Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Transmisja wyrzuca błąd przy publikacji.

Nie wykrywa kamery? Nie ma obrazu? Opisz problem.
ODPOWIEDZ
jurny92
Posty: 3

Transmisja wyrzuca błąd przy publikacji.

Post autor: jurny92 » czw lip 01, 2021 7:06 am

Witam, mam problem z odpaleniem transmisji na laptopie. Kamerkę mi poprawnie wykrywa na innych stronach (skype czy chatrandom), natomiast tutaj nie może tak jakby zainicjalizować transmisji (błąd o adblocku bądź firewall). Korzystałem z różnych przeglądarek, wyrzucałem adblocka i nic, miałem tak również na innym laptopie. Transmisja przez tel działa normalnie. Mam Win 10 z jego domyślnym antywirusem, żadnym innym. W kole zębatym wykrywa kamerę, bo mogę ustawić jakość obrazu, mam wymuszone na tej stronie działanie i mikrofonu i kamery ale to nic nie pomaga. Jakieś pomysły?

Pytajnik
Posty: 302

Post autor: Pytajnik » czw lip 01, 2021 10:29 am

Mylący tytuł.
Przy publikacji oznaczałoby, że jak robisz zdjęcie to go nie ma na stronie głównej...

jurny92
Posty: 3

Post autor: jurny92 » pt lip 02, 2021 6:53 am

Pytajnik pisze:
czw lip 01, 2021 10:29 am
Mylący tytuł.
Przy publikacji oznaczałoby, że jak robisz zdjęcie to go nie ma na stronie głównej...
Chodzi o to, że zazwyczaj zanim zdjęcie się robi to już wcześniej widać podgląd kamery, tutaj tego nie ma, bo transmisja się nie chce poprawnie zinicjalizować.

Pytajnik
Posty: 302

Post autor: Pytajnik » pt lip 02, 2021 2:46 pm

Istnieje cień szansy, że masz za słabego lapka.

jurny92
Posty: 3

Post autor: jurny92 » ndz lip 04, 2021 12:41 am

Pytajnik pisze:
pt lip 02, 2021 2:46 pm
Istnieje cień szansy, że masz za słabego lapka.
Gdzieś są jakieś oficjalne wymagania? Bo nie chce mi się wierzyć, że telefon daje rade, i to kilkuletni, a laptop 2 letni już nie.

Pytajnik
Posty: 302

Post autor: Pytajnik » pn lip 05, 2021 1:48 pm

To, że nowy, nie znaczy, że mocny.

W regulaminie jest podane absolutne minimum:
Wymagania techniczne, będące warunkiem do skorzystania z Serwisu przez Użytkownika i Wykonawcę:

a) Urządzenie klasy PC/Mac wyposażone w jeden z systemów operacyjnych: Microsoft Windows 10 (lub nowszy), Mac OS X 10 (lub nowszy) lub rodzinę systemów na bazie Linux (Debian, Ubuntu, RedHat)

b) Minimalne wymagania sprzętowe: procesor: 2-rdzeniowy, pamięć RAM: 4 GB Ram'u

c) Urządzenia mobilne wyposażone w system operacyjny Android lub iPhone OS / iPad OS

d) Pozostałe wymagania:
- Połączenie z Internetem: 10 Megabitów (download / prędkość pobierania)

- Przeglądarka Internetowa obsługująca technologie:
- HTML5,
- MediaSource Extensions / HLS,
- WebSockets
- JavaScript
- Obsługa plików "Cookies"
Dodatkowe wymagania techniczne dla Wykonawców:
a) Połączenie z Internetem: 2 Megabity (upload / prędkość wysyłania)

b) Przeglądarka Internetowa:
- Obsługa technologii WebRTC

c) Możliwość łączenia się ze zdalnym serwerem:
- Porty TCP-IP: 1935
- Porty UDP: od 6970 do 9999

d) Kamerka Internetowa

Wookie92
Posty: 2

Post autor: Wookie92 » śr wrz 15, 2021 2:17 am

to jak mam kompa nówkę sztukę i przeglądarkę chrome a nie działa mi kamerka to co to znaczy?

Breko
Posty: 2

Post autor: Breko » sob wrz 18, 2021 9:38 am

laptop 16 gb ram procesor i5-1135G7 i też mi nie działa laptop kupiony w tym tygodniu więc powinno wszystko śmigać.

ChengNee
Posty: 8

Post autor: ChengNee » pt lis 05, 2021 2:12 pm

I have the same problem too. About a month ago I had no problem with streaming from my laptop, but now it seems impossible, in spite of:

a) I use a PC with Microsoft Windows 10

b) Minimum hardware requirements: processor: 8-core, RAM: 16 GB Ram

d) Connection with Internet: 500 Megabits (download / download speed)

- Internet browser (Chrome) that supports the following technologies:
- HTML5,
- MediaSource Extensions / HLS,
- WebSockets
- JavaScript
- Cookies support

Adblock disabled, Windows firewall disabled.

Please, help!

Awatar użytkownika
GORYL
Posty: 1218

Post autor: GORYL » pt lis 05, 2021 5:58 pm

Work with Opera browser 64bit, no problem and it works.Allow the site for camera and microphone devices.

ODPOWIEDZ