Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

PayPlume

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
Miss_Gray
Posty: 10

Re: PayPlume

Post autor: Miss_Gray » wt gru 17, 2024 12:15 am

Bez ponownej weryfikacji środki nie zostaną wypłacone
[/quote]


Czyli kliknąć rozpocznij weryfikację od nowa? i potem właczyć transmisje i czekać na moderatora?
[/quote]

Tak, prześlij wszystkie dokumenty i daj się zweryfikować moderatorowi

Awatar użytkownika
suczisuczasta
Posty: 9

Post autor: suczisuczasta » sob sty 04, 2025 8:18 pm

suczisuczasta pisze:
sob gru 14, 2024 1:11 am
Ok. Po wprowadzeniu DAC7 i koniecznosci ponownej werfikacji konta, którą przeszłam.. Multimedia Consulting czyli Showup, poprosił o podłączenie ponowne do partnera naszego administratora. Nie mogłam się zarejestrować, na stronie na, którą mnie przeniosło, po weryfikacji moich danych przez administracje (łącznie z rozmową z modem). Wyskakiwał błąd przy haśle, adresie email. Skumałam się, że nie chodzi o hasło, a o to, że istnieje już email w bazie, więc pomyślałam, że to może mieć związek z payreedem, przez które wcześniej wypłacałam. Podałam więc inny email i udało się ! Ale poprosiło mnie o podanie tel i zonk, numer istnieje, więc idąc poprzednim tokiem, podałam inny nr - udało się ! Konto zarejestrowane, na inny email i tel niż payreedem, ale nie mogę go połączyć z Showup. Wykombinowałam, że jak przenosi do weryfikacji i podłączenia konta ponownie (pomimo, iż przez payplume a nie pay reedem), zaloguję się danymi z payreedem i ... mamy to ! Multimedia Consulting wypłaciło kilka tysięcy, na konto Payplume, następnego dnia, więc sprawnie.

Na koncie Payplume, znajdują się dokumenty typu zdjęcia dowodu i wyciągi z konta, załadowane w 2023 do playreedem, jako potwierdzenie, że jestem właścicielem konta i że adres zamieszkania, pokrywa się, z adresem zamieszkania podanym na SU, czyli partnera, z tymże, chcąc zlecić wypłatę na playplume teraz, napotykam problem - proszą mnie o weryfikację konta bankowego (które na payreedem jest oznaczone jako zweryfikowane). W celu odblokowania środków i przelania na moje konto bankowe, które widnieje w payplume (dane ściągnięte z payreedem), proszą mnie o weryfikację, poprzez dodanie dokumentu ,,wyciąg z banku'', dodałam wyciąg. Mają info na stronie, że weryfikują standardowo w ciągu jednego dnia, a minęło już kilka, poza tym już wcześniej, payreedem weryfikował (2023).

Nie można się połączyć z czatem payplume, w celu uzyskania pomocy, wsparcie. Co zrobić, by podjęli się wertyfikacji? Co mogłam zrobić źle?
U mnie sprawa załatwiona, po prostu w weekend i Święta nic się z nimi nie załatwi.. trzeba opisać szczegółowo problem i odpowiadają w dni robocze.

Magicznaa7130
Posty: 4

Post autor: Magicznaa7130 » ndz sty 26, 2025 10:03 pm

Cash_Lola pisze:
sob paź 26, 2024 8:50 pm
@wszystkowidze czy osoby, które zaakceptowały już przeniesienie, otrzymają wypłaty w terminie? Czy będzie jakaś obsuwa?
Hej pomożesz ? Mam zablokowane prywatne wiadomości a nic złego nie zrobiłam, możesz odblokować ? Proszę :/

ODPOWIEDZ