Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Ale ze 4 tygodnie od 5.01 ????

Pieniądze nie dotarły? Nie da się zlecić wypłaty?
ODPOWIEDZ
_Jeanette_
Posty: 20

Ale ze 4 tygodnie od 5.01 ????

Post autor: _Jeanette_ » śr sty 18, 2023 9:11 pm

Zalamaliacie mnie naprawdę / miałam iść zrobić trening odechciało mi się wszystkiego

ola2504
Posty: 52

Post autor: ola2504 » śr sty 18, 2023 9:18 pm

no własnie :) Od 5.01? czy od dzisiaj? :) to dosyc istotne :)

Awatar użytkownika
toweliiegirl420
Posty: 259

Post autor: toweliiegirl420 » śr sty 18, 2023 9:20 pm

Dziewczyny nikt nie wie. Wiemy to co i wy

Awatar użytkownika
toweliiegirl420
Posty: 259

Post autor: toweliiegirl420 » śr sty 18, 2023 9:26 pm

ola2504 pisze:
śr sty 18, 2023 9:18 pm
no własnie :) Od 5.01? czy od dzisiaj? :) to dosyc istotne :)
A co za różnica? Masz na to wpływ czy co?

ola2504
Posty: 52

Post autor: ola2504 » śr sty 18, 2023 9:27 pm

od 5.01 a od dzisiaj to dosyc spora róznica:)

ola2504
Posty: 52

Post autor: ola2504 » śr sty 18, 2023 9:28 pm

dla Wielu tu dziewczyn... jak zauważyłam :)

Awatar użytkownika
toweliiegirl420
Posty: 259

Post autor: toweliiegirl420 » śr sty 18, 2023 9:33 pm

Ola tak samo jak ty czekam na przelew. każdą inną laska wie to samo co i ty. Musimy tylko czekać

Awatar użytkownika
GORYL
Posty: 1207

Post autor: GORYL » śr sty 18, 2023 11:10 pm

UWAGA WAŻNE Informacja z panelu wypłat widza ci co maja 10 000 żetonu do wypłacenia

I wreszcie sensowny komunikat !

Drodzy użytkownicy

Jak zapewne cześć z Was zauważyła, od kilku dni wypłaty z serwisu showup.tv są zamrożone. Informujemy, że sytuacja ta wynika z technicznych problemów po stronie operatora płatności i nie jest zależna od woli serwisu showup.tv. Jednocześnie informujemy i zapewniamy, że wszystkie wypłaty zostaną zrealizowane niezwłocznie po odblokowaniu kanału płatności. Nie ma również obawy, że zgormadzone przez Was żetony mogłyby przepaść. Wypłacenie należnych Wam środków jest dla nas priorytetem i czynimy wszelkie wysiłki, aby przerwa w możliwości ich realizacji była jak najkrótsza.

Serwis już podjął pilne i zdecydowane działania, aby jak najszybciej rozwiązać sytuację, jednak implementacja nowego rozwiązania musi potrwać. Prognozujemy wznowienie możliwości realizacji wypłat za ok. 4 tygodnie.

Aktualnie jesteśmy już na etapie integracji serwisu z nowym operatorem, który jest podmiotem międzynarodowym i posiada niezależną licencję bankową. Rozwiąże to nasze dotychczasowe problemy, a także da nam pewne nowe możliwości - np. wysyłki przelewów na rachunki poza Polskę, czy nawet Europę. Część naszych użytkowników zainteresować może też opcja dedykowanych kart bankowych, dzięki którym będzie można wypłacać środki np. z bankomacie, lub płacić nimi za zakupy. Staramy się tak przebudować nasz system, by wypłaty dało się realizować szybciej, a środki trafiały do Was natychmiastowo po wykonaniu zlecenia.

Jednocześnie informujemy, że przepisy prawa nakładają na nas szereg obowiązków w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. W związku z tym będziemy zmuszeni, wraz z odblokowaniem możliwości dokonywania wypłat, wprowadzać procedurę weryfikacyjną dla osób występujących i wypłacających środki. Zachowanie najwyższych standardów zgodności naszej działalności z obowiązującym prawem jest dla nas bardzo ważne, dlatego wdrożenie rozwiązań, które są standardem w zagranicznych serwisach, jest nieodzowne i konieczne.

Z naszej strony możemy obiecać, że procedura weryfikacji zostanie ograniczona do niezbędnego minimum.

ODPOWIEDZ