Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
Soczysta_ona
Posty: 6

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: Soczysta_ona » śr sty 10, 2024 10:01 am

Cześć 29.12 zleciłam swój pierwszy przelew. Konto przeszło pozytywnie wszelkie konieczne weryfikacje. Czy ktoś z Was może mi odpowiedzieć, jak to wygląda w praktyce?

utopiaaa
Posty: 1

Post autor: utopiaaa » sob lut 17, 2024 3:52 pm

any news when PayRedeem will work for international transfer again?

Asinna
Posty: 3

Post autor: Asinna » pn mar 18, 2024 11:39 pm

It seems like SU and PR have given up on foreign models.... They recommend opening an account in the Bank of Poland. It’s tempting, but what to do if the employer doesn’t pay?

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » pn mar 25, 2024 11:31 am

utopiaaa pisze:
sob lut 17, 2024 3:52 pm
any news when PayRedeem will work for international transfer again?
PayRedeem is still working on implementing international transfers, but we do not have a definitive release date of this feature.

PayRedeem Team

szatynka18000
Posty: 1

Post autor: szatynka18000 » wt kwie 02, 2024 6:42 pm

Kiedy będzie możliwość zamówienia z personalize karty jak to było obiecywane ? Nie chciałabym tego wypłacać na swoje konto bankowe.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » śr maja 08, 2024 11:26 am

szatynka18000 pisze:
wt kwie 02, 2024 6:42 pm
Kiedy będzie możliwość zamówienia z personalize karty jak to było obiecywane ? Nie chciałabym tego wypłacać na swoje konto bankowe.
Na razie nie mamy jeszcze dokładnej daty wprowadzenia tego rozwiązania. Jak pojawi się taka możliwość, poinformujemy wszystkich użytkowników.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » śr maja 08, 2024 11:29 am

Witam

Na dany moment mamy problemy techniczne i niektóre przelewy, pomimo dotarcia na konta nie zmieniają swojego statusu w systemie. Proszę się nie martwić, wypłaty eKart dalej działają bez opóźnień.

Przepraszamy za utrudnienia.

PayRedeem Team

ODPOWIEDZ