Hej, pisz koniecznie na czacie, ze konto w PLN i wyplata w PLN - zupelnie inaczej podchodza do tematu.SandraX pisze: ↑pt maja 19, 2023 1:36 pmDo payredeem support
Dlaczego nie mogę dodać do Payredeem polskiego revolut
Wszystko jest wpisane poprawnie konto iban itd a pokazuje się komunikat że ta metoda wypłat jest niemożliwa?
Nie chodzi o to że konto nie zostaje poprawnie zweryfikowane tylko od razu komunikat że nie istnieje taka forma wypłaty
Tez czekam na przelew na revolut z 4 maja, poprzedni z 25 kwietnia dotarl bez problemu, kolejny juz nie przeszedl.
Dodane kolejne konto w PLN i pierwszy przelew dotarl bez problemu w 48h, obecnie idzie kolejny.
Od payredeem jeszcze nie dostalam potwierdzenia wyslania scrodkow na revolut - ponoc dalej sprawdzaja co sie moglo stac - sprawa otwarta od tygodnia ponad.
Za pierwszym razem odrzucili weryfikacje polskiego numeru rachunku na revolut, dopiero po rozmowie na czacie dokument zostal zatwierdzony, po tym trzeba bylo usunac zdefiniowane konto bankowe oraz dodac je ponownie i poczekac na weryfikacje (weryfikacja powinna trwac okolo 2 godzin - w ciagu dni roboczych).