Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
Hajjamaka
Posty: 5

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: Hajjamaka » wt mar 28, 2023 4:00 pm

Kiedy zamknięcie w końcu wypłaty na konta i otworzycie tylko przez payredeem ? Dużo ludzi na to czeka . Wszyscy maja już tam konta i tylko czekają na Was . Miało być do tygodnia od uruchomienia wypłat jak zawsze problem ze slownoscia z waszej strony . Proszę podać dokładny termin

lisaitsme
Posty: 36

Post autor: lisaitsme » wt mar 28, 2023 4:25 pm

Hajjamaka pisze:
wt mar 28, 2023 4:00 pm
Kiedy zamknięcie w końcu wypłaty na konta i otworzycie tylko przez payredeem ? Dużo ludzi na to czeka . Wszyscy maja już tam konta i tylko czekają na Was . Miało być do tygodnia od uruchomienia wypłat jak zawsze problem ze slownoscia z waszej strony . Proszę podać dokładny termin
Mówili, że za jakieś dwa tygodnie. jakby przeszli. czekamy

Hajjamaka
Posty: 5

Post autor: Hajjamaka » wt mar 28, 2023 5:11 pm

Ja to rozumiem ale nie wierze ze nie znają daty . Jestem wstanie zrozumieć ze maja poślizg z wypłata bo zbierają dla dziewczyn z bierzących to już się wszyscy domyślili ale uruchomcie ten payredeem bo wiele osób albo ma komornika albo zagraniczne konta i chcą wypłacać tak jak wcześniej na revoulta . Zobaczcie sami ile kobiet wam odeszło może wypadałoby przyspieszyć one wszystkie czekały na wypłaty tyle czasu wiec może warto w ramach jakiego kol wiek zrewanżowania włączyć już payredeem bo tam już weryfikacji przecież drogi show upie nie potrzebujesz jak w Polsce niby 2,5 miesiąca .

SexyNikola
Posty: 6

Post autor: SexyNikola » czw mar 30, 2023 7:44 am

Witam! W jakiej walucie będziemy otrzymywać płatności za pośrednictwem Payredeem?

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » czw mar 30, 2023 10:19 am

SexyNikola pisze:
czw mar 30, 2023 7:44 am
Witam! W jakiej walucie będziemy otrzymywać płatności za pośrednictwem Payredeem?
Przelew będzie w złotówkach polskich (PLN)

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » czw mar 30, 2023 10:57 am

Witam wszystkich,

Zdarzyło się już kilkakrotnie że przy dodawaniu konta bankowego kraj nie zgadzał się z numerem konta. Np. na konta Revolut, niektórzy podali konto zaczynające się na "LT" ale poniżej wybrali "Poland"

Jeżeli masz konto Revolut i kilka róznych IBANów to najkorzystniej jest wybrać ten zaczynający się z "PL"

Tak czy inaczej, prosimy o uwagę przy dodawaniu kont na te dwa pola:

Obrazek

Parawwa
Posty: 2

Post autor: Parawwa » czw mar 30, 2023 8:18 pm

Ile trwa weryfikacja na 2 poziom? Od wtorku dalej nic nie ruszyło o przejściu na poziom 2, dokumenty wszystkie się zgadzają, są potwierdzone.

SantiLadys
Posty: 1

Post autor: SantiLadys » pt mar 31, 2023 5:32 am

PayRedeem_Support pisze:
czw mar 30, 2023 10:57 am
Witam wszystkich,

Zdarzyło się już kilkakrotnie że przy dodawaniu konta bankowego kraj nie zgadzał się z numerem konta. Np. na konta Revolut, niektórzy podali konto zaczynające się na "LT" ale poniżej wybrali "Poland"

Jeżeli masz konto Revolut i kilka róznych IBANów to najkorzystniej jest wybrać ten zaczynający się z "PL"

Tak czy inaczej, prosimy o uwagę przy dodawaniu kont na te dwa pola:

Obrazek
Witam,
Czy przy rejestracji konta na PayReedem adres mailowy musi byc taki sam jak adres mailowy na ShowUp ?

_III_III_III_
Posty: 42

Post autor: _III_III_III_ » pt mar 31, 2023 7:13 am

SantiLadys pisze:
pt mar 31, 2023 5:32 am
PayRedeem_Support pisze:
czw mar 30, 2023 10:57 am
Witam wszystkich,

Zdarzyło się już kilkakrotnie że przy dodawaniu konta bankowego kraj nie zgadzał się z numerem konta. Np. na konta Revolut, niektórzy podali konto zaczynające się na "LT" ale poniżej wybrali "Poland"

Jeżeli masz konto Revolut i kilka róznych IBANów to najkorzystniej jest wybrać ten zaczynający się z "PL"

Tak czy inaczej, prosimy o uwagę przy dodawaniu kont na te dwa pola:

Obrazek
Witam,
Czy przy rejestracji konta na PayReedem adres mailowy musi byc taki sam jak adres mailowy na ShowUp ?

Nie. Tylko imię i nazwisko musi być to samo :)

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » pt mar 31, 2023 10:19 am

Parawwa pisze:
czw mar 30, 2023 8:18 pm
Ile trwa weryfikacja na 2 poziom? Od wtorku dalej nic nie ruszyło o przejściu na poziom 2, dokumenty wszystkie się zgadzają, są potwierdzone.
Na dany moment jeszcze nie podnosimy użytkowników do drugiego poziomu. Kiedy zaczniemy to weryfikacja będzie szybka, tak jak na pierwszy poziom.

ODPOWIEDZ