Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
Sanderka98
Posty: 25

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: Sanderka98 » śr kwie 26, 2023 7:26 am

Cash_Lola pisze:
wt kwie 25, 2023 8:06 pm
Sanderka98 pisze:
wt kwie 25, 2023 7:58 pm
Ja też otrzymałam , już zleciłam na revolut zobaczymy czy będzie na rano czy dopiero w czwartek
Zlecałaś krajowym?
no tak

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » śr kwie 26, 2023 8:20 am

moja_tajemnica3 pisze:
wt kwie 25, 2023 7:03 pm
Witam mam takie pytanie jaki jest SWIFT/BIC w revolut gdzie go moge znaleść
SWIFT/BIC można znaleźć albo na wyciągu bankowym, albo w bankowości internetowej.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » śr kwie 26, 2023 8:28 am

Cash_Lola pisze:
wt kwie 25, 2023 7:39 pm
Ok dodatkowa informacja, którą widzę u siebie, jeśli zamawiasz przelew krajowy jest on bezpłatny. Natomiast SWIFT 60 zł prowizji. Nie mniej jednak i tak jest ok. Aaa i pamiętajcie, aby zlecić wypłatę na konto, wchodzicie w "wypłaty" wyświetli Wam się wirtualna karta, która w prawym górnym rogu ma biały kwadracik. musicie to zaznaczyć, inaczej nie wyskoczy panel wypłat :)
Tak jest - żeby doprecyzować, jest to 60 zł min albo 0.3% kwoty wypłaty.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » śr kwie 26, 2023 8:32 am

nektar_ynka_ pisze:
wt kwie 25, 2023 8:52 pm
Czy trzeba wykupić e kartę na payredeem?
nektar_ynka_ pisze:
wt kwie 25, 2023 8:53 pm
Jeśli tak to która wybrałyście?
W celu otrzymania środków nie trzeba. "eKarty Wypłat" które można przelać na konto pojawią się w zakładce "Wypłaty"

Squirtujaca_kotka92
Posty: 36

Post autor: Squirtujaca_kotka92 » śr kwie 26, 2023 8:37 am

@PayRedeem_Support mi cały czas przelewy wiszą w oczekujących na su. Nic mi nie weszło na PayRedeem. Na su i na PayRedeem mam inny email. Czy to jest powodem opóźnienia ?

_III_III_III_
Posty: 40

Post autor: _III_III_III_ » śr kwie 26, 2023 8:42 am

Squirtujaca_kotka92 pisze:
śr kwie 26, 2023 8:37 am
@PayRedeem_Support mi cały czas przelewy wiszą w oczekujących na su. Nic mi nie weszło na PayRedeem. Na su i na PayRedeem mam inny email. Czy to jest powodem opóźnienia ?
https://help.payredeem.com/pl/support/s ... 5%9Brodki-

Squirtujaca_kotka92
Posty: 36

Post autor: Squirtujaca_kotka92 » śr kwie 26, 2023 8:47 am

_III_III_III_ pisze:
śr kwie 26, 2023 8:42 am
Squirtujaca_kotka92 pisze:
śr kwie 26, 2023 8:37 am
@PayRedeem_Support mi cały czas przelewy wiszą w oczekujących na su. Nic mi nie weszło na PayRedeem. Na su i na PayRedeem mam inny email. Czy to jest powodem opóźnienia ?
https://help.payredeem.com/pl/support/s ... 5%9Brodki-
Wszystkie dane się u mnie zgadzają. Na email na którym się loguje na Showup doszedł mi jakiś kod weryfikacyjny.

_III_III_III_
Posty: 40

Post autor: _III_III_III_ » śr kwie 26, 2023 8:55 am

Squirtujaca_kotka92 pisze:
śr kwie 26, 2023 8:47 am
_III_III_III_ pisze:
śr kwie 26, 2023 8:42 am
Squirtujaca_kotka92 pisze:
śr kwie 26, 2023 8:37 am
@PayRedeem_Support mi cały czas przelewy wiszą w oczekujących na su. Nic mi nie weszło na PayRedeem. Na su i na PayRedeem mam inny email. Czy to jest powodem opóźnienia ?
https://help.payredeem.com/pl/support/s ... 5%9Brodki-
Wszystkie dane się u mnie zgadzają. Na email na którym się loguje na Showup doszedł mi jakiś kod weryfikacyjny.
Ja nie dostałam żadnego kodu na email...

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » śr kwie 26, 2023 8:57 am

Squirtujaca_kotka92 pisze:
śr kwie 26, 2023 8:37 am
@PayRedeem_Support mi cały czas przelewy wiszą w oczekujących na su. Nic mi nie weszło na PayRedeem. Na su i na PayRedeem mam inny email. Czy to jest powodem opóźnienia ?
To nie powinno mieć wpływu. Jeżeli wiszą w oczekujących jeszcze po stronie su, to trzeba się z nimi skontaktować.

_III_III_III_
Posty: 40

Post autor: _III_III_III_ » śr kwie 26, 2023 9:02 am

PayRedeem_Support pisze:
śr kwie 26, 2023 8:57 am
Squirtujaca_kotka92 pisze:
śr kwie 26, 2023 8:37 am
@PayRedeem_Support mi cały czas przelewy wiszą w oczekujących na su. Nic mi nie weszło na PayRedeem. Na su i na PayRedeem mam inny email. Czy to jest powodem opóźnienia ?
To nie powinno mieć wpływu. Jeżeli wiszą w oczekujących jeszcze po stronie su, to trzeba się z nimi skontaktować.
Dokładnie...
Ja już wczoraj o tym pisałam tutaj, ale dziewczyny NIE CZYTAJĄ :(
SU ma nadal 7 dni na realizacje zleconej wypłaty, tak mi wczoraj odpisali...

ODPOWIEDZ