Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
SandraX
Posty: 23

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: SandraX » wt maja 09, 2023 10:48 am

PayRedeem_Support pisze:
wt maja 09, 2023 10:35 am
Pabblito_36 pisze:
pn maja 08, 2023 5:31 pm
Jak podpiąć Revoluta z Polski do Pay Redeem? Jaki wpisywaliscie Swift?
Najkorzystniej wpisać tego z PL, opłaty za przelew będą wtedy znacznie mniejsze. Ale te zagraniczne rachunki też przyjmujemy.
Dobrze wiedzieć
Podałam tego litewskiego i teraz czekam na realizację przelewu od 28 kwietnia, czy możecie powiedzieć ile przelew swift jest realizowany jak długo to może jeszcze zająć czasu ?

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt maja 09, 2023 10:56 am

rabarbarowy6969 pisze:
wt maja 09, 2023 8:18 am
PayRedeem_Support

Jeśli chcę zlecić wypłatę na inne konto niż dotychczas (oczywiście zweryfikowane u Was) to czy musze zmienić je w panelu na "preferowane" czy po prostu podczas zlecania wypłaty dać "zmień konto bankowe" ?
Dzięki za odpowiedź.
Na ekranie gdzie się zleca wypłatę będzie można wybrać konto bankowe oraz rodzaj przelewu.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt maja 09, 2023 11:02 am

SandraX pisze:
wt maja 09, 2023 10:48 am
PayRedeem_Support pisze:
wt maja 09, 2023 10:35 am
Pabblito_36 pisze:
pn maja 08, 2023 5:31 pm
Jak podpiąć Revoluta z Polski do Pay Redeem? Jaki wpisywaliscie Swift?
Najkorzystniej wpisać tego z PL, opłaty za przelew będą wtedy znacznie mniejsze. Ale te zagraniczne rachunki też przyjmujemy.
Dobrze wiedzieć
Podałam tego litewskiego i teraz czekam na realizację przelewu od 28 kwietnia, czy możecie powiedzieć ile przelew swift jest realizowany jak długo to może jeszcze zająć czasu ?
Proponuje zmienić jak jest taka możliwość, przyśpieszy to też przelewy. Na ten litewski idzie do 5 dni, a dziś jest 5 dzień roboczy. (Przez majówkę) Proszę się z nami skontaktować jak dziś albo jutro nie przyjdzie.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt maja 09, 2023 11:07 am

Lea1234 pisze:
pn maja 08, 2023 7:53 pm
Pytanie do @PayRedeem_Support
Część Jurek możesz mi. Pomoc juz ręce mi opadają. Adres na wyciągu nie zgadza się z adresem podanym w payreedem. Co mogę zrobić najlepiej ze skutkiem natychmiastowym albo przynajmniej żebym nie czekała długo? Pilna sprawa ...
Cześć. Ciężko mi pomóc przez forum bo nie mam wglądu w dokumenty. W profilu, podczas rejestracji wypełnia się podstawowe dane, imię, nazwisko, silne hasło a następnie również adres zamieszkania. Dokument który przesyłasz do weryfikacji adresu musi być zgodny z tym co tam było podane. (Często widnieje on na wyciągu z banku i ten dokument załatwia sprawę adresu zamieszkania i weryfikacji konta ale nie zawsze) Jeżeli załączyłaś tylko wyciąg bankowy albo potwierdzenie jakiejś transakcji i tam jest inny adres niż podałaś w profilu to nie będziemy mogli zweryfikować konta.

Proszę pisać na chat jakby się nie udało załatwić sprawy.

Nita_su
Posty: 16

Post autor: Nita_su » wt maja 09, 2023 11:29 am

Hej, dostajecie normalnie przelewy z payredeem ? Mi coś kasa nie doszła nie wiem o co chodzi wcześniejszy przelew normalnie przyszedł

Cayenne
Posty: 48

Post autor: Cayenne » wt maja 09, 2023 11:43 am

PayRedeem_Support pisze:
wt maja 09, 2023 10:39 am
Cayenne pisze:
pn maja 08, 2023 6:34 pm
Pytanie do @PayRedeem_Support: dlaczego mogę mieć podpięty polski bank (zweryfikowany), ale zagranicznego konta w Wise już nie? Obydwa są na moje dane. Jakimi wytycznymi kieruje się PayRedeem, uniemożliwiając podpięcie takiego konta?
Tak jak piszą inni, nie powinno być problemu z kontem WISE. Sprawdzamy tylko zgodność przesłanego wyciągu z banku z danymi które nam podaje użytkownik dodając różne konta do profilu PayRedeem. Proszę o kontakt z działem obsługi klienta i pomożemy podłączyć.
Dziękuję za odpowiedź, przy następnym zleceniu wypłaty sprawdzę, czy obok polskiego konta wyświetla mi też opcję Wise, bo widzę, że dokument z tego wyciągu bankowego jest zaakceptowany :)
Pozdrawiam

Robienadgodziny
Posty: 44

Post autor: Robienadgodziny » wt maja 09, 2023 12:55 pm

Nita_su pisze:
wt maja 09, 2023 11:29 am
Hej, dostajecie normalnie przelewy z payredeem ? Mi coś kasa nie doszła nie wiem o co chodzi wcześniejszy przelew normalnie przyszedł
Zleciłam w niedzielę wieczorem, status mam w toku/wypłata czeka na realizację. Napisałam do nich to odpisali,że wysłali wczoraj I żeby sprawdzić konto bankowe w 1-2 dni robocze.Tylko zastanawia mnie,skoro wysłali wczoraj czemu ciągle wyświetla się wypłata czeka na realizację.

Niunia_
Posty: 36

Post autor: Niunia_ » wt maja 09, 2023 2:58 pm

Prosze odpowiedziec, jaki ma byc status na juz wyplaconych przelewach przez PR? Bo u mnie caly czas "w toku", a na czacie mowia ze przelew juz wyplacony, czy tak to ma byc?

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt maja 09, 2023 4:05 pm

Niunia_ pisze:
wt maja 09, 2023 3:36 pm
ciasna_czikita pisze:
wt maja 09, 2023 3:27 pm
Niunia_ pisze:
wt maja 09, 2023 2:58 pm
Prosze odpowiedziec, jaki ma byc status na juz wyplaconych przelewach przez PR? Bo u mnie caly czas "w toku", a na czacie mowia ze przelew juz wyplacony, czy tak to ma byc?
Niunia mam tak samo. Jestem po 2 przelewach z PR, które już mam na koncie a sprawdzanie statusu przelewu się mija z celem bo jest "w toku" więc nie rozumiem po co ta opcja.
Dzieki za odpowiedz , przed chwila dostalam na konto :) No dziwna ta opcja, zgadzam sie :)
Dzięki za update i za zgłoszenie sprawy ze statusem, jak testowałem to widziałem zmiany więc przekażę to naszemu działu technicznemu. Czy jak wyszedł/doszedł przelew to otrzymałaś jakąkolwiek wiadomość email?

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt maja 09, 2023 4:10 pm

Lea1234 pisze:
wt maja 09, 2023 3:53 pm
Jak zleciłam wyplate dzisiaj o 11 w banku PKO bp to jest szansa ze dostanę dzisjaj wypłatę czy jutro
? @payreedemsupport jest napisane że w toku
Myślę że dojdzie dopiero pierwszą sesją jutro rano.

ODPOWIEDZ