Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

"Jakość Twojego łącza jest świetna" i brak transmisji

Opisz zauważone problemy techniczne.
ODPOWIEDZ
Fczorajszy
Posty: 1

"Jakość Twojego łącza jest świetna" i brak transmisji

Post autor: Fczorajszy » wt maja 17, 2022 5:38 pm

Witam, mam taki problem. Próbuję odpalić transmisje, na początku jest test łącza. Następnie pojawia się komunikat "Jakość Twojego łącza jest świetna" i na tym się zatrzymuje. Nie przechodzi dalej do odpalenia transmisji czy chociażby na zezwolenie kamerki/mikrofonu. Ktoś wie jak naprawić ten błąd ?

Awatar użytkownika
GORYL
Posty: 1207

Post autor: GORYL » śr maja 18, 2022 4:24 pm

Zezwolenie masz ty na pasku kłódka ustawienia witryn internetowych zezwól na kamerę i mikrofon. I powina być też ustawiona kamera jako główna na stronie chrome.

Mihu888
Posty: 2

Post autor: Mihu888 » czw maja 26, 2022 1:23 am

Po pojawieniu się tego napisu, że jakość jest świetna, musisz po prostu odświeżyć stronę. U mnie to działa za każdym razem. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
GORYL
Posty: 1207

Post autor: GORYL » pt maja 27, 2022 9:18 am

Mihu888 pisze:
czw maja 26, 2022 1:23 am
Po pojawieniu się tego napisu, że jakość jest świetna, musisz po prostu odświeżyć stronę. U mnie to działa za każdym razem. Pozdrawiam.
No mihu888 takich podstawowych czynności jak odświeżyć na nowo stronę czy jeszcze szybciej F5 wcisnąć na klawiaturze to chyba każdy potrafi.
On pisze wyraźnie że nie widzi urządzenia. Pierwszym krokiem jest menadżer urządzen tam należy sprawdzić czy jest kamera, potem sprawdzić czy działa jakąkolwiek kamera w komunikatorze lub jakimś programie do kamerki.
Należy też sprawdzić gniazda USB laptopa lub trójnika z USB bo też jest tak że bywają z tym problemy. Opisał problem ale nie dokładnie bo raczej nie chodzi o to że on nie wie lub nie potrafi odświeżyć kartę przeglądarki.

Mihu888
Posty: 2

Post autor: Mihu888 » pt maja 27, 2022 12:46 pm

GORYL pisze:
pt maja 27, 2022 9:18 am
Mihu888 pisze:
czw maja 26, 2022 1:23 am
Po pojawieniu się tego napisu, że jakość jest świetna, musisz po prostu odświeżyć stronę. U mnie to działa za każdym razem. Pozdrawiam.
No mihu888 takich podstawowych czynności jak odświeżyć na nowo stronę czy jeszcze szybciej F5 wcisnąć na klawiaturze to chyba każdy potrafi.
On pisze wyraźnie że nie widzi urządzenia. Pierwszym krokiem jest menadżer urządzen tam należy sprawdzić czy jest kamera, potem sprawdzić czy działa jakąkolwiek kamera w komunikatorze lub jakimś programie do kamerki.
Należy też sprawdzić gniazda USB laptopa lub trójnika z USB bo też jest tak że bywają z tym problemy. Opisał problem ale nie dokładnie bo raczej nie chodzi o to że on nie wie lub nie potrafi odświeżyć kartę przeglądarki.
Że każdy potrafi odświeżyć stronę to się domyślam, ale nie każdy wie, że akurat w tym momencie trzeba to zrobić, bo po teście nic na to nie wskazuje. I jeśli możesz to pokaż mi gdzie kolega wyraźnie napisał, że nie widzi urządzenia. Piszę to bo mam dokładnie tak samo, odpalam transmisję, wtedy wskakuje test łączą a po chwili pojawia się zielony napis w pustym oknie, że jakość jest świetna i nic dalej się nie dzieje, możesz sobie czekać w nieskończoność, wtedy właśnie odświeżasz stronę która wgrywa się już z obrazem z kamerki i prosi o zezwolenie na dostęp i dopiero wtedy pod obrazem masz dostęp do ustawień kamerki i mikrofonu. Jeśli nadal nie ma obrazu pomimo wybrania swojej kamerki i mikrofonu w ustawieniach można szukać dalej. Niech kolega sprawdzi i napisze. Czasami najprostsze rozwiązania są najlepsze.

ODPOWIEDZ