Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Anulowane zlecenia

Pieniądze nie dotarły? Nie da się zlecić wypłaty?
SexyMalutka
Posty: 80

Re: Anulowane zlecenia

Post autor: SexyMalutka » wt sty 05, 2021 5:11 am

Zamów przeniesienie pierwszej rundy 28.12.2020, a drugiej rundy 4.01.2020 .
Dlaczego oba moje przelewy zostały anulowane?

Ponieważ napisałem w ten sam sposób i zapłacono mi 29.12.2020

Ten numer konta i nazwa konta są takie same, jak za każdym razem, gdy je podawałem, i za każdym razem dostaję zapłatę.
Ale dlaczego te 2 rundy zostały anulowane

Zrobiłem wszystko dobrze,
1. Podałem poprawny numer konta i imię i nazwisko.
2. Imię i nazwisko napisane poprawnie, nie źle
3. Napisałem swoje imię i nazwisko.
Ostatnio zmieniony wt sty 05, 2021 2:18 pm przez SexyMalutka, łącznie zmieniany 1 raz.

SexyMalutka
Posty: 80

Post autor: SexyMalutka » wt sty 05, 2021 1:57 pm

hiii they
answer me

Hello,
There are new regulations in the bunkers. The data entered into the withdrawal order must be correct with the data of the holder of the given bank account.
Is the bank account open to the data you provide? Is it your full name or company name?
If the bank account is opened for the data provided by you, please send a proof confirming it.
greetings,


I sent the proof of it.

they answer me back is
Hello,
Please re-order payment of tokens.
greetings

Nebeska28
Posty: 5

Post autor: Nebeska28 » śr sty 20, 2021 1:30 pm

Mi wlasnie tez nagle anulowano wyplate...Nie pojmuje tego... Czy to ma byc imie i nazwisko czy nazwa (czasami przeciez jest nazwa)?
Ostatnio zmieniony śr sty 20, 2021 3:19 pm przez Nebeska28, łącznie zmieniany 2 razy.

Nebeska28
Posty: 5

Post autor: Nebeska28 » śr sty 20, 2021 1:38 pm

SexyMalutka mam wysylac do SU potwierdzenie?

Podofilia
Posty: 58

Post autor: Podofilia » śr sty 20, 2021 3:23 pm

Nebeska28 pisze:
śr sty 20, 2021 1:30 pm
Mi wlasnie tez nagle anulowano wyplate...Nie pojmuje tego... Czy to ma byc imie i nazwisko czy nazwa (czasami przeciez jest nazwa)?
Posiadacza rachunku, to niemalże oczywiste.

Nebeska28
Posty: 5

Post autor: Nebeska28 » śr sty 20, 2021 4:07 pm

No niemalze...pytalam jakie moga byc wiec przyczyny anulowania wyplaty. Przeciez tez myslalam ze nalezy podac imie i nazwisko posiadacza rachunku. Ale zapytalam tez czy jest dopuszczalna nazwa (niekoniecznie imie i nazwisko). Dotad chyba bylo to dopuszczalne. Pozdrawiam.

Nebeska28
Posty: 5

Post autor: Nebeska28 » śr sty 20, 2021 5:10 pm

Dziewczyny, czy mozecie mi powiedziec z jakich powodow w koncu anulowano wasze przelewy?

malablondin
Posty: 16

Post autor: malablondin » śr sty 27, 2021 6:28 pm

Anulowali w poniedziałek zeszło przy okazji 450 zet z konta zleciłam ponownie i wisi... na email nie odpisują.. czemu wam anulowali?

dagmar-a
Posty: 5

Post autor: dagmar-a » pn lut 08, 2021 8:16 pm

Komuś rozwiązał się ten problem ? Bo mam podobnie 3 razy anulowany przelew a dane takie jak zawsze. Odpisali za pierwszym razem to samo co wam, a teraz cisza

Princessasu
Posty: 5

Post autor: Princessasu » wt lut 16, 2021 1:54 pm

Widzę że należę znowu do tego grona.
Tydzień temu wypłacałam żetony i nie było żadnego problemu, wypłatę robiłam około 4 nad ranem i rano już miałam na koncie, robiąc teraz przelew w poniedziałek został on anulowany, powtórzyłam go ale żetony wiszą tak jak wisiały.
Napisałam do nich chyba z 20 maili z różnych kont i nawet zwrotnej odpowiedzi się nie mogę doczekać.
Ktoś ma już wyjaśniona tą sytuację? Czy mamy powtórkę z rozrywki z Listopada

ODPOWIEDZ