Nie zniechęcaj się! Wszystko będzie dobrze, wszystkie wypłaty będą!Życzymy administratorowi szybkiego rozwiązania proble
Nie zniechęcaj się! Wszystko będzie dobrze, wszystkie wypłaty będą!Życzymy administratorowi szybkiego rozwiązania proble
Jestem na stronie niedawno-i uważam, że jest to tymczasowy problem!!!
-
- Posty: 20
Wcześniej ludziom odpisywano , ze to weryfikacja Kyc teraz ,ze zmiana operatora ? To tak ciężko było ludzi poinformować żeby wypłacili sobie żetony bo będzie problem ?
- toweliiegirl420
- Posty: 259
Ale co wypłacili a kolejne zarobki?_Jeanette_ pisze: ↑śr sty 18, 2023 7:54 pmWcześniej ludziom odpisywano , ze to weryfikacja Kyc teraz ,ze zmiana operatora ? To tak ciężko było ludzi poinformować żeby wypłacili sobie żetony bo będzie problem ?
-
- Posty: 20
Przed zmiana operatora powinni poinformować ludzi żeby sobie zrobili wypłaty bo będzie problem - nie rozumiem tylko jednego kasa zamrożona bo niby operator a ludzie żetony moga kupować ? Jak ?toweliiegirl420 pisze: ↑śr sty 18, 2023 8:03 pm_Jeanette_ pisze: ↑śr sty 18, 2023 7:54 pmWcześniej ludziom odpisywano , ze to weryfikacja Kyc teraz ,ze zmiana operatora ? To tak ciężko było ludzi poinformować żeby wypłacili sobie żetony bo będzie problem ?
Ale co wypłacili a kolejne zarobki?
- toweliiegirl420
- Posty: 259
Też jestem ciekawa jak to działa_Jeanette_ pisze: ↑śr sty 18, 2023 8:13 pmPrzed zmiana operatora powinni poinformować ludzi żeby sobie zrobili wypłaty bo będzie problem - nie rozumiem tylko jednego kasa zamrożona bo niby operator a ludzie żetony moga kupować ? Jak ?toweliiegirl420 pisze: ↑śr sty 18, 2023 8:03 pm_Jeanette_ pisze: ↑śr sty 18, 2023 7:54 pm
Wcześniej ludziom odpisywano , ze to weryfikacja Kyc teraz ,ze zmiana operatora ? To tak ciężko było ludzi poinformować żeby wypłacili sobie żetony bo będzie problem ?
Ale co wypłacili a kolejne zarobki?
UWAGA WAŻNE Informacja z panelu wypłat widza ci co maja 10 000 żetonu do wypłacenia
I wreszcie sensowny komunikat !
Drodzy użytkownicy
Jak zapewne cześć z Was zauważyła, od kilku dni wypłaty z serwisu showup.tv są zamrożone. Informujemy, że sytuacja ta wynika z technicznych problemów po stronie operatora płatności i nie jest zależna od woli serwisu showup.tv. Jednocześnie informujemy i zapewniamy, że wszystkie wypłaty zostaną zrealizowane niezwłocznie po odblokowaniu kanału płatności. Nie ma również obawy, że zgormadzone przez Was żetony mogłyby przepaść. Wypłacenie należnych Wam środków jest dla nas priorytetem i czynimy wszelkie wysiłki, aby przerwa w możliwości ich realizacji była jak najkrótsza.
Serwis już podjął pilne i zdecydowane działania, aby jak najszybciej rozwiązać sytuację, jednak implementacja nowego rozwiązania musi potrwać. Prognozujemy wznowienie możliwości realizacji wypłat za ok. 4 tygodnie.
Aktualnie jesteśmy już na etapie integracji serwisu z nowym operatorem, który jest podmiotem międzynarodowym i posiada niezależną licencję bankową. Rozwiąże to nasze dotychczasowe problemy, a także da nam pewne nowe możliwości - np. wysyłki przelewów na rachunki poza Polskę, czy nawet Europę. Część naszych użytkowników zainteresować może też opcja dedykowanych kart bankowych, dzięki którym będzie można wypłacać środki np. z bankomacie, lub płacić nimi za zakupy. Staramy się tak przebudować nasz system, by wypłaty dało się realizować szybciej, a środki trafiały do Was natychmiastowo po wykonaniu zlecenia.
Jednocześnie informujemy, że przepisy prawa nakładają na nas szereg obowiązków w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. W związku z tym będziemy zmuszeni, wraz z odblokowaniem możliwości dokonywania wypłat, wprowadzać procedurę weryfikacyjną dla osób występujących i wypłacających środki. Zachowanie najwyższych standardów zgodności naszej działalności z obowiązującym prawem jest dla nas bardzo ważne, dlatego wdrożenie rozwiązań, które są standardem w zagranicznych serwisach, jest nieodzowne i konieczne.
Z naszej strony możemy obiecać, że procedura weryfikacji zostanie ograniczona do niezbędnego minimum.
I wreszcie sensowny komunikat !
Drodzy użytkownicy
Jak zapewne cześć z Was zauważyła, od kilku dni wypłaty z serwisu showup.tv są zamrożone. Informujemy, że sytuacja ta wynika z technicznych problemów po stronie operatora płatności i nie jest zależna od woli serwisu showup.tv. Jednocześnie informujemy i zapewniamy, że wszystkie wypłaty zostaną zrealizowane niezwłocznie po odblokowaniu kanału płatności. Nie ma również obawy, że zgormadzone przez Was żetony mogłyby przepaść. Wypłacenie należnych Wam środków jest dla nas priorytetem i czynimy wszelkie wysiłki, aby przerwa w możliwości ich realizacji była jak najkrótsza.
Serwis już podjął pilne i zdecydowane działania, aby jak najszybciej rozwiązać sytuację, jednak implementacja nowego rozwiązania musi potrwać. Prognozujemy wznowienie możliwości realizacji wypłat za ok. 4 tygodnie.
Aktualnie jesteśmy już na etapie integracji serwisu z nowym operatorem, który jest podmiotem międzynarodowym i posiada niezależną licencję bankową. Rozwiąże to nasze dotychczasowe problemy, a także da nam pewne nowe możliwości - np. wysyłki przelewów na rachunki poza Polskę, czy nawet Europę. Część naszych użytkowników zainteresować może też opcja dedykowanych kart bankowych, dzięki którym będzie można wypłacać środki np. z bankomacie, lub płacić nimi za zakupy. Staramy się tak przebudować nasz system, by wypłaty dało się realizować szybciej, a środki trafiały do Was natychmiastowo po wykonaniu zlecenia.
Jednocześnie informujemy, że przepisy prawa nakładają na nas szereg obowiązków w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. W związku z tym będziemy zmuszeni, wraz z odblokowaniem możliwości dokonywania wypłat, wprowadzać procedurę weryfikacyjną dla osób występujących i wypłacających środki. Zachowanie najwyższych standardów zgodności naszej działalności z obowiązującym prawem jest dla nas bardzo ważne, dlatego wdrożenie rozwiązań, które są standardem w zagranicznych serwisach, jest nieodzowne i konieczne.
Z naszej strony możemy obiecać, że procedura weryfikacji zostanie ograniczona do niezbędnego minimum.