Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Odpowiedź Administracji Showup

Pieniądze nie dotarły? Nie da się zlecić wypłaty?
Angelika11
Posty: 10

Odpowiedź Administracji Showup

Post autor: Angelika11 » śr sty 18, 2023 11:30 pm

Hej.
Podobnie jak wszyscy tu piszący nie otrzymałam środków jakie zgromadziłam na Showup.
Zrobiłam zlecenie na wypłatę 05.01.br. i nadal nie dostałam pieniędzy . W tej sprawie co drugi dzień kontaktowałam się z Showup i za każdym razem otrzymywałam taką wiadomość :

,, Witam,
Nasz partner realizujący przelewy poinformował nas, że transakcje zlecone od 05.01.2023 zostały wstrzymane przez bank.
Dowiedzieliśmy się, że jest to standardowa procedura banku, weryfikująca klienta pod kątem KYC. Weryfikacja może potrwać kilka dni roboczych.
W momencie jej zakończenia przelewy zostaną niezwłocznie zrealizowane.
Przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość.
pozdrawiam "

Dziś nie wytrzymałam nerwowo i już nie byłam taka grzeczna jak poprzednio i napisałam Im taką wiadomość :

,, Dzień dobry.
Dziś jest 9 dzień roboczy odkąd dokonałam pierwszego zlecenia na wypłatę środków i do tej pory nie mam ich na swoim koncie.
Przelewy oczekujące na realizację
wartość data zlecenia
10057 żet. | 1005.7 PLN 2023-01-15 19:28:40
10005 żet. | 1000.5 PLN 2023-01-05 00:19:05

ŁAMIĄ PAŃSTWO WŁASNY REGULAMIN , gdzie termin wypłaty zlecenia jest wyznaczony do 7 dni !!!
Jeśli Państwo taki termin wyznaczyli , to tego należy się trzymać.
Powołują się Państwo na jakiegoś partnera realizującego przelewy i bank , który rzekomo weryfikuje klienta pod kontem KYC. TAKA WERYFIKACJA TRWA MAKSYMALNIE 7 DNI !!!!!!!!!
CZYLI TYLE ILE PAŃSTWO DNI NA WYPŁATĘ WYZNACZYLI W UMOWIE !!!!!!!!!!
Proszę od rana zacząć działać i najpóźniej do godz. 12:00 przekazać zlecone środki na podane przeze mnie konto .
Ja dłużej nie mogę czekać !!!
Nie po to robiłam transmisję na Państwa portalu, by wciąż prosić się o własne pieniądze ! Potrzebuję ich na WCZORAJ i zgodnie z Państwa regulaminem powinny już być !!!
Gdybym wiedziała, że do takiej sytuacji dojdzie robiłabym transmisję u Państwa konkurencji np. zbiornik , gdzie wystarczy mieć 1000 kredytów czyli 100 zł , by móc wypłacić środki, a nie jak u Państwa 10000 żetonów - 1000 zł. Gdzie wypłata zlecenia jest max do 2 dni roboczych. Gdzie naliczają bonusy za oglądalność gdy liczba oglądających przekroczy 100 osób dzięki czemu nie trzeba nawet robić privów, ani prosić o napiwki, bo i tak można zarobić.
Gdy ja zbieram żetony i mam za to pieniądze , to Państwo też na tym zarabiają , więc proszę zrobić wszystko , bym dziś otrzymała pieniądze do 12:00 .
Nie po to robię transmisję , by się z Państwem użerać, tracić swój czas na live żeby teraz mieć problemy , bo Państwo nie potrafią zająć się taką sprawą.
Mamy XXI wiek , jesteśmy skomputeryzowani , są telefony i takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Mogą Państwo ponaglić partnera i bank , tak jak ja ponaglam Państwa !
Pozdrawiam
Angelika11 "

Na moją długą wiadomość o godz. 22:25:19 otrzymałam bardzo zdawkową odpowiedź , którą wklejam poniżej :
,, Witam,
Stosowny komunikat został umieszczony na podstronie wypłat naszego serwisu.
pozdrawiam "

Tak więc nadal nic nie wiadomo :(
A jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze . Być może pieniądze z naszych zleceń poszły sobie w inne miejsce (akcje, obligacje, trele morele ) i teraz muszą je zarobić ( sprzedać mnóstwo żetonów ), by móc je nam sukcesywnie wypłacić zgodnie z datami zleceń.

Awatar użytkownika
GORYL
Posty: 1219

Post autor: GORYL » śr sty 18, 2023 11:34 pm

UWAGA WAŻNE Informacja z panelu wypłat widza ci co maja 10 000 żetonu do wypłacenia

I wreszcie sensowny komunikat !

Drodzy użytkownicy

Jak zapewne cześć z Was zauważyła, od kilku dni wypłaty z serwisu showup.tv są zamrożone. Informujemy, że sytuacja ta wynika z technicznych problemów po stronie operatora płatności i nie jest zależna od woli serwisu showup.tv. Jednocześnie informujemy i zapewniamy, że wszystkie wypłaty zostaną zrealizowane niezwłocznie po odblokowaniu kanału płatności. Nie ma również obawy, że zgormadzone przez Was żetony mogłyby przepaść. Wypłacenie należnych Wam środków jest dla nas priorytetem i czynimy wszelkie wysiłki, aby przerwa w możliwości ich realizacji była jak najkrótsza.

Serwis już podjął pilne i zdecydowane działania, aby jak najszybciej rozwiązać sytuację, jednak implementacja nowego rozwiązania musi potrwać. Prognozujemy wznowienie możliwości realizacji wypłat za ok. 4 tygodnie.

Aktualnie jesteśmy już na etapie integracji serwisu z nowym operatorem, który jest podmiotem międzynarodowym i posiada niezależną licencję bankową. Rozwiąże to nasze dotychczasowe problemy, a także da nam pewne nowe możliwości - np. wysyłki przelewów na rachunki poza Polskę, czy nawet Europę. Część naszych użytkowników zainteresować może też opcja dedykowanych kart bankowych, dzięki którym będzie można wypłacać środki np. z bankomacie, lub płacić nimi za zakupy. Staramy się tak przebudować nasz system, by wypłaty dało się realizować szybciej, a środki trafiały do Was natychmiastowo po wykonaniu zlecenia.

Jednocześnie informujemy, że przepisy prawa nakładają na nas szereg obowiązków w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. W związku z tym będziemy zmuszeni, wraz z odblokowaniem możliwości dokonywania wypłat, wprowadzać procedurę weryfikacyjną dla osób występujących i wypłacających środki. Zachowanie najwyższych standardów zgodności naszej działalności z obowiązującym prawem jest dla nas bardzo ważne, dlatego wdrożenie rozwiązań, które są standardem w zagranicznych serwisach, jest nieodzowne i konieczne.

Z naszej strony możemy obiecać, że procedura weryfikacji zostanie ograniczona do niezbędnego minimum.
Ostatnio zmieniony czw sty 19, 2023 12:38 am przez GORYL, łącznie zmieniany 1 raz.

Angelika11
Posty: 10

Post autor: Angelika11 » śr sty 18, 2023 11:49 pm

Nie satysfakcjonuje mnie poniższy komunikat showup , który na dodatek został wydany dopiero jak już tyle czasu czekam na wypłatę środków ( 9 dni roboczych, 13 kalendarzowych ) .
Takie sytuacje na Showup się już zdarzały i już dawno powinny być rozwiazane.
Kiedyś czekałam na wypłatę 21 dni , ale wtedy nie było inflacji, nie było tak wysokich stóp odsetkowych na kredytach i aż tak nie zależało mi na wypłacie. Teraz każdy dzień opuźnienia , to dla mnie np. wymówienie przez Bank kredytu na 86 tyś. !!!!!!!!!!!!!!
Mojego Banku nie interesuje , że Showup , który ma mi wypłacić pieniądze ma jakiś problem z partnerem i swoim bankiem i przez to ja nie płacę rat ! Nie ma wpłaty raty kredytu , to kredyt zostanie wymówiony zgodnie z zawartą Umową .
Showup też ma swój regulamin , ma między nami umowę wypłaty zgromadzonych środków do 7 dni roboczych i powinien się z niej wywiązywać, a w razie opóźnień zapłacić nam odsetki za każdy dzień opuźnienia.
Komuś odetną prąd, bo nie zapłacił r-ku przez to, że Showup nie wypłacił Mu pieniędzy za transmisję i za ponowne podłączenie energii ta osoba będzie musiała dodatkowo zapłacić i tylko dlatego , że Showup nie potrafi lub nie chce wywiązać się z tego co sam wymyślił - regulaminu.
Jak się czegoś nie opłaci w terminie, to są naliczane odsetki i Showup też pownienien każdemu zapłacić odsetki za kazdy dzień opuśnienia

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


UWAGA WŻNE Informacja z panelu wypłat widza ci co maja 10 000 żetonu do wypłacenia

I wreszcie sensowny komunikat !

Drodzy użytkownicy

Jak zapewne cześć z Was zauważyła, od kilku dni wypłaty z serwisu showup.tv są zamrożone. Informujemy, że sytuacja ta wynika z technicznych problemów po stronie operatora płatności i nie jest zależna od woli serwisu showup.tv. Jednocześnie informujemy i zapewniamy, że wszystkie wypłaty zostaną zrealizowane niezwłocznie po odblokowaniu kanału płatności. Nie ma również obawy, że zgormadzone przez Was żetony mogłyby przepaść. Wypłacenie należnych Wam środków jest dla nas priorytetem i czynimy wszelkie wysiłki, aby przerwa w możliwości ich realizacji była jak najkrótsza.

Serwis już podjął pilne i zdecydowane działania, aby jak najszybciej rozwiązać sytuację, jednak implementacja nowego rozwiązania musi potrwać. Prognozujemy wznowienie możliwości realizacji wypłat za ok. 4 tygodnie.

Aktualnie jesteśmy już na etapie integracji serwisu z nowym operatorem, który jest podmiotem międzynarodowym i posiada niezależną licencję bankową. Rozwiąże to nasze dotychczasowe problemy, a także da nam pewne nowe możliwości - np. wysyłki przelewów na rachunki poza Polskę, czy nawet Europę. Część naszych użytkowników zainteresować może też opcja dedykowanych kart bankowych, dzięki którym będzie można wypłacać środki np. z bankomacie, lub płacić nimi za zakupy. Staramy się tak przebudować nasz system, by wypłaty dało się realizować szybciej, a środki trafiały do Was natychmiastowo po wykonaniu zlecenia.

Jednocześnie informujemy, że przepisy prawa nakładają na nas szereg obowiązków w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. W związku z tym będziemy zmuszeni, wraz z odblokowaniem możliwości dokonywania wypłat, wprowadzać procedurę weryfikacyjną dla osób występujących i wypłacających środki. Zachowanie najwyższych standardów zgodności naszej działalności z obowiązującym prawem jest dla nas bardzo ważne, dlatego wdrożenie rozwiązań, które są standardem w zagranicznych serwisach, jest nieodzowne i konieczne.

Z naszej strony możemy obiecać, że procedura weryfikacji zostanie ograniczona do niezbędnego minimum.
[/quote]

Awatar użytkownika
toweliiegirl420
Posty: 259

Post autor: toweliiegirl420 » czw sty 19, 2023 12:19 am

Angelika dobrze powiedziane 👍👍👍
Zgadzam się z każdym słowem!!!!

Awatar użytkownika
GORYL
Posty: 1219

Post autor: GORYL » czw sty 19, 2023 12:52 am

A ich to najwięcej interesuje że ty im piszesz że złamali regulamin.
To jest ich regulamin dla nas nie dla nich i twoje żale o nie dotrzymanej umowie to co najwyżej możesz sobie na forum pisać.
Zakładając konto każdy z nas musiał się zgodzić bo inaczej nie można tu się zalogować, na ich warunki i regulamin itd.
Zodziłaś się jak my wszyscy użytkownicy to teraz nie pisz co to oni mają robić według umowy itd.
Idź ich pozwij bo nie dostałaś wynagrodzenia na czas Pytanie? tylko kogo zaprosisz do sądu za nie dotrzymanie umowy.

Awatar użytkownika
toweliiegirl420
Posty: 259

Post autor: toweliiegirl420 » czw sty 19, 2023 1:12 am

Rozumiem że mamy co mamy. Ale czy to jest normalne? Czy my musimy się zgadzać z tym że nas traktowano jako śmiecie? Dlaczego na innych stronkach niema czegoś takiego jak na su? A może powinniśmy im podziękować że kiedyś tam nie wiadomo kiedy dostaniemy wypłatę? Na twoje skromne zdanie to jest normalne ?

SympatycznaOmg
Posty: 21

Post autor: SympatycznaOmg » czw sty 19, 2023 1:24 am

Ta strona jest tak spierdolona ze szkoda słów jeśli chodzi o szacunek do pracownika ,kontakt cokolwiek . Jezu nast razem bd przygotowana na takie gowno.

Awatar użytkownika
toweliiegirl420
Posty: 259

Post autor: toweliiegirl420 » czw sty 19, 2023 1:31 am

Jestem ciekawa ile faktycznie zajmie czasu to wszystko i kiedy dostaniemy wypłatę
Mam nadzieję że nie będziemy czekać jak kiedyś 2 m

Awatar użytkownika
GORYL
Posty: 1219

Post autor: GORYL » czw sty 19, 2023 1:58 am

toweliiegirl420 pisze:
czw sty 19, 2023 1:31 am
Jestem ciekawa ile faktycznie zajmie czasu to wszystko i kiedy dostaniemy wypłatę
Mam nadzieję że nie będziemy czekać jak kiedyś 2 m
Ja już udzieliłem informacji aż za dużo a moje osobiste zdanie na ten temat też znasz. Miejmy nadzieję że wszystko się wyjaśni do 10luty może 15 luty to jest przypuszczalny termin jeśli zaczęli szybko działać np 7stycznia tylko że my nie wiemy kiedy oni to zrobili ile to trwa to nie trudne mniej więcej od 4 do 6tyg już mamy tydzień ponad.
Ps ja nie pisałem na komina na nikogo donosu a czemu ma blokadę nie wiem.

Awatar użytkownika
GORYL
Posty: 1219

Post autor: GORYL » czw sty 19, 2023 2:07 am

SympatycznaOmg pisze:
czw sty 19, 2023 1:24 am
Ta strona jest tak spierdolona ze szkoda słów jeśli chodzi o szacunek do pracownika ,kontakt cokolwiek . Jezu nast razem bd przygotowana na takie gowno.
Dużo dziewczyn co już to kiedyś miało dziś ma oszczędności ale jest dużo nowych dziewczyn co zostało z niczym. Jest to trudna sytuacja i nie musisz mi tłumaczyć kiedyś przez takie coś też nie otrzymałem pensji jest to nic miłego dla wszystkich. Ja liczę że showup.tv zrobi wszystko by to ruszyło do 10lutego a nawet szybciej. Taki przestój płatności są to ogromne straty i część dziewczyn nie trasmituje lub pracują na konkurencyjnych portalach. Muszą brać to pod uwagę że ludzie mają opłaty rachunki itd i każda osoba w trudnej sytuacji finansowej wybiera jakieś rozwiązanie.

ODPOWIEDZ