Poradnik - grupowe robione przez kobiety lub pary
: pt wrz 15, 2023 11:26 am
Jeśli masz sporo osób na widowni (100 lub więcej), to możesz rozważyć ustawienie prywatnej transmisji grupowej za 5-10 minut.
Reguły ustawiania i promowania transmisji grupowych (chwyty marketingowe):
1. Ustawiawianie transmisji grupowej:
- dobry opis, np. "Zabawa cipeczką, wypinka pupci dla chętnych (20 żetonów), być może do orgazmu, jeśli będzie min. 20 widzów, wtedy przedłużę czas". Treść opisu grupowej należy skopiować do pliku tekstowego, bo system go nie zapamięta.
- czas trwania: np. 5-9 minut, chociaż widzowie lubią dłuższe grupowe,
- cena biletu: np. 20-59 żetonów. Im mniejsza cena, tym więcej potencjalnych widzów. Nie należy ustawiać grupowej za minimalne 10 żetonów, bo to samobójstwo finansowe. Grupowa jest płatna, zatem na grupową mogą wejść tylko osoby z żetonami. Dobrze jest tak opracować opis i prowadzić grupową w taki sposób, aby zachęcić widzów do rzucania napiwków.
- jeśli planujesz grupową, dobrze jest wyłączyć transmisje prywatne, aby nie rozpraszać lub nie tracić widowni. Po prostu zastanów się, co zrobi przeciętna setka widzów, kiedy Ty pójdziesz na priva z kimś innym.
2. Promocja grupowej (chwyty marketingowe)
a) Zdjęcie promocyjne. SU nie aktualizuje zdjęcia w miniaturce co 1-2 minuty, jak zbiornik lub chaturbate. Dobre zdjęcie promocyjne (dobre oświetlenie, bez dużych cieni na twarzy i tułowiu, źródło światła za kamerą - softbox lub lampa pierścieniowa) jest bardzo ważne.
b) Opis transmisji, np. "20:45 zabawa cipeczką na grupowej za 20 zet"
c) Podziękowanie dla kupującego. Dobrze jest zauważać każdą osobę, która kupuje bilet. Możesz powiedzieć coś takiego: "Dziękuję za zakup biletu, [nick_kupującego]. Buziaczek dla Ciebie. Dzięwiętnasta osoba zapisana na grupową. Od 25 osób zapisanych uwalniam cycuszki."
d) Odliczanie przed rozpoczęciem grupowej. Obowiązkowo, bo wielu widzów decyduje się na zakup biletu w ostatniej chwili. Odliczanie np. od 10-ciu do zera zwykle prowadzi się głosowo, na palcach i z napisami na czacie dla niedosłyszących. Odliczanie najlepiej zrobić po pojawieniu się zielonego paska, przy pomocy którego możesz rozpocząć transmisję grupową. Po pojawieniu się tego zielonego paska masz 7 minut na rozpoczęcie grupowej. Można zrobić pierwsze odliczanie, a jeśli będzie mało sprzedanych biletów, to zrobić promocję "last minute" bilet za napiwek (patrz podpunkt d) , a potem kolejne odliczanie.
e)* Bilet za napiwek (napiwek mniejszy niż cena biletu), zazwyczaj w ostatnich minutach przed rozpoczęciem transmisji grupowej. Taka możliwość jest atrakcyjna dla tzw. łowców promocji i poszukiwaczy oszczędności. Opcja nieobowiązkowa. Wymaga ręcznego wyszukania widza na liście i podarowania mu biletu (opcja Podaruj bilet).
f)* Bilet za minimalny napiwek 10 zet - polecam wyłącznie w ramach abonamentu i tzw. fanklub-u. SU nie obsługuje abonamentów automatycznie, korzyści i kwoty abonamentów opisać w profilu, a potem robić dobre notatki. Nie należy sprzedawać abonamentów dożywotnich. Opcja nieobowiązkowa. Więcej o abonamentach i o prowadzeniu fan-klubu na SU w kolejnym odcinku poradnika ;-).
Uwaga:
Robienie transmisji grupowych ma sens wtedy, kiedy masz sporą widownię. Zazwyczaj grupową ustawia się wtedy, kiedy masz około 100 widzów lub jesteś w tzw. czołówce osób nadających (pierwsze 3-5 streamerów z największą ilością widzów).
Po pojawieniu się zielonego paska masz dokładnie 7 minut na rozpoczęcie grupowej, inaczej transmisja się przedawni i anuluje.
Jest możliwość włączenia kamerki oglądającego. Zachęcam do robienia tego odpłatnie, w ramach abonamentu lub dla VIP-ów, np. pod koniec grupowej zapytaj: "Kto pokaże mi, jak dla mnie dochodzi? Kto włączy dla mnie swoją kamerkę?"
Pod koniec transmisji grupowej dobrze jest poprosić o pozostawienie komentarza / gwiazdek na profilu. Komentarz może napisać osoba, która dała jakiś napiwek w czasie ostatnich chyba 7 dni.
Reguły ustawiania i promowania transmisji grupowych (chwyty marketingowe):
1. Ustawiawianie transmisji grupowej:
- dobry opis, np. "Zabawa cipeczką, wypinka pupci dla chętnych (20 żetonów), być może do orgazmu, jeśli będzie min. 20 widzów, wtedy przedłużę czas". Treść opisu grupowej należy skopiować do pliku tekstowego, bo system go nie zapamięta.
- czas trwania: np. 5-9 minut, chociaż widzowie lubią dłuższe grupowe,
- cena biletu: np. 20-59 żetonów. Im mniejsza cena, tym więcej potencjalnych widzów. Nie należy ustawiać grupowej za minimalne 10 żetonów, bo to samobójstwo finansowe. Grupowa jest płatna, zatem na grupową mogą wejść tylko osoby z żetonami. Dobrze jest tak opracować opis i prowadzić grupową w taki sposób, aby zachęcić widzów do rzucania napiwków.
- jeśli planujesz grupową, dobrze jest wyłączyć transmisje prywatne, aby nie rozpraszać lub nie tracić widowni. Po prostu zastanów się, co zrobi przeciętna setka widzów, kiedy Ty pójdziesz na priva z kimś innym.
2. Promocja grupowej (chwyty marketingowe)
a) Zdjęcie promocyjne. SU nie aktualizuje zdjęcia w miniaturce co 1-2 minuty, jak zbiornik lub chaturbate. Dobre zdjęcie promocyjne (dobre oświetlenie, bez dużych cieni na twarzy i tułowiu, źródło światła za kamerą - softbox lub lampa pierścieniowa) jest bardzo ważne.
b) Opis transmisji, np. "20:45 zabawa cipeczką na grupowej za 20 zet"
c) Podziękowanie dla kupującego. Dobrze jest zauważać każdą osobę, która kupuje bilet. Możesz powiedzieć coś takiego: "Dziękuję za zakup biletu, [nick_kupującego]. Buziaczek dla Ciebie. Dzięwiętnasta osoba zapisana na grupową. Od 25 osób zapisanych uwalniam cycuszki."
d) Odliczanie przed rozpoczęciem grupowej. Obowiązkowo, bo wielu widzów decyduje się na zakup biletu w ostatniej chwili. Odliczanie np. od 10-ciu do zera zwykle prowadzi się głosowo, na palcach i z napisami na czacie dla niedosłyszących. Odliczanie najlepiej zrobić po pojawieniu się zielonego paska, przy pomocy którego możesz rozpocząć transmisję grupową. Po pojawieniu się tego zielonego paska masz 7 minut na rozpoczęcie grupowej. Można zrobić pierwsze odliczanie, a jeśli będzie mało sprzedanych biletów, to zrobić promocję "last minute" bilet za napiwek (patrz podpunkt d) , a potem kolejne odliczanie.
e)* Bilet za napiwek (napiwek mniejszy niż cena biletu), zazwyczaj w ostatnich minutach przed rozpoczęciem transmisji grupowej. Taka możliwość jest atrakcyjna dla tzw. łowców promocji i poszukiwaczy oszczędności. Opcja nieobowiązkowa. Wymaga ręcznego wyszukania widza na liście i podarowania mu biletu (opcja Podaruj bilet).
f)* Bilet za minimalny napiwek 10 zet - polecam wyłącznie w ramach abonamentu i tzw. fanklub-u. SU nie obsługuje abonamentów automatycznie, korzyści i kwoty abonamentów opisać w profilu, a potem robić dobre notatki. Nie należy sprzedawać abonamentów dożywotnich. Opcja nieobowiązkowa. Więcej o abonamentach i o prowadzeniu fan-klubu na SU w kolejnym odcinku poradnika ;-).
Uwaga:
Robienie transmisji grupowych ma sens wtedy, kiedy masz sporą widownię. Zazwyczaj grupową ustawia się wtedy, kiedy masz około 100 widzów lub jesteś w tzw. czołówce osób nadających (pierwsze 3-5 streamerów z największą ilością widzów).
Po pojawieniu się zielonego paska masz dokładnie 7 minut na rozpoczęcie grupowej, inaczej transmisja się przedawni i anuluje.
Jest możliwość włączenia kamerki oglądającego. Zachęcam do robienia tego odpłatnie, w ramach abonamentu lub dla VIP-ów, np. pod koniec grupowej zapytaj: "Kto pokaże mi, jak dla mnie dochodzi? Kto włączy dla mnie swoją kamerkę?"
Pod koniec transmisji grupowej dobrze jest poprosić o pozostawienie komentarza / gwiazdek na profilu. Komentarz może napisać osoba, która dała jakiś napiwek w czasie ostatnich chyba 7 dni.