Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
Oni tobie to potwierdzenie wysłali na maila czy na czacie dali?
Mnie obsługiwało dwóch konsultantów, dostałam odpowiedź że to przyślą na maila
Mnie obsługiwało dwóch konsultantów, dostałam odpowiedź że to przyślą na maila
-
- Posty: 16
-
- Posty: 16
Gdyby to była jedna z walut domyślnych wise (czyli Euro, Us dollar , Australian dollar, British pound, Canadian dollar, Hungarian forint, New Romanian leu, New Zealand dollar, Singapore dollar) to nie byłoby problemu, sami by przekonwertowali. Ale tu poszło pln i dlatego był zwrot, teraz jestem tylko ciekawa kiedy pieniądze wrócą do nich. Odpowiedź z supportu odnośnie konwersji wypłaty z su na euro jest taka "As checked with our relevant department, it will not be possible to convert the currency of your payout eCard to euro." Czyli mogę wypłacić tylko na polskie konto.
Jeśli tak ma być, to nie będzie możliwości zlecania z PR na zagraniczne, co jest niezgodne z tym, czym nas zachęcali do założenia PR. Czyli obsługiwane są tylko polskie konta i nic się w tej materii nie zmieniło z dawnych wypłat z SU. Tak to wygląda. A jak jest/będzie, Support_Payredeem? 🤔sweettomeetu pisze: ↑pt maja 12, 2023 1:50 pmGdyby to była jedna z walut domyślnych wise (czyli Euro, Us dollar , Australian dollar, British pound, Canadian dollar, Hungarian forint, New Romanian leu, New Zealand dollar, Singapore dollar) to nie byłoby problemu, sami by przekonwertowali. Ale tu poszło pln i dlatego był zwrot, teraz jestem tylko ciekawa kiedy pieniądze wrócą do nich. Odpowiedź z supportu odnośnie konwersji wypłaty z su na euro jest taka "As checked with our relevant department, it will not be possible to convert the currency of your payout eCard to euro." Czyli mogę wypłacić tylko na polskie konto.
No właśnie i tu pytanie do Payredeem support dlaczego wprowadzili nas w błąd
Było jasno mówione tu że przelew na konto zagraniczne kosztuje od 60 zł, że możemy podawać konta z zagranicznymi iban, że jedyne co to lepiej jest podac konto polskie bo taniej wyjdzie obsługa przelewu i czas krótszy
Nie było mówione że konta zagraniczne nie będę obsługiwane ponieważ przelew nie jest przewalutowany i wychodzi z payredeem tylko w PLN
Trzeba było dobrze to sprawdzić przed wdrożeniem systemu payredeem i dać info, że przelewy tylko na konta z polskim iban!
Było jasno mówione tu że przelew na konto zagraniczne kosztuje od 60 zł, że możemy podawać konta z zagranicznymi iban, że jedyne co to lepiej jest podac konto polskie bo taniej wyjdzie obsługa przelewu i czas krótszy
Nie było mówione że konta zagraniczne nie będę obsługiwane ponieważ przelew nie jest przewalutowany i wychodzi z payredeem tylko w PLN
Trzeba było dobrze to sprawdzić przed wdrożeniem systemu payredeem i dać info, że przelewy tylko na konta z polskim iban!
-
- Posty: 16
Może w przypadku tradycyjnego banku nie ma problemu. Ja opisałam tylko mój przypadek z próbą wysłania pieniędzy na konto euro w wise, bo może ktoś jest w podobnej sytuacji i tyle.
Tradycyjny bank zagraniczny nie przyjmie PLN 😺sweettomeetu pisze: ↑pt maja 12, 2023 3:27 pmMoże w przypadku tradycyjnego banku nie ma problemu. Ja opisałam tylko mój przypadek z próbą wysłania pieniędzy na konto euro w wise, bo może ktoś jest w podobnej sytuacji i tyle.
Support_Payredeem mógłby się odnieść do powyższych tematów 🙃
Witam. Czy ktoś z państwa może mi podpowiedzieć jak długo czeka się na przelew z Payredeem na ukraińskie konto bankowe?
Payredeem twierdzi, że przelew od nich został wysłany tydzień temu, a pieniędzy nadal nie ma!! Podpowiedzcie mi co mam zrobić w tej sytuacji, i może wie ktoś jak długo mam czekać na przelew. Lub do kogo należy napisać wiadomość odnośnie przelewu na który czekam.
Payredeem twierdzi, że przelew od nich został wysłany tydzień temu, a pieniędzy nadal nie ma!! Podpowiedzcie mi co mam zrobić w tej sytuacji, i może wie ktoś jak długo mam czekać na przelew. Lub do kogo należy napisać wiadomość odnośnie przelewu na który czekam.
Ostatnio zmieniony ndz maja 14, 2023 5:25 pm przez Songo1020, łącznie zmieniany 5 razy.
Ja czekam od 28 kwietnia
Payredeem udostępnił mi potwierdzenie przelewu z pełnymi danymi, skontaktowałam się z revolut na który zlecony był przelew niestety obsługa revolut twierdzi że ten przelew nie doszedł i żebym kontaktowała się ze zleceniodawca bo może przelew utknął między pośrednikami
Do payredeem_suport czy możecie zająć jakieś stanowisko wobec powyższego i pomoc nam jakoś rozwiązać ta sytuację??
Payredeem udostępnił mi potwierdzenie przelewu z pełnymi danymi, skontaktowałam się z revolut na który zlecony był przelew niestety obsługa revolut twierdzi że ten przelew nie doszedł i żebym kontaktowała się ze zleceniodawca bo może przelew utknął między pośrednikami
Do payredeem_suport czy możecie zająć jakieś stanowisko wobec powyższego i pomoc nam jakoś rozwiązać ta sytuację??