Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Anulowane zlecenia

Pieniądze nie dotarły? Nie da się zlecić wypłaty?
Shiiii
Posty: 9

Re: Anulowane zlecenia

Post autor: Shiiii » pn mar 29, 2021 2:15 pm

Hej i co jak wkońcu się rozwiązała sytuacja? Bo mnie anulowali już dwa razy w piątek i dziś znów, a podaję prawidłowe dane te co zawsze, mógłby ktoś odpisać? Proszę, będę wdzięczna. Pozdrawiam.

Podofilia
Posty: 60

Post autor: Podofilia » pn mar 29, 2021 3:20 pm

Shiiii pisze:
pn mar 29, 2021 2:15 pm
Hej i co jak wkońcu się rozwiązała sytuacja? Bo mnie anulowali już dwa razy w piątek i dziś znów, a podaję prawidłowe dane te co zawsze, mógłby ktoś odpisać? Proszę, będę wdzięczna. Pozdrawiam.
czy twój bank obsługuje przelewy ELIXIR?

Shiiii
Posty: 9

Post autor: Shiiii » pn mar 29, 2021 3:50 pm

Podofilia pisze:
pn mar 29, 2021 3:20 pm
Shiiii pisze:
pn mar 29, 2021 2:15 pm
Hej i co jak wkońcu się rozwiązała sytuacja? Bo mnie anulowali już dwa razy w piątek i dziś znów, a podaję prawidłowe dane te co zawsze, mógłby ktoś odpisać? Proszę, będę wdzięczna. Pozdrawiam.
czy twój bank obsługuje przelewy ELIXIR?
Tak obsługuje mam mBank.

NoMoreOOO
Posty: 1

Post autor: NoMoreOOO » pn kwie 19, 2021 9:50 pm

8 razy anulowana wypłata . Nigdy nie było problemu . Na meil 0 odpowiedzi . Czas się stąd zabierać

Shiiii
Posty: 9

Post autor: Shiiii » śr kwie 21, 2021 8:31 am

NoMoreOOO pisze:
pn kwie 19, 2021 9:50 pm
8 razy anulowana wypłata . Nigdy nie było problemu . Na meil 0 odpowiedzi . Czas się stąd zabierać
Mi anulowali trzy razy i dalej pewnie by anulowali, gdybym sama z siebie nie wysłała im screena że to moje prawdziwe dane czyli nr konta i imie i nazwisko należą do tego rachunku, wtedy odpisali, że ok zrealizują i zrealizowali, a wczesniej non stop odpisywali formułką, że należy podawac swoje dane, a ja je podawałam kilka lat. Może masz to samo co ja.

misia1994
Posty: 17

Post autor: misia1994 » pn maja 10, 2021 2:51 pm

Shiiii pisze:
śr kwie 21, 2021 8:31 am
NoMoreOOO pisze:
pn kwie 19, 2021 9:50 pm
8 razy anulowana wypłata . Nigdy nie było problemu . Na meil 0 odpowiedzi . Czas się stąd zabierać
Mi anulowali trzy razy i dalej pewnie by anulowali, gdybym sama z siebie nie wysłała im screena że to moje prawdziwe dane czyli nr konta i imie i nazwisko należą do tego rachunku, wtedy odpisali, że ok zrealizują i zrealizowali, a wczesniej non stop odpisywali formułką, że należy podawac swoje dane, a ja je podawałam kilka lat. Może masz to samo co ja.
. Ale nie rozumiem tej weryfikacji konta przecież to kamerki erotyczne nie zwrot pit umowy nie podpisujeny itp wiec nie rozumiem jakie znaczenie ma czyje konto się podaje...

Shiiii
Posty: 9

Post autor: Shiiii » wt maja 11, 2021 10:02 am

To nie chodziło, o to czy to napewno moje konto tylko, że niby podaje fałszywe dane w sensie imię i nazwisko do przypisanego numeru konta.

misia1994
Posty: 17

Post autor: misia1994 » wt maja 11, 2021 10:53 am

Shiiii pisze:
wt maja 11, 2021 10:02 am
To nie chodziło, o to czy to napewno moje konto tylko, że niby podaje fałszywe dane w sensie imię i nazwisko do przypisanego numeru konta.
Rozumiem

kierke
Posty: 1

Post autor: kierke » wt cze 15, 2021 2:11 pm

już chyba pięć razy próbuję wypłacić żetony. wcześniej zbanowali mi konto (nie raczyli odpisać czemu), zrobiłam nowe, mam już żetony do wypłaty i nie ni huhu. cały czas anulowane. zero odpowiedzi na maile. na jaki mail wysyłacie wiadomości? dostajecie odpowiedzi normalnie na pocztę czy jak? już głupieję

sexyflexy
Posty: 3

Post autor: sexyflexy » śr paź 27, 2021 11:20 am

Hej, ostatnio 2 razy anulowano mi zlecenie wypłaty żetonów i 2 razy wróciły z powrotem do mnie na konto. Napisałam do administracji i odpisali, że "Użytkownik zlecając wypłatę żetonów powinien podawać dane swojego rachunku bankowego.". Mam pytanie, wszystkie podajecie swoje dane i swój numer konta?

ODPOWIEDZ