Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

PayPlume

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
_Elena_
Posty: 47

Re: PayPlume

Post autor: _Elena_ » pt lis 08, 2024 10:24 pm

has anyone passed the new identity check without a polish bank account? help

malawydra
Posty: 24

Post autor: malawydra » ndz lis 10, 2024 12:56 pm

wszystkowidze pisze:
śr paź 16, 2024 1:11 pm
Drodzy użytkownicy,

Chcielibyśmy Was poinformować, że od 28 października wszystkie wypłaty będą przetwarzane za pośrednictwem nowej platformy „PayPlume". Przejście na nowy system nie będzie wymagało ponownej weryfikacji Waszych danych.

21 października na Waszych obecnych kontach w „PayReedem" pojawi się opcja przejścia na platformę „PayPlume". Po wyrażeniu zgody, Wasze nowe konto zostanie założone automatycznie. Prosimy, nie zakładajcie kont samodzielnie.

W związku z faktem, że duża część posiadaczy kont w Payredeem nie zatwierdziła jeszcze przeniesienia konta do PayPlume przesuwamy przejście na tą platformę na dzień 30.10.2024

Dlaczego nie są zlecane wypłaty? Dwa razy moje zlecenie wypłaty zostało anulowane, siódmego listopada zleciłam poraz trzeci i tak sobie spokojnie wisi? Macie jakieś problemy z wypłatami?

LoveRedAss
Posty: 7

Post autor: LoveRedAss » ndz lis 10, 2024 10:20 pm

Self-control pisze:
pt lis 08, 2024 5:12 pm
LoveRedAss pisze:
pt lis 08, 2024 2:42 pm
Miała któraś z Was taki problem, że pieniądze weszły na PayPlume ale nie da się ich wypłacić? Jak wpisuję kwotę i klikam "WYPŁAĆ" to nic się nie dzieje. Nie wyskakuje ani żaden błąd ani nie przenosi nigdzie, po prostu puste kliknięcie :/
Ja miałam taki problem, gdy chciałam wypłacić niepełną kwotę z groszami.
Spróbuj wpisać okrągłą kwotę bez tej końcówki na końcu.
Jak tak zrobiłam to udało się wypłacić, dzisiaj drugi raz wypłacałam i było to samo.
Bardzo Ci dziękuję, teraz faktycznie się udało :)

kamilka10
Posty: 11

Post autor: kamilka10 » śr lis 13, 2024 10:30 am

Dzien dobry, czy moze ktos wie dlaczego po przelaniu z su na payplum moich srodkow , moje saldo pokazuje mi 0 na payplum?

_purplebitch_
Posty: 9

Post autor: _purplebitch_ » pt lis 15, 2024 3:13 pm

tylkotwojasuczka98 pisze:
pt lis 08, 2024 6:08 pm
witam, mam problem mianowice, u administracji wszystko ok- zweryfikowana.
ale pojawia się problem z tym payplume- kazali zrobić konto, nie da się, zalogować też nie , non stop błąd.
miał ktoś taki problem ? dało rade coś jakoś to ugryźć?
Tez mam ten błąd, coś pomogło? :/

Awatar użytkownika
suczisuczasta
Posty: 11

Post autor: suczisuczasta » sob gru 14, 2024 1:11 am

..
Ostatnio zmieniony sob lip 12, 2025 7:01 am przez suczisuczasta, łącznie zmieniany 1 raz.

dulcexxxx
Posty: 4

Post autor: dulcexxxx » pn gru 16, 2024 12:02 am

Na stronie wypłat su mam informację : Rozpocznij weryfikację od nowa. ( nie zrobiłam tej weryfikacji ) udało mi się zalogować na Payplume hasłem i emailem z payreedem, ale nie wiem jak wypłacić środki? pomoże ktoś ? jak chciałam przelać to pokazał mi się komunikat: Płatność nie powiodła się. Twoja płatność została odrzucona.

Miss_Gray
Posty: 10

Post autor: Miss_Gray » pn gru 16, 2024 1:10 am

dulcexxxx pisze:
pn gru 16, 2024 12:02 am
Na stronie wypłat su mam informację : Rozpocznij weryfikację od nowa. ( nie zrobiłam tej weryfikacji ) udało mi się zalogować na Payplume hasłem i emailem z payreedem, ale nie wiem jak wypłacić środki? pomoże ktoś ? jak chciałam przelać to pokazał mi się komunikat: Płatność nie powiodła się. Twoja płatność została odrzucona.
Bez ponownej weryfikacji środki nie zostaną wypłacone

dulcexxxx
Posty: 4

Post autor: dulcexxxx » pn gru 16, 2024 1:33 am

Miss_Gray pisze:
pn gru 16, 2024 1:10 am
dulcexxxx pisze:
pn gru 16, 2024 12:02 am
Na stronie wypłat su mam informację : Rozpocznij weryfikację od nowa. ( nie zrobiłam tej weryfikacji ) udało mi się zalogować na Payplume hasłem i emailem z payreedem, ale nie wiem jak wypłacić środki? pomoże ktoś ? jak chciałam przelać to pokazał mi się komunikat: Płatność nie powiodła się. Twoja płatność została odrzucona.
Bez ponownej weryfikacji środki nie zostaną wypłacone

Czyli kliknąć rozpocznij weryfikację od nowa? i potem właczyć transmisje i czekać na moderatora?

dulcexxxx
Posty: 4

Post autor: dulcexxxx » pn gru 16, 2024 11:13 am

Hej odpisze ktoś , trzeba przejść przez weryfikacje moderatora su jeszcze raz żeby zlecić wypłate ?

ODPOWIEDZ