Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

PayPlume

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
Blond_huragan
Posty: 1

Re: PayPlume

Post autor: Blond_huragan » pn lis 04, 2024 5:01 pm

Mi utworzyło się konto i nawet dostałam pieniądze bez żadnych potwierdzeń nowego konta, ale nie mogę środków wypłacić mimo ich wpłynięcia pokazuje saldo 0. Czy ktoś coś wie na ten temat?

aniolek_R
Posty: 7

Post autor: aniolek_R » pn lis 04, 2024 8:23 pm

Na showup zrealizowali wyplate dzis ale do payredeem ona nie dotarla! Na maila nikt nie odpisuje. Z payplume odpisali ze payplume nie zostalo jeszcze uruchomione. Mam jeszcze 3 wyplaty zlecone i teraz nie wiem czy te pieniądze w ogole przyjdą. czy moze ktos cos wie ?

NapalonaKlaudusia26
Posty: 22

Post autor: NapalonaKlaudusia26 » pn lis 04, 2024 9:55 pm

aniolek_R pisze:
pn lis 04, 2024 8:23 pm
Na showup zrealizowali wyplate dzis ale do payredeem ona nie dotarla! Na maila nikt nie odpisuje. Z payplume odpisali ze payplume nie zostalo jeszcze uruchomione. Mam jeszcze 3 wyplaty zlecone i teraz nie wiem czy te pieniądze w ogole przyjdą. czy moze ktos cos wie ?
Najgorsze jest to , ze żaden administrator SU nie odpisuje na wiadomości . Odechciewa mi się tutaj wchodzić:/

InteligentaPani
Posty: 9

Post autor: InteligentaPani » pn lis 04, 2024 11:07 pm

Żetony zostały cofnięte. Zlećcie sobie jeszcze raz tym razem już na PayPlume:)

aniolek_R
Posty: 7

Post autor: aniolek_R » pn lis 04, 2024 11:43 pm

ja nie mam konta na payplume, nie dostalam mailu

NapalonaKlaudusia26
Posty: 22

Post autor: NapalonaKlaudusia26 » pn lis 04, 2024 11:46 pm

InteligentaPani pisze:
pn lis 04, 2024 11:07 pm
Żetony zostały cofnięte. Zlećcie sobie jeszcze raz tym razem już na PayPlume:)
PayPlume jeszcze nie działa

Miss_Gray
Posty: 10

Post autor: Miss_Gray » wt lis 05, 2024 12:12 am

aniolek_R pisze:
pn lis 04, 2024 11:43 pm
ja nie mam konta na payplume, nie dostalam mailu
Nie otrzymałem e-maila, ale mam konto. Zaloguj się przy użyciu danych, które znajdowały się na PayRedeem

Sindy_26
Posty: 7

Post autor: Sindy_26 » wt lis 05, 2024 4:23 am

Miss_Gray pisze:
wt lis 05, 2024 12:12 am
aniolek_R pisze:
pn lis 04, 2024 11:43 pm
ja nie mam konta na payplume, nie dostalam mailu
Nie otrzymałem e-maila, ale mam konto. Zaloguj się przy użyciu danych, które znajdowały się na PayRedeem
A jaki jest address do strony payplum

aniolek_R
Posty: 7

Post autor: aniolek_R » wt lis 05, 2024 9:55 am

Dostalam wiadomosc od PayPlume:

Wyplata jest tymczasowo niedostępna z powodu migracji. Pracujemy nad wznowieniem procesu, ale nie mamy obecnie harmonogramu.

DOMINA-MARTA32
Posty: 27

Post autor: DOMINA-MARTA32 » wt lis 05, 2024 8:17 pm

witam ja zlecilam dzis i ze poszlo na ten payplume ale ja tam konta nie mam bo zalogowalam sie na [payredem i automatycznie ponoc dane tam poszly wiec samemu sie nie zaklada konta maja reszte na emaila przeslac ale narazie nic nie dostalam

ODPOWIEDZ