Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

PayPlume

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
doubleteam69
Posty: 3

Re: PayPlume

Post autor: doubleteam69 » czw lis 07, 2024 8:04 pm

Z tego co widzę to problem leży w kontach typu revolut . Na konto w polskim banku wyplata poszla i jest w trakcie realizacji , natomiast na konto revolut wyskakuje komunikat : Niestety, coś poszło nie tak.

NapalonaKlaudusia26
Posty: 22

Post autor: NapalonaKlaudusia26 » czw lis 07, 2024 8:11 pm

doubleteam69 pisze:
czw lis 07, 2024 8:04 pm
Z tego co widzę to problem leży w kontach typu revolut . Na konto w polskim banku wyplata poszla i jest w trakcie realizacji , natomiast na konto revolut wyskakuje komunikat : Niestety, coś poszło nie tak.
Ja mam Polski bank i dupa . Mam nadzieję że PauPlume jutro odpisze

Okropna_Zla_Podla
Posty: 60

Post autor: Okropna_Zla_Podla » czw lis 07, 2024 8:17 pm

doubleteam69 pisze:
czw lis 07, 2024 8:04 pm
Z tego co widzę to problem leży w kontach typu revolut . Na konto w polskim banku wyplata poszla i jest w trakcie realizacji , natomiast na konto revolut wyskakuje komunikat : Niestety, coś poszło nie tak.
Ja też próbowałam zlecić na mBank i na millenium . Na żaden nie poszło

doubleteam69
Posty: 3

Post autor: doubleteam69 » czw lis 07, 2024 8:18 pm

NapalonaKlaudusia26 pisze:
czw lis 07, 2024 8:11 pm
doubleteam69 pisze:
czw lis 07, 2024 8:04 pm
Z tego co widzę to problem leży w kontach typu revolut . Na konto w polskim banku wyplata poszla i jest w trakcie realizacji , natomiast na konto revolut wyskakuje komunikat : Niestety, coś poszło nie tak.
Ja mam Polski bank i dupa . Mam nadzieję że PauPlume jutro odpisze
To juz nie wiem o co chodzi . U mnie na Polski poszlo bez problemu , natomiast na revolut nie chce wyslac ..

_Aleksandra_
Posty: 4

Post autor: _Aleksandra_ » czw lis 07, 2024 8:23 pm

Mi znów wypłaty anulowali dziś kilka razy wszystko mam dobrze wpisane payplume normalnie mogę się zalogować. Ale su anulowało i wróciło w żetonach:(

motylecczek
Posty: 6

Post autor: motylecczek » czw lis 07, 2024 9:05 pm

Hej. Zaokrąglijcie kwotę bez wpisywania groszy. Mi dopiero wtedy poszlo.

NapalonaKlaudusia26
Posty: 22

Post autor: NapalonaKlaudusia26 » czw lis 07, 2024 9:23 pm

motylecczek pisze:
czw lis 07, 2024 9:05 pm
Hej. Zaokrąglijcie kwotę bez wpisywania groszy. Mi dopiero wtedy poszlo.
Tez probowalam . Jak u was z poziomem konta ? Wszystko zweryfikowane ?

Okropna_Zla_Podla
Posty: 60

Post autor: Okropna_Zla_Podla » czw lis 07, 2024 10:13 pm

motylecczek pisze:
czw lis 07, 2024 9:05 pm
Hej. Zaokrąglijcie kwotę bez wpisywania groszy. Mi dopiero wtedy poszlo.
wpisywalam bez groszy i probowalam rozne kwoty i za kazdym razem byl blad. Zalogowalam sie z innego laptopa i poszlo. Wiec nie wiem od czego to zalezy

NapalonaKlaudusia26
Posty: 22

Post autor: NapalonaKlaudusia26 » czw lis 07, 2024 11:03 pm

Okropna_Zla_Podla pisze:
czw lis 07, 2024 10:13 pm
motylecczek pisze:
czw lis 07, 2024 9:05 pm
Hej. Zaokrąglijcie kwotę bez wpisywania groszy. Mi dopiero wtedy poszlo.
wpisywalam bez groszy i probowalam rozne kwoty i za kazdym razem byl blad. Zalogowalam sie z innego laptopa i poszlo. Wiec nie wiem od czego to zalezy
Weszlam przed chwile . Było wszystko po angielsku mimo , że zaznaczyłam język Polski xd ale teraz poszło .

Sweet_Milanka
Posty: 10

Post autor: Sweet_Milanka » pt lis 08, 2024 12:59 am

Powiedzcie mi, czy ktoś spotkał się z takim problemem, wysłał mi przelew na konto Payplume i widzę ten przelew w historii transakcji, ale saldo jest puste.

ODPOWIEDZ