Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Płynność wypłat z su

Pieniądze nie dotarły? Nie da się zlecić wypłaty?
ODPOWIEDZ
Alicja80
Posty: 74

Re: Płynność wypłat z su

Post autor: Alicja80 » ndz lis 15, 2020 10:27 am

Też tak sądzę tylko pytanie czy podali prawdziwą informację

Alicja80
Posty: 74

Post autor: Alicja80 » ndz lis 15, 2020 11:35 am

https://..dotpay.pl/o-nas/polaczenie-z-przelewy24 tu znajdziecie odpowiedzi zmienia sie doty pay na przelewy 24

Ssslodka89
Posty: 69

Post autor: Ssslodka89 » ndz lis 15, 2020 11:47 am

Alicja80 pisze:
ndz lis 15, 2020 11:35 am
https://..dotpay.pl/o-nas/polaczenie-z-przelewy24 tu znajdziecie odpowiedzi zmienia sie doty pay na przelewy 24
No to może to właśnie to ma związek z tym przestojem. Jednak uważam, ze to nie powinno potrwać zbyt długo, pamiętacie jak kiedyś nie wypłacali chyba przez 2 miesiące o ile się nie mylę. I jak wtedy funkcjonować jak na przykład się nie ma innych źródeł dochodu czasami. Powinni jakoś pomyśleć o tym moim zdaniem ...

Alicja80
Posty: 74

Post autor: Alicja80 » ndz lis 15, 2020 12:07 pm

Jutro tam zadzwonie i dowiem się ile czasu trwają takie zmiany

Ssslodka89
Posty: 69

Post autor: Ssslodka89 » ndz lis 15, 2020 12:23 pm

Alicja80 pisze:
ndz lis 15, 2020 12:07 pm
Jutro tam zadzwonie i dowiem się ile czasu trwają takie zmiany
Tez jestem ciekawa, ogólnie z tego co wyczytałam to nawet jeśli firmy się łączą ze sobą to nie powinno to wpływać na zaburzenie płynności realizowania przelewów ale wiadomo, ze su zawsze jak przeprowadza
Jakieś prace to długo to trwa. Natomiast kilka tygodni to już jest przesada naprawdę. Jakby nie było powinni mieć na uwadze, ze blokują nasze pieniądze.

asf89
Posty: 231

Post autor: asf89 » ndz lis 15, 2020 12:31 pm

Zmiana operatora płatności nie powinna mieć większego wpływu na wypłaty, bo operator płatności jest tylko po to, żeby było jak ściągnąć kasę z ludzi kupujących żetony, wypłaty i tak idą przelewem od SU do wypłacającego. Za każdym razem jak pojawiały się jakieś opóźnienia w wypłatach to albo coś kombinowali z kontem bankowym albo zmieniali nazwę/siedzibę firmy.

Ssslodka89
Posty: 69

Post autor: Ssslodka89 » ndz lis 15, 2020 1:48 pm

asf89 pisze:
ndz lis 15, 2020 12:31 pm
Zmiana operatora płatności nie powinna mieć większego wpływu na wypłaty, bo operator płatności jest tylko po to, żeby było jak ściągnąć kasę z ludzi kupujących żetony, wypłaty i tak idą przelewem od SU do wypłacającego. Za każdym razem jak pojawiały się jakieś opóźnienia w wypłatach to albo coś kombinowali z kontem bankowym albo zmieniali nazwę/siedzibę firmy.
no dobra tez tak mysle ale nie powinni tak robic. Rozumiem tydzien, dwa ale skoro kiedys trwalo to okolo dwoch miesiecy to juz nie jest normalne. Ja na przykład osobiście uważam to za brak powagi sytuacji, prowadzą stronę i zatrzymują nagle wypłaty....

tomoxx1
Posty: 58

Post autor: tomoxx1 » ndz lis 15, 2020 2:12 pm

Żebyście nie musiały dzwonić, połączenie dotpay było już w marcu, nawet w linku który podajecie jest napisane że nie zmienia to warunków finansowych dla partnerów. Świetnie sobie radzicie w su, oby tak jak najdłużej ale o pośrednictwie finansowym nie macie pojęcia. Z całym szacunkiem, ale zadzwonisz do payu i się zapytasz jak długo będą się łączyć bo czekasz na przelew? Takie polaczenia się szykuje miesiącami jak nie latami, ale dla partnerów ( co powtarzam jeat nawet w linku który podałaś ) nic się nie zmieni poza nazwą, nie chce mi się dalej drążyć tematu i powtarzać tego co już było napisane gdzieś indziej, na tym paskudnym „nieoficjalnym” forum są teoche inni użytkownicy niż tu i tam macie bardziej jasny obraz sytuacji. Tu nie chodzi o połączenie dotpaya, su to przy całym obrocie jaki ma nie Allegro żeby negocjowali stawki prowizyjne. Idzie na drugie foro poczytajcie będziecie miały jasny obraz, w dużym skrócie dotpay, banki itp nie maja wpływu na to kiedy będzie kasa to zależy od tego jak bardzo się pospieszą osoby z su, a z tym wiadomo jest różnie bo to dla nich jeden z wielu biznesów

Tak na chłopski rozum, jakby połączenie dotpay z przelewy powodowało blokady w przelewach to wszystkie sklepy internetowe, sprzedający na Allegro itp mieli by to zablokowane.

asf89
Posty: 231

Post autor: asf89 » ndz lis 15, 2020 3:31 pm

Ssslodka89 pisze:
ndz lis 15, 2020 1:48 pm
asf89 pisze:
ndz lis 15, 2020 12:31 pm
Zmiana operatora płatności nie powinna mieć większego wpływu na wypłaty, bo operator płatności jest tylko po to, żeby było jak ściągnąć kasę z ludzi kupujących żetony, wypłaty i tak idą przelewem od SU do wypłacającego. Za każdym razem jak pojawiały się jakieś opóźnienia w wypłatach to albo coś kombinowali z kontem bankowym albo zmieniali nazwę/siedzibę firmy.
no dobra tez tak mysle ale nie powinni tak robic. Rozumiem tydzien, dwa ale skoro kiedys trwalo to okolo dwoch miesiecy to juz nie jest normalne. Ja na przykład osobiście uważam to za brak powagi sytuacji, prowadzą stronę i zatrzymują nagle wypłaty....
Owszem jest to niepoważne, ale co zrobisz? SU ustawiło się w wyjątkowej pozycji, bo wywarcie na nich jakiejkolwiek prawnej presji z waszej strony byłoby bardzo drogie biorąc pod uwagę, że adres firmy jest w Stanach, więc jedyne co nam zostaje zrobić to wywrzeć presję finansową i przestać wchodzić na stronę, ale tak długo jak są osoby które traktują to miejsce jako główne/jedyne miejsce zarobku i osoby które będą doładowywać, to biznes będzie się kręcił dla SU.

Z tego co kojarzę to jest już czwarty albo piąty razy kiedy pojawiają się opóźnienia w płatnościach, te opóźnienia przeważnie trwały około miesiąca, raz były dłuższe, bo trwały prawie dwa miesiące. Za każdym razem jak tak się dzieje to okazuje się później, że robili jakieś zmiany administracyjne, co czasem ogłaszają jakąś wiadomością po fakcie, ewentualnie widać to po nowej nazwie firmy w regulaminie albo po nowym numerze konta z którego przychodzą przelewy. Przez cały okres trwania problemów trudniej jest też otrzymać odpowiedź na zażalenia i przeważnie wysyłają za każdym razem podobne standardowe formułki i chyba ze dwa razy obarczali winą za problemy operatorów płatności, co nie ma za bardzo sensu, bo jak tomoxx opisał powyżej, to po prostu tak nie działa.

Generalnie pozostaje nam czekać i patrzeć co z tego wyjdzie, ja po cichu liczę na to, że może w końcu zabrali się za naprawianie problemów technicznych które się ciągną od ostatnich 2-3 miesięcy i mają taki rozpierdziel administracyjny tytułem tego problemu, że wpłynęło to na obsługę wypłat, ale pewnie się mylę.

Ssslodka89
Posty: 69

Post autor: Ssslodka89 » ndz lis 15, 2020 6:48 pm

asf89 pisze:
ndz lis 15, 2020 3:31 pm
Ssslodka89 pisze:
ndz lis 15, 2020 1:48 pm
asf89 pisze:
ndz lis 15, 2020 12:31 pm
Zmiana operatora płatności nie powinna mieć większego wpływu na wypłaty, bo operator płatności jest tylko po to, żeby było jak ściągnąć kasę z ludzi kupujących żetony, wypłaty i tak idą przelewem od SU do wypłacającego. Za każdym razem jak pojawiały się jakieś opóźnienia w wypłatach to albo coś kombinowali z kontem bankowym albo zmieniali nazwę/siedzibę firmy.
no dobra tez tak mysle ale nie powinni tak robic. Rozumiem tydzien, dwa ale skoro kiedys trwalo to okolo dwoch miesiecy to juz nie jest normalne. Ja na przykład osobiście uważam to za brak powagi sytuacji, prowadzą stronę i zatrzymują nagle wypłaty....
Owszem jest to niepoważne, ale co zrobisz? SU ustawiło się w wyjątkowej pozycji, bo wywarcie na nich jakiejkolwiek prawnej presji z waszej strony byłoby bardzo drogie biorąc pod uwagę, że adres firmy jest w Stanach, więc jedyne co nam zostaje zrobić to wywrzeć presję finansową i przestać wchodzić na stronę, ale tak długo jak są osoby które traktują to miejsce jako główne/jedyne miejsce zarobku i osoby które będą doładowywać, to biznes będzie się kręcił dla SU.

Z tego co kojarzę to jest już czwarty albo piąty razy kiedy pojawiają się opóźnienia w płatnościach, te opóźnienia przeważnie trwały około miesiąca, raz były dłuższe, bo trwały prawie dwa miesiące. Za każdym razem jak tak się dzieje to okazuje się później, że robili jakieś zmiany administracyjne, co czasem ogłaszają jakąś wiadomością po fakcie, ewentualnie widać to po nowej nazwie firmy w regulaminie albo po nowym numerze konta z którego przychodzą przelewy. Przez cały okres trwania problemów trudniej jest też otrzymać odpowiedź na zażalenia i przeważnie wysyłają za każdym razem podobne standardowe formułki i chyba ze dwa razy obarczali winą za problemy operatorów płatności, co nie ma za bardzo sensu, bo jak tomoxx opisał powyżej, to po prostu tak nie działa.

Generalnie pozostaje nam czekać i patrzeć co z tego wyjdzie, ja po cichu liczę na to, że może w końcu zabrali się za naprawianie problemów technicznych które się ciągną od ostatnich 2-3 miesięcy i mają taki rozpierdziel administracyjny tytułem tego problemu, że wpłynęło to na obsługę wypłat, ale pewnie się mylę.
Okolo miesiaca, tez mi sie tak zdaje ale może być roznie. Mogą puscic przelewy juz od jutra albo od przyszłego tygodnia. Nic nie jest pewne. Ale fakt, święta idą i jak ktoś ma jedyny dochód z tego to trochę kiepsko. Ba! nawet trochę bardzo! Uważam, że dlatego powinni liczyć się z takimi rzeczami ..

ODPOWIEDZ