu zamieszkania
Dokument z datą nie starszą niż 90 dni" Co to wogóle za dokument? Porażka.

ciasna_czikita
Posty: 50

Post autor: ciasna_czikita » pn mar 13, 2023 11:39 pm

WypieprzMnie pisze:
pn mar 13, 2023 11:26 pm
Administrator zaleca zwiększenie limitu konta. O ile dobrze rozumiem tą łamaną polszczyznę na stronie PayRedeem z poziomu 0 można wypłacić tylko kwotę 702 zł na rok... Aby przejść na kolejny poziom poza dowodem osobistym potrzebny jest również "Dowód adresu zamieszkania
Dokument z datą nie starszą niż 90 dni" Co to wogóle za dokument? Porażka.

"Następnie prześlij dokument potwierdzający miejsce zamieszkania. Może to być rachunek za media (gaz, woda, prąd) lub wyciąg bankowy z ostatnich 3 miesięcy, na którym widnieje Twoje imię i nazwisko oraz adres (zrzuty ekranu i rachunki internetowe nie są akceptowane). "

To jest poziom 1 z ich strony.

Administracjo kolejny problem.Ja nie płacę rachunków żadnych a na wyciągach (mam millenium) w ogóle nie widnieje moje imię i nazwisko ani adres.Przed chwilą sprawdzałam.

Andrew666
Posty: 7

Post autor: Andrew666 » pn mar 13, 2023 11:44 pm

ciasna_czikita pisze:
pn mar 13, 2023 11:39 pm
WypieprzMnie pisze:
pn mar 13, 2023 11:26 pm
Administrator zaleca zwiększenie limitu konta. O ile dobrze rozumiem tą łamaną polszczyznę na stronie PayRedeem z poziomu 0 można wypłacić tylko kwotę 702 zł na rok... Aby przejść na kolejny poziom poza dowodem osobistym potrzebny jest również "Dowód adresu zamieszkania
Dokument z datą nie starszą niż 90 dni" Co to wogóle za dokument? Porażka.

"Następnie prześlij dokument potwierdzający miejsce zamieszkania. Może to być rachunek za media (gaz, woda, prąd) lub wyciąg bankowy z ostatnich 3 miesięcy, na którym widnieje Twoje imię i nazwisko oraz adres (zrzuty ekranu i rachunki internetowe nie są akceptowane). "

To jest poziom 1 z ich strony.

Administracjo kolejny problem.Ja nie płacę rachunków żadnych a na wyciągach (mam millenium) w ogóle nie widnieje moje imię i nazwisko ani adres.Przed chwilą sprawdzałam.
W kazdym banku na e-wyciagu widnieje adres i nazwisko. Gdzie Ty sie chowalas? Na ukrainie czy w innym dzikim "kraju"?

ciasna_czikita
Posty: 50

Post autor: ciasna_czikita » pn mar 13, 2023 11:46 pm

Andrew666 pisze:
pn mar 13, 2023 11:44 pm
ciasna_czikita pisze:
pn mar 13, 2023 11:39 pm
WypieprzMnie pisze:
pn mar 13, 2023 11:26 pm
Administrator zaleca zwiększenie limitu konta. O ile dobrze rozumiem tą łamaną polszczyznę na stronie PayRedeem z poziomu 0 można wypłacić tylko kwotę 702 zł na rok... Aby przejść na kolejny poziom poza dowodem osobistym potrzebny jest również "Dowód adresu zamieszkania
Dokument z datą nie starszą niż 90 dni" Co to wogóle za dokument? Porażka.

"Następnie prześlij dokument potwierdzający miejsce zamieszkania. Może to być rachunek za media (gaz, woda, prąd) lub wyciąg bankowy z ostatnich 3 miesięcy, na którym widnieje Twoje imię i nazwisko oraz adres (zrzuty ekranu i rachunki internetowe nie są akceptowane). "

To jest poziom 1 z ich strony.

Administracjo kolejny problem.Ja nie płacę rachunków żadnych a na wyciągach (mam millenium) w ogóle nie widnieje moje imię i nazwisko ani adres.Przed chwilą sprawdzałam.
W kazdym banku na e-wyciagu widnieje adres i nazwisko. Gdzie Ty sie chowalas? Na ukrainie czy w innym dzikim "kraju"?

Nie w każdym,
Jakbym mogła to bym Ci nawet tu screen wstawiła,ale dostanę bana niestety.
Ci co mają w millenium sobie sprawdzą czy mówię prawdę :)
Administratorzy też sobie sprawdzą i na to czekam.

Dziewucha
Posty: 10

Post autor: Dziewucha » wt mar 14, 2023 12:14 am

mBank nie umożliwia pobrania wyciągu z konta z adresem. By otrzymać taki wyciąg należy poprosić bank o przesłanie zaświadczenia o posiadaniu rachunku w wersji papierowej, co jest dodatkowo płatne. - google

ciasna_czikita
Posty: 50

Post autor: ciasna_czikita » wt mar 14, 2023 12:32 am

Dziewucha pisze:
wt mar 14, 2023 12:14 am
mBank nie umożliwia pobrania wyciągu z konta z adresem. By otrzymać taki wyciąg należy poprosić bank o przesłanie zaświadczenia o posiadaniu rachunku w wersji papierowej, co jest dodatkowo płatne. - google
Nie no nie mogę....
Mi już ręce opadają na temat tych zmian.
A pay redeem nie przyjmuje skanów ani screenów o czym też piszą na swojej stronie.
To jest jakaś tragedia co się tu po prostu dzieje.

ODPOWIEDZ