Ja niczego nie zakładam, tylko prostuje bzdury, które niektórzy tutaj wypisują, w zeszłym roku to nie trwało 4 czy 5 tygodni tylko prawie równe 2 miesiące. Wtedy też showup wysyłał wiadomość, że wszystko zaraz będzie ok i rozwiążą problem w ciągu dwóch tygodni i też zasłaniali się jakimiś zmianami. Nie piszę tego, żeby kogokolwiek trollować, tylko żebyście wzięli poprawkę na to, że SU przeważnie nie jest zbyt szczere ze swoimi użytkownikami w takich sytuacjach i jeśli uzależniacie swoje być albo nie być od tych wypłat to warto sobie zacząć planować jakieś "wyjście awaryjne" na początek grudnia, żeby nie zostać potem z ręką w nocniku.Ssslodka89 pisze: ↑sob lis 21, 2020 1:39 amNie no bez jaj to niby zakladasz, ze dopiero po nowym roku puszcza Przelewy? Przecież nic nie trwa tyle czasu, ludzie opanujcie się. Kto to widział tyle czekać?
Te zapewnienia ze strony SU są nic nie warte, bo od początku ich istnienia, za każdym razem jak działy się takie rzeczy, to ich zapewnienia odnośnie ram czasowych rozmijały się z prawdą, ja wam szczerze życzę żeby to się rzeczywiście rozwiązało na początku grudnia, ale jednocześnie nie zdziwię się jeśli to się rozwiąże w połowie grudnia.
Jak sama napisałaś nic nie trwa tyle czasu i masz tu racje, do zmiany operatora płatności w dzisiejszych czasach też nie potrzeba dwóch tygodni, ogarnięta firma byłaby w stanie zmienić operatora w ciągu jednego tygodnia roboczego, więc już na wstępie SU próbuje nam sprzedać kłamstwo w tym mailu, który rozsyła.