Wie ktoś co się dzieje i ile może to potrwać?
-
- Posty: 9
Wie ktoś co się dzieje i ile może to potrwać?
Witam! Tak samo jak w temacie, czy ktoś może wie co się dzieje i ile może obecna sytuacja potrwać? Czyli na jak długo zostaną wstrzymane wypłaty?
-
- Posty: 78
Ja tez czekam na wypłatę od 9 listopada,mam kolejna do wypłaty...Napisałam 4 meile ale dostałam odpowiedz ze SU zmienia operatora trzeba być cierpliwym,wszystkie wypłaty będą z opóźnieniem.
-
- Posty: 13
Po żadnym nowym roku. Beda za 2-3 tygodnie. Czyli koncem listopada / poczatkiem grudnia.
-
- Posty: 33
dostalam od nich taka odpowiedz wczoraj:
Witam
Na wstępie pragniemy gorąco przeprosić za wszelkie utrudnienia powstałe w wyniku wstrzymania szybkich wypłat. Decyzja ta jest niezależna od nas i podyktowana faktem zmiany umów między operatorami płatności, którzy realizują szybkie przelewy. Zmiany te wymagają ponownego zweryfikowania nas jako klienta i podpisania nowej umowy współpracy. Do tego czasu system wypłat musi zostać zawieszony.
Zapewniamy, że przelewy zostaną przywrócone tak szybko jak to możliwe. Rozumiemy niepokój związany z wstrzymaniem wypłat i jeszcze raz przepraszamy za te niedogodności. Prosimy jednak o więcej zaufania. Działamy już wiele lat i zawsze sumiennie wywiązujemy się z naszych zadań. Przez te lata zaufała nam ogromna liczba użytkowników, którzy są z nami od samego początku. Raz jeszcze przepraszamy za problemy, zdajemy sobie sprawę z narastającego poziomu zdenerwowania i niepokoju w związku z brakiem środków za Waszą ciężką pracę. Prosimy jednocześnie o jeszcze chwilę cierpliwości.
Pozdrawiam
po czym odpisalam i dostalam drugiego maial:
Witam,
Zwykle proces weryfikacji klienta trwa od 2 do 3 tygodni. Niestety nie mamy wpływu na czas w jaki operator płatności zweryfikuje nas jako klienta.
Mamy nadzieję, że nastąpi to jak najszybciej.
pozdrawiam
Witam
Na wstępie pragniemy gorąco przeprosić za wszelkie utrudnienia powstałe w wyniku wstrzymania szybkich wypłat. Decyzja ta jest niezależna od nas i podyktowana faktem zmiany umów między operatorami płatności, którzy realizują szybkie przelewy. Zmiany te wymagają ponownego zweryfikowania nas jako klienta i podpisania nowej umowy współpracy. Do tego czasu system wypłat musi zostać zawieszony.
Zapewniamy, że przelewy zostaną przywrócone tak szybko jak to możliwe. Rozumiemy niepokój związany z wstrzymaniem wypłat i jeszcze raz przepraszamy za te niedogodności. Prosimy jednak o więcej zaufania. Działamy już wiele lat i zawsze sumiennie wywiązujemy się z naszych zadań. Przez te lata zaufała nam ogromna liczba użytkowników, którzy są z nami od samego początku. Raz jeszcze przepraszamy za problemy, zdajemy sobie sprawę z narastającego poziomu zdenerwowania i niepokoju w związku z brakiem środków za Waszą ciężką pracę. Prosimy jednocześnie o jeszcze chwilę cierpliwości.
Pozdrawiam
po czym odpisalam i dostalam drugiego maial:
Witam,
Zwykle proces weryfikacji klienta trwa od 2 do 3 tygodni. Niestety nie mamy wpływu na czas w jaki operator płatności zweryfikuje nas jako klienta.
Mamy nadzieję, że nastąpi to jak najszybciej.
pozdrawiam
-
- Posty: 69
Nie wiem po co tak piszesz, żeby zdenerwować dziewczyny czy sama nie wiem. Nie słuchajcie dziewczyny go a raczej nie czytajcie. Tak jak inne osoby pisały, 2 lub 3 tygodnie i będzie wszystko ok. Początek grudnia - koniec listopada. Co nie laski? 🥰😍 buziaki kochani!!
Te 2-3 tygodnie są wyssane z palca.znajoma_nieznajoma pisze: ↑śr lis 18, 2020 11:35 amdostalam od nich taka odpowiedz wczoraj:
Witam
Na wstępie pragniemy gorąco przeprosić za wszelkie utrudnienia powstałe w wyniku wstrzymania szybkich wypłat. Decyzja ta jest niezależna od nas i podyktowana faktem zmiany umów między operatorami płatności, którzy realizują szybkie przelewy. Zmiany te wymagają ponownego zweryfikowania nas jako klienta i podpisania nowej umowy współpracy. Do tego czasu system wypłat musi zostać zawieszony.
Zapewniamy, że przelewy zostaną przywrócone tak szybko jak to możliwe. Rozumiemy niepokój związany z wstrzymaniem wypłat i jeszcze raz przepraszamy za te niedogodności. Prosimy jednak o więcej zaufania. Działamy już wiele lat i zawsze sumiennie wywiązujemy się z naszych zadań. Przez te lata zaufała nam ogromna liczba użytkowników, którzy są z nami od samego początku. Raz jeszcze przepraszamy za problemy, zdajemy sobie sprawę z narastającego poziomu zdenerwowania i niepokoju w związku z brakiem środków za Waszą ciężką pracę. Prosimy jednocześnie o jeszcze chwilę cierpliwości.
Pozdrawiam
po czym odpisalam i dostalam drugiego maial:
Witam,
Zwykle proces weryfikacji klienta trwa od 2 do 3 tygodni. Niestety nie mamy wpływu na czas w jaki operator płatności zweryfikuje nas jako klienta.
Mamy nadzieję, że nastąpi to jak najszybciej.
pozdrawiam
Jako firma podłączaliśmy system platnosci24 i dotpay pod nasz system płatności i weryfikacja trwała 2 dni i wymagała jedynie dostarczenia kilku oświadczeń i zaświadczeń.
Sprawny myśliciel jest wstanie wysłać komplet dokumentów do weryfikacji w ciągu jednego dnia.
Nie widzialam tu nikogo z moderacji ani z bok, ktorego mozna nazwac sprawnym myslicielem a juz na pewno nie myslicielem 😉xRedEvil pisze: ↑śr lis 18, 2020 3:56 pmTe 2-3 tygodnie są wyssane z palca.znajoma_nieznajoma pisze: ↑śr lis 18, 2020 11:35 amdostalam od nich taka odpowiedz wczoraj:
Witam
Na wstępie pragniemy gorąco przeprosić za wszelkie utrudnienia powstałe w wyniku wstrzymania szybkich wypłat. Decyzja ta jest niezależna od nas i podyktowana faktem zmiany umów między operatorami płatności, którzy realizują szybkie przelewy. Zmiany te wymagają ponownego zweryfikowania nas jako klienta i podpisania nowej umowy współpracy. Do tego czasu system wypłat musi zostać zawieszony.
Zapewniamy, że przelewy zostaną przywrócone tak szybko jak to możliwe. Rozumiemy niepokój związany z wstrzymaniem wypłat i jeszcze raz przepraszamy za te niedogodności. Prosimy jednak o więcej zaufania. Działamy już wiele lat i zawsze sumiennie wywiązujemy się z naszych zadań. Przez te lata zaufała nam ogromna liczba użytkowników, którzy są z nami od samego początku. Raz jeszcze przepraszamy za problemy, zdajemy sobie sprawę z narastającego poziomu zdenerwowania i niepokoju w związku z brakiem środków za Waszą ciężką pracę. Prosimy jednocześnie o jeszcze chwilę cierpliwości.
Pozdrawiam
po czym odpisalam i dostalam drugiego maial:
Witam,
Zwykle proces weryfikacji klienta trwa od 2 do 3 tygodni. Niestety nie mamy wpływu na czas w jaki operator płatności zweryfikuje nas jako klienta.
Mamy nadzieję, że nastąpi to jak najszybciej.
pozdrawiam
Jako firma podłączaliśmy system platnosci24 i dotpay pod nasz system płatności i weryfikacja trwała 2 dni i wymagała jedynie dostarczenia kilku oświadczeń i zaświadczeń.
Sprawny myśliciel jest wstanie wysłać komplet dokumentów do weryfikacji w ciągu jednego dnia.
Wiec ten tego...bedziemy czekac okolo miesiaca, jak w zeszlych latach.
-
- Posty: 62
Matka głupich? My już to przerabialy i takie trolowanie jak Twoje też więc zluzuj gacie bo później to tacy jak Ty mają gula A my polewke z nich :D A wy dziewczyny słuchajcie koleżanki nie czytajcie takich pierdół