Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
-
- Posty: 7
Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
Hej jak to wygląda w przypadku gdy ktoś założy nowe konto a chce sobie zwiększyć limit wypłaty to jak to ma zrobić mając nowe konto ?
-
- Posty: 8
Chodziło mi o karty imienne/dedykowane do was. Podobno w ciągu 3 miesięcy mamy mieć możliwość zamówienia takiej karty od was do płatność w sklepie, wypłaty z bankomatu itd
-
- Partner
- Posty: 244
Tak jest, ale to są przelewy ACH w USA. W przelewach krajowych PL nie mamy żadnego opóźnienia.ciasna_czikita pisze: ↑wt mar 14, 2023 2:27 pmPayRedeem_Support pisze: ↑wt mar 14, 2023 2:20 pmWitam wszystkich,
Mam na imię Jurek i jestem z PayRedeem. Założyłem konto na forum Showup.tv aby bezpośrednio odpowiadać na Wasze pytania związane z naszym systemem płatności.
Jeżeli macie jakieś problemy z rejestracją, pytania związane z wymogami dotyczącymi dokumentacji, albo coś nie działa Wam na app.payredeem.com to piszcie proszę a ja, albo od razu udzielę odpowiedzi, albo ją dla Was uzyskam i postaram się ogólnie jak najszybciej rozwiązać problem.
Możecie też uzyskać odpowiedzi w języku polskim przez nasz czat. Zaczynamy też wrzucać Polską wersję naszych artykułów na stronie https://help.payredeem.com/pl/support/home.
Na stronie macie napisane, że aktualnie macie przerwę w wypłatach ok. 10 dni.
Pytanie moje do kiedy zatem jest ta przerwa?
czy są płatności na Ukrainę?PayRedeem_Support pisze: ↑wt mar 14, 2023 2:35 pmTak jest, ale to są przelewy ACH w USA. W przelewach krajowych PL nie mamy żadnego opóźnienia.ciasna_czikita pisze: ↑wt mar 14, 2023 2:27 pmPayRedeem_Support pisze: ↑wt mar 14, 2023 2:20 pmWitam wszystkich,
Mam na imię Jurek i jestem z PayRedeem. Założyłem konto na forum Showup.tv aby bezpośrednio odpowiadać na Wasze pytania związane z naszym systemem płatności.
Jeżeli macie jakieś problemy z rejestracją, pytania związane z wymogami dotyczącymi dokumentacji, albo coś nie działa Wam na app.payredeem.com to piszcie proszę a ja, albo od razu udzielę odpowiedzi, albo ją dla Was uzyskam i postaram się ogólnie jak najszybciej rozwiązać problem.
Możecie też uzyskać odpowiedzi w języku polskim przez nasz czat. Zaczynamy też wrzucać Polską wersję naszych artykułów na stronie https://help.payredeem.com/pl/support/home.
Na stronie macie napisane, że aktualnie macie przerwę w wypłatach ok. 10 dni.
Pytanie moje do kiedy zatem jest ta przerwa?
-
- Partner
- Posty: 244
Nie koniecznie. Ważne jest żeby imię i nazwisko było zgodne na obu platformach.Little_girl pisze: ↑wt mar 14, 2023 2:31 pmczy na payredeem trzeba podać ten sam email jak na showup?
Mieszkam na Ukrainie, ale mam konto bankowe w Polsce, jak to potwierdzić?PayRedeem_Support pisze: ↑wt mar 14, 2023 2:38 pmNie koniecznie. Ważne jest żeby imię i nazwisko było zgodne na obu platformach.Little_girl pisze: ↑wt mar 14, 2023 2:31 pmczy na payredeem trzeba podać ten sam email jak na showup?
-
- Partner
- Posty: 244
Tak, pracujemy nad wdrożeniem takich kart, i powinny one być dostępne za 3 albo 4 miesiące.Lubiefrytki pisze: ↑wt mar 14, 2023 2:33 pmChodziło mi o karty imienne/dedykowane do was. Podobno w ciągu 3 miesięcy mamy mieć możliwość zamówienia takiej karty od was do płatność w sklepie, wypłaty z bankomatu itd
-
- Partner
- Posty: 244