Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Problem z uruchomieniem transmisji

Opisz zauważone problemy techniczne.
ODPOWIEDZ
Younghairy
Posty: 6

Problem z uruchomieniem transmisji

Post autor: Younghairy » pt lut 26, 2021 5:24 pm

Witam! Mam problem z uruchomieniem transmisji. W dniu wczorajszym (25.02) wszystko działało bez zarzutu i miałam bardzo fajną ilość widzów. Problemy zaczęły się przy próbie uruchomienia transmisji po godzinie 20. Przy pomiarze łącza nieustannie pojawia się komunikat "Jakość Twojego łącza jest bardzo słaba". Dzisiaj mam to samo przez cały dzień. Transmisja w ogóle nie chce wystartować a przy próbie jej włączenia rozpoczyna się ponowny pomiar łącza i tak w kółko. Nigdy nie miałam takiej sytuacji na SU. Dodam, że mam internet w Play. Czy ktoś z nadających ma podobny problem?

Awatar użytkownika
GORYL
Posty: 1218

Post autor: GORYL » pt lut 26, 2021 8:40 pm

No to nic dziwnego że nie odpaliło jak jakość bardzo słaba.
Co możesz zrobić to wył router z prądu na sek 10 do 20 sek i sprawdź czy da się odpalić transmisje.
Jeśli sobie nie poradzisz napisz mi prywatna wiadomość profil Goryl żeton z wiadomości prywatnych ja oddaje napiwkiem.

Younghairy
Posty: 6

Post autor: Younghairy » sob lut 27, 2021 8:20 am

Oj, z routerem już robiłam takie kombinacje o jakich nikomu się nie śniło. Próbowałam każdej metody opisanej na forum, ale nic nie pomaga. Odkąd nadaję nie miałam takiej sytuacji. Pomyślałam, że to może coś z SU...

Awatar użytkownika
GORYL
Posty: 1218

Post autor: GORYL » sob lut 27, 2021 9:36 am

Dobra a jaki obecnie jest internet. Poproszę cię o odczyt internetu.

sped test internetu.
ping, pobieranie, przesyłanie.

Younghairy
Posty: 6

Post autor: Younghairy » pn mar 01, 2021 8:10 pm

Już wszystko wiem :). Zmieniłam operatora na T-Mobile i już wszystko śmiga jak należy. Z Playa w dalszym ciągu nie mogę ruszyć z transmisją. W Playu zrobiłam duplikat karty, ale to nie pomogło. Jutro oddam router do serwisu albo skontaktuję się z działem technicznym Play. W obsłudze twierdzą, że nie mają awarii ani nic takiego... Zastanawiam się czy przypadkiem nie zblokowali/ograniczyli mi możliwości streamowania... Dziwna sprawa. Będę dochodzić co jest nie tak z tym netem ;).

Awatar użytkownika
GORYL
Posty: 1218

Post autor: GORYL » pn mar 01, 2021 8:27 pm

Zresetuj router do ustawień fabrycznych zmieni się IP komputera i sprawdź czy su chodzi.

Younghairy
Posty: 6

Post autor: Younghairy » pn mar 01, 2021 8:39 pm

Już próbowałam i niestety nic to nie dało... Tak czy inaczej - będę dążyć do rozwiązania umowy z tym operatorem i zostanę przy T-Mobile :).

Awatar użytkownika
GORYL
Posty: 1218

Post autor: GORYL » pn mar 01, 2021 8:54 pm

T mobile lepszy już od tego ale to nie zmienia faktu że restart nic nie daje. Napisz mi pw profil Goryl może coś się da zrobić.

ODPOWIEDZ