Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Weryfikacja na YetiPay @Administracja @ShowUp

Pieniądze nie dotarły? Nie da się zlecić wypłaty?
ODPOWIEDZ
JezusChytrus2
Posty: 1

Weryfikacja na YetiPay @Administracja @ShowUp

Post autor: JezusChytrus2 » sob lut 05, 2022 1:16 pm

No to chyba jakaś kpina że musze wykonać 4 kroki do weryfikacji konta, aby doładować sobie żetony.
Mieszkam za granicą i tylko YetiPay obsługuję płatność na tym portalu, jak nie problem z rozjeżdżającym się głosem i obrazem. To YetiPay zmienił warunki korzystania z ich platformy, odcinająć mnie i wiele innych osób od możliwości zakupu żetonów.
No to chyba najwyższy czas odszukać innych kamerek dla umilenia sobie czasu.

@Administracja, choć trochę mogła by się wykazać i wyjść wkońcu z cienia. I napisać czy zreazlizują jakąś inna możliwość wpłaty dla kont zagranicznych Visa/MasterCard.


Krok 1. - Sprawdź swoje dane osobowe
Upewnij się, że dane osobowe jakie podałeś w systemie YetiPay są zgodne z tymi, które posiada Twój bank.

Krok 2. - Wykonaj przelew
Przelej 1 zł na swoje konto YetiPay. Pieniądze musisz przelać z konta bankowego należącego do Ciebie.
UWAGA: dokonaj bezpośredniego przelewu ( elixir ) bez korzystania z ekspresowego transferu środków.

Dane do przelewu:
numer konta: 39 1240 2092 9210 0000 0083 9024
tytuł przelewu: Weryfikacja konta YetiPay

YetiPay Sp. z o.o.
ul. Szpitalna 1 lok. 25
01-796 Warszawa
Krok 3. - Przekaż nam swój dokument tożsamości
Jako Krajowa Instytucja Płatnicza musimy na pewnym etapie zweryfikować Twoją tożsamość. Prześlij do nas podstawowe dane ze swojego dowodu osobistego - imię, nazwisko, PESEL, serię i numer dowodu oraz datę wydania i ważności dokumentu. Kliknij w poniższy link 'weryfikuj' i wypełnij formularz. Twoje konto będzie aktywne przez cały czas ważności dowodu osobistego. Po upłynięciu terminu ważności dowodu, będziesz musiał uzupełnić formularz danymi z nowego dokumentu.

Dowód osobisty niezweryfikowany weryfikuj
Jeśli nie posiadasz ważnego dowodu osobistego, możesz posłużyć się paszportem. Jeśli wybierzesz weryfikację paszportem, prześlij do nas skan lub zdjęcie dokumentu. Fotografia w dokumencie może zostać przysłonięta lub wyedytowana w programie graficznym, natomiast inne dane muszą być widoczne. Jeśli chcesz, możesz na dokumencie umieścić znak wodny albo adnotację. Skan prześlij na adres weryfikacja@yetipay.pl - nie zapomnij napisać adresu konta, którego dotyczy weryfikacja.

UWAGA: nie przekazujemy danych z dokumentów tożsamości żadnemu podmiotowi trzeciemu.

Krok 4. - Poczekaj na weryfikacje danych
Gdy tylko Twój przelew do nas dotrze, nasz pracownik zweryfikuje dane z dokumentu oraz przelewu. Jeśli wszystko będzie się zgadzało, Twoje konto zostanie zweryfikowane co umożliwi Ci dalsze korzystanie z systemu YetiPay.

CukierkiDoBuzi
Posty: 2

Post autor: CukierkiDoBuzi » pn lut 07, 2022 12:06 am

tez mialem ten problem, ale wystarczy przejsc to co w punkcie 1. i do nich napisac (yeti) niewiele po tym moglem znow korzystac
:)

Pytajnik
Posty: 291

Post autor: Pytajnik » pn lut 07, 2022 2:58 am

I co? Boli Cię, że musisz się zweryfikować?

ODPOWIEDZ