Płynność wypłat z su
-
- Posty: 10
Re: Płynność wypłat z su
Kilka moich płatności jest obecnie przetwarzanych. Są one również przetwarzane przez innych użytkowników. I już wyżej napisałem, od jakiej daty.
Nie ma różnicy, czy wypłacam je sam, czy za pośrednictwem innego użytkownika - wynik jest taki sam. Wszystkie są w trakcie przetwarzania. Obecnie nie pracuję i nie mam żadnych nowych tokenów, aby próbować je zdobyć za pośrednictwem trzeciego lub czwartego użytkownika. A stare żetony są przetwarzane już trzeci tydzień.
Nie ma różnicy, czy wypłacam je sam, czy za pośrednictwem innego użytkownika - wynik jest taki sam. Wszystkie są w trakcie przetwarzania. Obecnie nie pracuję i nie mam żadnych nowych tokenów, aby próbować je zdobyć za pośrednictwem trzeciego lub czwartego użytkownika. A stare żetony są przetwarzane już trzeci tydzień.
-
- Posty: 2
Vataku, co konkretnie masz na myśli pisząc o wypłatach i przetwarzaniu za pośrednictwem innych użytkowników? Jeżeli wypłaty na inne dane z Twojego konta SU, to to niestety nie zadziała, bo już od pewnego czasu środki można wypłacać tylko na swój własny numer konta bankowego. Jeżeli będziesz próbować wypłacać raz na jedne, raz na drugie dane, to problemy masz jak w banku :). Tu raczej pozostaje dogadać się z kimś zaufanym, kto nie ma problemów z przelewami i wypłaca środki na polskie dane, na pośrednictwo w realizacji wypłaty żetonów poprzez jego konto, a potem wysyłkę przelewu na Twój numer konta bankowego - jesli rozumiesz, co mam na myśli.VatakuNaku pisze: ↑wt kwie 05, 2022 9:25 pm
Nie ma różnicy, czy wypłacam je sam, czy za pośrednictwem innego użytkownika - wynik jest taki sam. Wszystkie są w trakcie przetwarzania.
Z wypłatami, które są w trakcie realizacji póki co nic nie zrobisz, niestety. No chyba, że showup sam je anuluje.
@VatakuNaku a ty nie pośredniczysz przypadkiem w wypłatach dziewczyn z Ukrainy? To może generować pewne problemy. W historii widać, że przelewacie duże ilości żetonów między sobą, to na pewno nie pomaga, nie ma też obecnie sensu, jeśli zgodnie z tym co piszecie problemy mają właśnie ukraincy.VatakuNaku pisze: ↑wt kwie 05, 2022 9:25 pmKilka moich płatności jest obecnie przetwarzanych. Są one również przetwarzane przez innych użytkowników. I już wyżej napisałem, od jakiej daty.
Nie ma różnicy, czy wypłacam je sam, czy za pośrednictwem innego użytkownika - wynik jest taki sam. Wszystkie są w trakcie przetwarzania. Obecnie nie pracuję i nie mam żadnych nowych tokenów, aby próbować je zdobyć za pośrednictwem trzeciego lub czwartego użytkownika. A stare żetony są przetwarzane już trzeci tydzień.
Rozbijcie przelewy między polskich użytkowników, ale nie tak masowo jak dotychczas to robiliście między sobą i wyjaśniajcie z SU to zamieszanie.
-
- Posty: 1
Jestem z Ukrainy. Nie jestem pośrednikiem w sprawie wypłaty. Ale moje żetony nie są wypłacane. Dostarczyłem wszystkie dokumenty. Czekam na płatność od 13 marca
-
- Posty: 80