Odpowiedź Administracji Showup
: śr sty 18, 2023 11:30 pm
Hej.
Podobnie jak wszyscy tu piszący nie otrzymałam środków jakie zgromadziłam na Showup.
Zrobiłam zlecenie na wypłatę 05.01.br. i nadal nie dostałam pieniędzy . W tej sprawie co drugi dzień kontaktowałam się z Showup i za każdym razem otrzymywałam taką wiadomość :
,, Witam,
Nasz partner realizujący przelewy poinformował nas, że transakcje zlecone od 05.01.2023 zostały wstrzymane przez bank.
Dowiedzieliśmy się, że jest to standardowa procedura banku, weryfikująca klienta pod kątem KYC. Weryfikacja może potrwać kilka dni roboczych.
W momencie jej zakończenia przelewy zostaną niezwłocznie zrealizowane.
Przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość.
pozdrawiam "
Dziś nie wytrzymałam nerwowo i już nie byłam taka grzeczna jak poprzednio i napisałam Im taką wiadomość :
,, Dzień dobry.
Dziś jest 9 dzień roboczy odkąd dokonałam pierwszego zlecenia na wypłatę środków i do tej pory nie mam ich na swoim koncie.
Przelewy oczekujące na realizację
wartość data zlecenia
10057 żet. | 1005.7 PLN 2023-01-15 19:28:40
10005 żet. | 1000.5 PLN 2023-01-05 00:19:05
ŁAMIĄ PAŃSTWO WŁASNY REGULAMIN , gdzie termin wypłaty zlecenia jest wyznaczony do 7 dni !!!
Jeśli Państwo taki termin wyznaczyli , to tego należy się trzymać.
Powołują się Państwo na jakiegoś partnera realizującego przelewy i bank , który rzekomo weryfikuje klienta pod kontem KYC. TAKA WERYFIKACJA TRWA MAKSYMALNIE 7 DNI !!!!!!!!!
CZYLI TYLE ILE PAŃSTWO DNI NA WYPŁATĘ WYZNACZYLI W UMOWIE !!!!!!!!!!
Proszę od rana zacząć działać i najpóźniej do godz. 12:00 przekazać zlecone środki na podane przeze mnie konto .
Ja dłużej nie mogę czekać !!!
Nie po to robiłam transmisję na Państwa portalu, by wciąż prosić się o własne pieniądze ! Potrzebuję ich na WCZORAJ i zgodnie z Państwa regulaminem powinny już być !!!
Gdybym wiedziała, że do takiej sytuacji dojdzie robiłabym transmisję u Państwa konkurencji np. zbiornik , gdzie wystarczy mieć 1000 kredytów czyli 100 zł , by móc wypłacić środki, a nie jak u Państwa 10000 żetonów - 1000 zł. Gdzie wypłata zlecenia jest max do 2 dni roboczych. Gdzie naliczają bonusy za oglądalność gdy liczba oglądających przekroczy 100 osób dzięki czemu nie trzeba nawet robić privów, ani prosić o napiwki, bo i tak można zarobić.
Gdy ja zbieram żetony i mam za to pieniądze , to Państwo też na tym zarabiają , więc proszę zrobić wszystko , bym dziś otrzymała pieniądze do 12:00 .
Nie po to robię transmisję , by się z Państwem użerać, tracić swój czas na live żeby teraz mieć problemy , bo Państwo nie potrafią zająć się taką sprawą.
Mamy XXI wiek , jesteśmy skomputeryzowani , są telefony i takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Mogą Państwo ponaglić partnera i bank , tak jak ja ponaglam Państwa !
Pozdrawiam
Angelika11 "
Na moją długą wiadomość o godz. 22:25:19 otrzymałam bardzo zdawkową odpowiedź , którą wklejam poniżej :
,, Witam,
Stosowny komunikat został umieszczony na podstronie wypłat naszego serwisu.
pozdrawiam "
Tak więc nadal nic nie wiadomo :(
A jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze . Być może pieniądze z naszych zleceń poszły sobie w inne miejsce (akcje, obligacje, trele morele ) i teraz muszą je zarobić ( sprzedać mnóstwo żetonów ), by móc je nam sukcesywnie wypłacić zgodnie z datami zleceń.
Podobnie jak wszyscy tu piszący nie otrzymałam środków jakie zgromadziłam na Showup.
Zrobiłam zlecenie na wypłatę 05.01.br. i nadal nie dostałam pieniędzy . W tej sprawie co drugi dzień kontaktowałam się z Showup i za każdym razem otrzymywałam taką wiadomość :
,, Witam,
Nasz partner realizujący przelewy poinformował nas, że transakcje zlecone od 05.01.2023 zostały wstrzymane przez bank.
Dowiedzieliśmy się, że jest to standardowa procedura banku, weryfikująca klienta pod kątem KYC. Weryfikacja może potrwać kilka dni roboczych.
W momencie jej zakończenia przelewy zostaną niezwłocznie zrealizowane.
Przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość.
pozdrawiam "
Dziś nie wytrzymałam nerwowo i już nie byłam taka grzeczna jak poprzednio i napisałam Im taką wiadomość :
,, Dzień dobry.
Dziś jest 9 dzień roboczy odkąd dokonałam pierwszego zlecenia na wypłatę środków i do tej pory nie mam ich na swoim koncie.
Przelewy oczekujące na realizację
wartość data zlecenia
10057 żet. | 1005.7 PLN 2023-01-15 19:28:40
10005 żet. | 1000.5 PLN 2023-01-05 00:19:05
ŁAMIĄ PAŃSTWO WŁASNY REGULAMIN , gdzie termin wypłaty zlecenia jest wyznaczony do 7 dni !!!
Jeśli Państwo taki termin wyznaczyli , to tego należy się trzymać.
Powołują się Państwo na jakiegoś partnera realizującego przelewy i bank , który rzekomo weryfikuje klienta pod kontem KYC. TAKA WERYFIKACJA TRWA MAKSYMALNIE 7 DNI !!!!!!!!!
CZYLI TYLE ILE PAŃSTWO DNI NA WYPŁATĘ WYZNACZYLI W UMOWIE !!!!!!!!!!
Proszę od rana zacząć działać i najpóźniej do godz. 12:00 przekazać zlecone środki na podane przeze mnie konto .
Ja dłużej nie mogę czekać !!!
Nie po to robiłam transmisję na Państwa portalu, by wciąż prosić się o własne pieniądze ! Potrzebuję ich na WCZORAJ i zgodnie z Państwa regulaminem powinny już być !!!
Gdybym wiedziała, że do takiej sytuacji dojdzie robiłabym transmisję u Państwa konkurencji np. zbiornik , gdzie wystarczy mieć 1000 kredytów czyli 100 zł , by móc wypłacić środki, a nie jak u Państwa 10000 żetonów - 1000 zł. Gdzie wypłata zlecenia jest max do 2 dni roboczych. Gdzie naliczają bonusy za oglądalność gdy liczba oglądających przekroczy 100 osób dzięki czemu nie trzeba nawet robić privów, ani prosić o napiwki, bo i tak można zarobić.
Gdy ja zbieram żetony i mam za to pieniądze , to Państwo też na tym zarabiają , więc proszę zrobić wszystko , bym dziś otrzymała pieniądze do 12:00 .
Nie po to robię transmisję , by się z Państwem użerać, tracić swój czas na live żeby teraz mieć problemy , bo Państwo nie potrafią zająć się taką sprawą.
Mamy XXI wiek , jesteśmy skomputeryzowani , są telefony i takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Mogą Państwo ponaglić partnera i bank , tak jak ja ponaglam Państwa !
Pozdrawiam
Angelika11 "
Na moją długą wiadomość o godz. 22:25:19 otrzymałam bardzo zdawkową odpowiedź , którą wklejam poniżej :
,, Witam,
Stosowny komunikat został umieszczony na podstronie wypłat naszego serwisu.
pozdrawiam "
Tak więc nadal nic nie wiadomo :(
A jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze . Być może pieniądze z naszych zleceń poszły sobie w inne miejsce (akcje, obligacje, trele morele ) i teraz muszą je zarobić ( sprzedać mnóstwo żetonów ), by móc je nam sukcesywnie wypłacić zgodnie z datami zleceń.