Bez ponownej weryfikacji środki nie zostaną wypłacone
[/quote]
Czyli kliknąć rozpocznij weryfikację od nowa? i potem właczyć transmisje i czekać na moderatora?
[/quote]
Tak, prześlij wszystkie dokumenty i daj się zweryfikować moderatorowi
PayPlume
- suczisuczasta
- Posty: 9
U mnie sprawa załatwiona, po prostu w weekend i Święta nic się z nimi nie załatwi.. trzeba opisać szczegółowo problem i odpowiadają w dni robocze.suczisuczasta pisze: ↑sob gru 14, 2024 1:11 amOk. Po wprowadzeniu DAC7 i koniecznosci ponownej werfikacji konta, którą przeszłam.. Multimedia Consulting czyli Showup, poprosił o podłączenie ponowne do partnera naszego administratora. Nie mogłam się zarejestrować, na stronie na, którą mnie przeniosło, po weryfikacji moich danych przez administracje (łącznie z rozmową z modem). Wyskakiwał błąd przy haśle, adresie email. Skumałam się, że nie chodzi o hasło, a o to, że istnieje już email w bazie, więc pomyślałam, że to może mieć związek z payreedem, przez które wcześniej wypłacałam. Podałam więc inny email i udało się ! Ale poprosiło mnie o podanie tel i zonk, numer istnieje, więc idąc poprzednim tokiem, podałam inny nr - udało się ! Konto zarejestrowane, na inny email i tel niż payreedem, ale nie mogę go połączyć z Showup. Wykombinowałam, że jak przenosi do weryfikacji i podłączenia konta ponownie (pomimo, iż przez payplume a nie pay reedem), zaloguję się danymi z payreedem i ... mamy to ! Multimedia Consulting wypłaciło kilka tysięcy, na konto Payplume, następnego dnia, więc sprawnie.
Na koncie Payplume, znajdują się dokumenty typu zdjęcia dowodu i wyciągi z konta, załadowane w 2023 do playreedem, jako potwierdzenie, że jestem właścicielem konta i że adres zamieszkania, pokrywa się, z adresem zamieszkania podanym na SU, czyli partnera, z tymże, chcąc zlecić wypłatę na playplume teraz, napotykam problem - proszą mnie o weryfikację konta bankowego (które na payreedem jest oznaczone jako zweryfikowane). W celu odblokowania środków i przelania na moje konto bankowe, które widnieje w payplume (dane ściągnięte z payreedem), proszą mnie o weryfikację, poprzez dodanie dokumentu ,,wyciąg z banku'', dodałam wyciąg. Mają info na stronie, że weryfikują standardowo w ciągu jednego dnia, a minęło już kilka, poza tym już wcześniej, payreedem weryfikował (2023).
Nie można się połączyć z czatem payplume, w celu uzyskania pomocy, wsparcie. Co zrobić, by podjęli się wertyfikacji? Co mogłam zrobić źle?
-
- Posty: 4