Płynność wypłat z su
-
- Posty: 6
Re: Płynność wypłat z su
info z dziś:
Witam,
Oczywiście rozumiemy niepokój i zdenerwowanie związane z brakiem możliwości zlecania wypłat w naszym serwisie. Przez wszystkie lata naszej działalności terminowość wypłat i gwarancja ich otrzymania były jedynymi ze znaków rozpoznawczych showup.tv. Na wstępie chcemy przeprosić za zaistniałą sytuację. W bardzo krótkim odstępie czasu dwóch naszych operatorów płatniczych przestało realizować dla nas zlecenia wypłat, co doprowadziło do obecnej sytuacji. Pragniemy jednak zapewnić, że w terminie najbliższych 2 tyg. będziemy mogli wznowić wypłaty już z nowym, międzynarodowym operatorem.
Sytuacja ta będzie niosła ze sobą też dużo pozytywnych zmian. Nowy operator będzie umożliwiał realizowanie wypłat na rachunki bankowe w większości krajów świata. Możliwe będzie również uzyskanie imiennej karty VISA/MasterCard (mamy zapewnienie, że opcja to pojawi się najpóźniej w drugim kwartale 2023).
Nie podajemy tutaj konkretnej daty uruchomienia wypłat z dwóch powodów. Po pierwsze trwają aktualnie prace integracyjne po stronie nowego operatora na które bezpośredniego wpływu nie mamy. Z naszej strony te zostały już zakończone i zatwierdzone. Drugim powodem jest natomiast to, iż finalizujemy równolegle współpracę z drugim operatorem i możliwe, że będziemy mogli przywrócić wypłaty tymczasowo w starym modelu.
Wraz z ponownym uruchomieniem wypłat konieczne będzie wykonanie weryfikacji użytkownika. Z góry informujemy, że środki, które zostały uprzednio zlecone do wypłaty będą wypłacone na starych zasadach. Sam proces weryfikacyjny będzie bardzo prosty i jednorazowy.
Jeszcze raz prosimy o chwilę cierpliwości. Pracujemy z wszystkich sił, by wszystkie osoby występujące otrzymały swoje zarobione żetony jak najszybciej.
pozdrawiam
Witam,
Oczywiście rozumiemy niepokój i zdenerwowanie związane z brakiem możliwości zlecania wypłat w naszym serwisie. Przez wszystkie lata naszej działalności terminowość wypłat i gwarancja ich otrzymania były jedynymi ze znaków rozpoznawczych showup.tv. Na wstępie chcemy przeprosić za zaistniałą sytuację. W bardzo krótkim odstępie czasu dwóch naszych operatorów płatniczych przestało realizować dla nas zlecenia wypłat, co doprowadziło do obecnej sytuacji. Pragniemy jednak zapewnić, że w terminie najbliższych 2 tyg. będziemy mogli wznowić wypłaty już z nowym, międzynarodowym operatorem.
Sytuacja ta będzie niosła ze sobą też dużo pozytywnych zmian. Nowy operator będzie umożliwiał realizowanie wypłat na rachunki bankowe w większości krajów świata. Możliwe będzie również uzyskanie imiennej karty VISA/MasterCard (mamy zapewnienie, że opcja to pojawi się najpóźniej w drugim kwartale 2023).
Nie podajemy tutaj konkretnej daty uruchomienia wypłat z dwóch powodów. Po pierwsze trwają aktualnie prace integracyjne po stronie nowego operatora na które bezpośredniego wpływu nie mamy. Z naszej strony te zostały już zakończone i zatwierdzone. Drugim powodem jest natomiast to, iż finalizujemy równolegle współpracę z drugim operatorem i możliwe, że będziemy mogli przywrócić wypłaty tymczasowo w starym modelu.
Wraz z ponownym uruchomieniem wypłat konieczne będzie wykonanie weryfikacji użytkownika. Z góry informujemy, że środki, które zostały uprzednio zlecone do wypłaty będą wypłacone na starych zasadach. Sam proces weryfikacyjny będzie bardzo prosty i jednorazowy.
Jeszcze raz prosimy o chwilę cierpliwości. Pracujemy z wszystkich sił, by wszystkie osoby występujące otrzymały swoje zarobione żetony jak najszybciej.
pozdrawiam
Tak na zdrowy chłopski rozum, takie wyjaśnienie powinno paść pierwszego dnia. Teraz może być uznawane za mydlenie oczu. Mam nadzieję, że to tylko problemy z komunikacją a nie celowa gra na zwłokę.
Trochę mnie zastanawia czemu zawsze psuje się tylko system wypłacania. System wpłacania działa jak szwajcarski zegarek. Przypadek? - cytując klasyka.....
Oczywiście zmniejszenie liczby transmitujących dodatkowo "zmotywuje" SU do działania.
Trochę mnie zastanawia czemu zawsze psuje się tylko system wypłacania. System wpłacania działa jak szwajcarski zegarek. Przypadek? - cytując klasyka.....
Oczywiście zmniejszenie liczby transmitujących dodatkowo "zmotywuje" SU do działania.
-
- Posty: 1
Noo, czyli trzeba jeszcze liczyć minimum 2tygodnie bez wypłat, a później jak już będą wypłaty, to chcąc nie chcąc z serwerami dalej będzie niezła jazda co wieczór. Tak się tym przejmują, że wydadzą jeden komunikat na X czasu. Już widzę jak oni coś próbują zrobić ponad możliwość wypłat pieniędzy. Także, drogie Panie i Panowie, dalej showup będzie z nami pogrywał na prawo i lewo. Ostatnio mało zaglądam na ten portal, bo zaczyna świecić pustkami w godzinach nocnych. Co mnie akurat wcale nie dziwi. Lepiej sobie jakiegoś Netflixa odpalić niż się wkurwiać, że nie ma obrazu i trzeba odświeżać pierdyliard razy z nadzieją, że - może połączy... Czekamy na zmiany, które nie nadejdą :////.
Bo Lena87 nie jest jeszcze ta kolejność wypłat dni zaległe dni zostają wypłacane zlecone środki od 1 styczeń do 5 styczeń to było w 1dniu wypłat i kolejne dni będą następne systematycznie wypłacane 6 do 10 i kolejne 10 do 15 aż do 17 bo wtedy zamknięto panel wypłat.
Jak zostaną zrealizowane transakcje zaległe. Zostanie otwarty panel wypłat.
Najprawdopodobniej będą już te wypłaty z kont szły weryfikacja kont użytkownika.
O której pisali wcześniej.