Do Su - nie mam za co żyć !!!!
-
- Posty: 20
Do Su - nie mam za co żyć !!!!
Czekam na wypłaty bo nie mam za co żyć - chialabym swóje pieniążki
- toweliiegirl420
- Posty: 259
Oni mają to w dupie niestety ze przez nich mamy problem_Jeanette_ pisze: ↑śr sty 18, 2023 3:48 pmCzekam na wypłaty bo nie mam za co żyć - chialabym swóje pieniążki
Pisze na pocztę brak odpowiedzi
-
- Posty: 20
Jutro mam randke chciałam kupić nowe majtki a będę musiała iść przez su w podartych 😭😭😭😭😭😭😭toweliiegirl420 pisze: ↑śr sty 18, 2023 3:51 pmOni mają to w dupie niestety ze przez nich mamy problem_Jeanette_ pisze: ↑śr sty 18, 2023 3:48 pmCzekam na wypłaty bo nie mam za co żyć - chialabym swóje pieniążki
Pisze na pocztę brak odpowiedzi
-
- Posty: 20
- toweliiegirl420
- Posty: 259
Idź bez! Ahah_Jeanette_ pisze: ↑śr sty 18, 2023 3:53 pmJutro mam randke chciałam kupić nowe majtki a będę musiała iść przez su w podartych 😭😭😭😭😭😭😭toweliiegirl420 pisze: ↑śr sty 18, 2023 3:51 pmOni mają to w dupie niestety ze przez nich mamy problem_Jeanette_ pisze: ↑śr sty 18, 2023 3:48 pmCzekam na wypłaty bo nie mam za co żyć - chialabym swóje pieniążki
Pisze na pocztę brak odpowiedzi
Dokladnie 😭😭😭_Jeanette_ pisze: ↑śr sty 18, 2023 3:48 pmCzekam na wypłaty bo nie mam za co żyć - chialabym swóje pieniążki
-
- Posty: 20
poczekamy sobie na swoje pieniążki 4 tygodnie / czyli mam za 2 mies nie zapłacić czynszu ? Nie wierze :(kiciaion pisze: ↑śr sty 18, 2023 4:27 pmDokladnie 😭😭😭_Jeanette_ pisze: ↑śr sty 18, 2023 3:48 pmCzekam na wypłaty bo nie mam za co żyć - chialabym swóje pieniążki
UWAGA WAŻNE Informacja z panelu wypłat widza ci co maja 10 000 żetonu do wypłacenia
I wreszcie sensowny komunikat !
Drodzy użytkownicy
Jak zapewne cześć z Was zauważyła, od kilku dni wypłaty z serwisu showup.tv są zamrożone. Informujemy, że sytuacja ta wynika z technicznych problemów po stronie operatora płatności i nie jest zależna od woli serwisu showup.tv. Jednocześnie informujemy i zapewniamy, że wszystkie wypłaty zostaną zrealizowane niezwłocznie po odblokowaniu kanału płatności. Nie ma również obawy, że zgormadzone przez Was żetony mogłyby przepaść. Wypłacenie należnych Wam środków jest dla nas priorytetem i czynimy wszelkie wysiłki, aby przerwa w możliwości ich realizacji była jak najkrótsza.
Serwis już podjął pilne i zdecydowane działania, aby jak najszybciej rozwiązać sytuację, jednak implementacja nowego rozwiązania musi potrwać. Prognozujemy wznowienie możliwości realizacji wypłat za ok. 4 tygodnie.
Aktualnie jesteśmy już na etapie integracji serwisu z nowym operatorem, który jest podmiotem międzynarodowym i posiada niezależną licencję bankową. Rozwiąże to nasze dotychczasowe problemy, a także da nam pewne nowe możliwości - np. wysyłki przelewów na rachunki poza Polskę, czy nawet Europę. Część naszych użytkowników zainteresować może też opcja dedykowanych kart bankowych, dzięki którym będzie można wypłacać środki np. z bankomacie, lub płacić nimi za zakupy. Staramy się tak przebudować nasz system, by wypłaty dało się realizować szybciej, a środki trafiały do Was natychmiastowo po wykonaniu zlecenia.
Jednocześnie informujemy, że przepisy prawa nakładają na nas szereg obowiązków w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. W związku z tym będziemy zmuszeni, wraz z odblokowaniem możliwości dokonywania wypłat, wprowadzać procedurę weryfikacyjną dla osób występujących i wypłacających środki. Zachowanie najwyższych standardów zgodności naszej działalności z obowiązującym prawem jest dla nas bardzo ważne, dlatego wdrożenie rozwiązań, które są standardem w zagranicznych serwisach, jest nieodzowne i konieczne.
Z naszej strony możemy obiecać, że procedura weryfikacji zostanie ograniczona do niezbędnego minimum.
I wreszcie sensowny komunikat !
Drodzy użytkownicy
Jak zapewne cześć z Was zauważyła, od kilku dni wypłaty z serwisu showup.tv są zamrożone. Informujemy, że sytuacja ta wynika z technicznych problemów po stronie operatora płatności i nie jest zależna od woli serwisu showup.tv. Jednocześnie informujemy i zapewniamy, że wszystkie wypłaty zostaną zrealizowane niezwłocznie po odblokowaniu kanału płatności. Nie ma również obawy, że zgormadzone przez Was żetony mogłyby przepaść. Wypłacenie należnych Wam środków jest dla nas priorytetem i czynimy wszelkie wysiłki, aby przerwa w możliwości ich realizacji była jak najkrótsza.
Serwis już podjął pilne i zdecydowane działania, aby jak najszybciej rozwiązać sytuację, jednak implementacja nowego rozwiązania musi potrwać. Prognozujemy wznowienie możliwości realizacji wypłat za ok. 4 tygodnie.
Aktualnie jesteśmy już na etapie integracji serwisu z nowym operatorem, który jest podmiotem międzynarodowym i posiada niezależną licencję bankową. Rozwiąże to nasze dotychczasowe problemy, a także da nam pewne nowe możliwości - np. wysyłki przelewów na rachunki poza Polskę, czy nawet Europę. Część naszych użytkowników zainteresować może też opcja dedykowanych kart bankowych, dzięki którym będzie można wypłacać środki np. z bankomacie, lub płacić nimi za zakupy. Staramy się tak przebudować nasz system, by wypłaty dało się realizować szybciej, a środki trafiały do Was natychmiastowo po wykonaniu zlecenia.
Jednocześnie informujemy, że przepisy prawa nakładają na nas szereg obowiązków w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. W związku z tym będziemy zmuszeni, wraz z odblokowaniem możliwości dokonywania wypłat, wprowadzać procedurę weryfikacyjną dla osób występujących i wypłacających środki. Zachowanie najwyższych standardów zgodności naszej działalności z obowiązującym prawem jest dla nas bardzo ważne, dlatego wdrożenie rozwiązań, które są standardem w zagranicznych serwisach, jest nieodzowne i konieczne.
Z naszej strony możemy obiecać, że procedura weryfikacji zostanie ograniczona do niezbędnego minimum.