Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
Mia3Bit_MiaMILF
Posty: 9

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: Mia3Bit_MiaMILF » sob maja 20, 2023 11:20 pm

SandraX pisze:
pt maja 19, 2023 1:36 pm
Do payredeem support
Dlaczego nie mogę dodać do Payredeem polskiego revolut
Wszystko jest wpisane poprawnie konto iban itd a pokazuje się komunikat że ta metoda wypłat jest niemożliwa?
Nie chodzi o to że konto nie zostaje poprawnie zweryfikowane tylko od razu komunikat że nie istnieje taka forma wypłaty
Hej, pisz koniecznie na czacie, ze konto w PLN i wyplata w PLN - zupelnie inaczej podchodza do tematu.
Tez czekam na przelew na revolut z 4 maja, poprzedni z 25 kwietnia dotarl bez problemu, kolejny juz nie przeszedl.
Dodane kolejne konto w PLN i pierwszy przelew dotarl bez problemu w 48h, obecnie idzie kolejny.
Od payredeem jeszcze nie dostalam potwierdzenia wyslania scrodkow na revolut - ponoc dalej sprawdzaja co sie moglo stac - sprawa otwarta od tygodnia ponad.

Za pierwszym razem odrzucili weryfikacje polskiego numeru rachunku na revolut, dopiero po rozmowie na czacie dokument zostal zatwierdzony, po tym trzeba bylo usunac zdefiniowane konto bankowe oraz dodac je ponownie i poczekac na weryfikacje (weryfikacja powinna trwac okolo 2 godzin - w ciagu dni roboczych).

goto_hell_
Posty: 18

Post autor: goto_hell_ » pn maja 22, 2023 6:25 pm

@wszystkowidze @modSu
Hej, czy wypłaty są realizowane tylko przez pr?
Czy jeśli przy zleceniu wypłaty przeklikam- „weryfikacja od nowa” to zlecenie pójdzie przez was? Czy już całkowicie brak tej opcji?

wszystkowidze
Administrator
Posty: 54

Post autor: wszystkowidze » wt maja 23, 2023 7:17 am

goto_hell_ pisze:
pn maja 22, 2023 6:25 pm
@wszystkowidze @modSu
Hej, czy wypłaty są realizowane tylko przez pr?
Czy jeśli przy zleceniu wypłaty przeklikam- „weryfikacja od nowa” to zlecenie pójdzie przez was? Czy już całkowicie brak tej opcji?
Tylko przez Payredeem realizujemy zlecenia.

SandraX
Posty: 23

Post autor: SandraX » wt maja 23, 2023 10:52 am

Przelew z PR na konto polskie doszedł błyskawicznie, w piątek zrobiony dziś jest na koncie
Natomiast nadal czekam na przelew swift, czekam od 28 kwietnia.....

Rihanna_Ashly
Posty: 4

Post autor: Rihanna_Ashly » wt maja 23, 2023 7:27 pm

SandraX pisze:
wt maja 23, 2023 10:52 am
Przelew z PR na konto polskie doszedł błyskawicznie, w piątek zrobiony dziś jest na koncie
Natomiast nadal czekam na przelew swift, czekam od 28 kwietnia.....
Ten sam problem. Środki, które próbowałem wypłacić na konto Wise, nadal nie zostały mi zwrócone. Wise dokonał zwrotu środków dawno temu. Ale nic nie zostało zwrócone do PayRedeem.

-BabyYoda-
Posty: 40

Post autor: -BabyYoda- » wt maja 23, 2023 11:09 pm

PayRedeem_Support pisze:
pt maja 19, 2023 1:44 pm
SandraX pisze:
pt maja 19, 2023 1:36 pm
Do payredeem support
Dlaczego nie mogę dodać do Payredeem polskiego revolut
Wszystko jest wpisane poprawnie konto iban itd a pokazuje się komunikat że ta metoda wypłat jest niemożliwa?
Nie chodzi o to że konto nie zostaje poprawnie zweryfikowane tylko od razu komunikat że nie istnieje taka forma wypłaty
W tej sytuacji lepiej napisać na czat, tam pomożemy dodać konto Revolut z polskim IBANem i będziemy mieli wgląd w Twoje dokumenty. To jest jak najbardziej możliwe i tam środki będą dochodzić dużo sprawniej.
So it's been about 20 days (I ordered money from Pay Reden on the 5th and my friends ordered on the 3rd) Pay Reden refuses to provide an MT103 receipt to track the Swift transfer) and the main question is where is the money?

xmrminer
Posty: 15

Post autor: xmrminer » śr maja 24, 2023 11:20 am

Update: Mine are already 29 days and tomorrow will be 1 month and now still nothing in my account. PayRedeem via SWIFT.

They said fund already sent but my bank said otherwise. This is really something I wait for showup for about 3-4 months and 1 month more from PayRedeem holy nearly HALF A YEAR.

Sweet_Milanka
Posty: 10

Post autor: Sweet_Milanka » śr maja 24, 2023 11:37 am

I just can’t understand what’s going on, I’ve been waiting for the payment since May 5, according to the SWIFT regulations, the transfer goes to the bank account up to 5 business days, this is the maximum, but as a rule it arrives within 1 business day.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » śr maja 24, 2023 11:46 am

Rihanna_Ashly pisze:
wt maja 23, 2023 7:27 pm
SandraX pisze:
wt maja 23, 2023 10:52 am
Przelew z PR na konto polskie doszedł błyskawicznie, w piątek zrobiony dziś jest na koncie
Natomiast nadal czekam na przelew swift, czekam od 28 kwietnia.....
Ten sam problem. Środki, które próbowałem wypłacić na konto Wise, nadal nie zostały mi zwrócone. Wise dokonał zwrotu środków dawno temu. Ale nic nie zostało zwrócone do PayRedeem.
-BabyYoda- pisze:
wt maja 23, 2023 11:09 pm
PayRedeem_Support pisze:
pt maja 19, 2023 1:44 pm
SandraX pisze:
pt maja 19, 2023 1:36 pm
Do payredeem support
Dlaczego nie mogę dodać do Payredeem polskiego revolut
Wszystko jest wpisane poprawnie konto iban itd a pokazuje się komunikat że ta metoda wypłat jest niemożliwa?
Nie chodzi o to że konto nie zostaje poprawnie zweryfikowane tylko od razu komunikat że nie istnieje taka forma wypłaty
W tej sytuacji lepiej napisać na czat, tam pomożemy dodać konto Revolut z polskim IBANem i będziemy mieli wgląd w Twoje dokumenty. To jest jak najbardziej możliwe i tam środki będą dochodzić dużo sprawniej.
So it's been about 20 days (I ordered money from Pay Reden on the 5th and my friends ordered on the 3rd) Pay Reden refuses to provide an MT103 receipt to track the Swift transfer) and the main question is where is the money?
xmrminer pisze:
śr maja 24, 2023 11:20 am
Update: Mine are already 29 days and tomorrow will be 1 month and now still nothing in my account. PayRedeem via SWIFT.

They said fund already sent but my bank said otherwise. This is really something I wait for showup for about 3-4 months and 1 month more from PayRedeem holy nearly HALF A YEAR.
We are looking into several cases where international transfers have left on our end but users are reporting that they did not receive their funds.

Edit: It has come to my attention that we do not provide the MT103 in most cases like I stated earlier, but a transfer confirmation.
Ostatnio zmieniony śr maja 24, 2023 1:04 pm przez PayRedeem_Support, łącznie zmieniany 1 raz.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » śr maja 24, 2023 11:50 am

Sweet_Milanka pisze:
śr maja 24, 2023 11:37 am
I just can’t understand what’s going on, I’ve been waiting for the payment since May 5, according to the SWIFT regulations, the transfer goes to the bank account up to 5 business days, this is the maximum, but as a rule it arrives within 1 business day.
The case might be that your payment went through several intermediaries, and that each of them delayed it. We are currently looking into several cases where international transfers are delayed for much too long after we send them out.

ODPOWIEDZ